HIRMUISESTI ONNEA NAURUKOHTAUKSELLE TYTÖNTYLLERÖSTÄ!! :flower: :flower: Ihanaa - nyt niitä uutisia alkaa tulemaan
Sen verran tästä kinastelujutusta, että komppaan
Katiapatian aiempaa viestiä. Joskus oikein raivostuttaa lähteä täältä, vaikka pitäisi olla mukava paikka käydä lukemassa muiden vointia... :kieh: Mutta jatkossa keskityn siis vain olennaiseen ja jätän känkkäränkkäviestittäjät huomiotta.
Pinnasuojaa olen eilen touhunnut ja ommellut niin suurella innolla että saan sen tänään luultavasti valmiiksi! Ostin eurokankaasta kivannäköistä nallukka kangasta ja sitten sellaista vanu-taustakangasta. Näistä olen sitten väkerrellyt sellaista pinnissuojaa, jossa päädyt ja yksi pitkä reuna ovat yhtenäisiä ja yksi pitkä reuna oma palansa. Ostettiin nyt sellainen pinnasänky, josta saa yhden pitkän reunan kokonaan pois kun lapsi isompi niin sitten siihen ei jää turhaan roikkumaan yhtä pitkää pinnasuojan reunaa. Tarkoitus olisi vielä ommella nallukkakankaasta verho pinniksen päälle ja päiväpeitto. Pitäisikin lähteä tästä kaupungilla käymään ostamassa vielä muutamia tarpeita, mutta uskokaa tai älkää,
mulla on aamupahoivointia! :ashamed: Eilen oli sama homma, siis oksuttaa :x mutta en ole kyllä oksentanut, vielä.
Onko ihan normaalia kuitenkin pahoinvointi tässä vaiheessa raskautta?
Raskauskiloista oli myös puhetta... Mulle tullut tähän mennessä n. 11kg, omasta mielestä siis ihan tarpeeksi. Jos jatkuu kasvu samaan tahtiin niin noin 13kg on raskaus tuonut synnärille mennessä. Saavat kyllä kaikki sinne jäädäkin sitten
Onko kellään esiintynyt kammottavaa
tissien kutinaa!?!? Mulla kutisee ihan järkyttävästi ja olen kyllä huomioinut, samoin kuin mies, että ihan viikon aikana on alkanut tulla raskausarpia rintoihin. Normikoko mulla on (ennen raskautta) C ja nyt raskauden aikana ovat turvonneet D:ksi, mutta ovat ilmeisesti nyt jatkamassa kasvuaan arvista ja ihon kutinasta päätellen. En vain tiedä miten tuota kutinaa saisi rauhoitettua, rasvaan niitä kuitenkin monesti päivässä ja annan ilmakylpyjä, mutta ei tunnu riittävän. Hypin täällä siis suurimman osan päivästä (miehen iloksi??) tissit paljaana, rasvalla kuorutettuna ja raavin niitä kuin kiimainen apina
Joten auttakaa nyt hyvät ihmiset :ashamed:
Neuvolassa olin myös maanantaina. Kaikki oikein hyvin. Lepäily onkin auttanut nyt sitten sen verta, että täti arvelikin että voisi mennä ihan laskettuun aikaan saakka rauhallisesti. Se olisikin mukava homma. Oma mieli on nyt sellainen, että vauva saa tulla ihan hetkenä minä hyvänsä (kunhan vaan mies ehtii mukaan
), mutta ei tarvitse kyllä mennä yli lasketun ajan. Sitten alan kärvistellä. Raivotarjonnassa edelleen ollaan ja vauva kääntyilee akselinsa ympäri pään päällä. Hiljaisempia päiviä on, mutta kuten eilisilta ja viime yö todistavat, on niitä todella vilkkaitakin hetkiä, onneksi niin :heart:
Vauvakirjasta oli myös puhetta. Meille ystävä antoi sellaisen Mauri Kunnaksen kuvittaman vauvakirjan. On kyllä aivan ylisuloinen ja ollaankin miehen kanssa sitä odotusajan puolta täytelty. Hirveä hinku päästä täyttämään jo sitä seuraavaa aluetta
BB:n katsoin myös eilen ja voin vaan kertoo että myötähäpeän tunne oli aikasta maximaalista... voi kauhia! :ashamed:
Tuota välilihan hierontaa tahtoisin myös alkaa harrastamaan, onko jollain linkkiä niihin varsinaisiin hierontaohjeisiin vai vedelläänkö ja venytelläänkö vain sinne päin?
Njaa, tämä taitaa nyt lähteä joko kaupungille tai makoilemaan... Pirun pahoivointi jos nyt päätti tulla takaisin :/
Ai niin ,
UUSILLE OIKEIN PALJON TERVETULOA! =)
Ja viikot poksuu B)
Adette & Allu 36+0 :heart: