naurukohtaukselle sydämeliset onnittelut täältäkin :hug: :flower: :heart:
katiapatia oon haudannu jo oman sotakirveeni mutta älä tee ainakaan minusta syntipukkia, minä en sitä sotaa aloittanut! vaikka osa syyllinen olenkin. minähän jo ehdotinkin tuolla että jos unohdettaisiin koko homma, niin ja se vielä täällä tosiaan saa kirjottaa mitä haluaa, ja kuka haluaa. :hug:
*muoks* niin tuosta bb.. ei herrajumala mitä touhua sielä eilenki oli. Mulla inhottaa kattoa sitä yhtä muijaa joka puhuu ääni naristen, no se joka on innokas vilauttelemaan itteään, minä ainakin häpeäisin itseäni jos olisin sellainen. Mulla oksettaa koko bb touhu kun se menee vuosi vuojelta ihan peeksi.. :kieh: viime vuonna oli ihan hauska kattoa niitä, nyt tuolla ei oo muuta nauramistako niko.
Kaikista paras jakso oli se missä niko puhu antti tuiskun äänestä niin joku jätkä sitte sano siihen että "no voi vit**"..
mutta niko parka, eilen ku se itki sitä ku kaikki nauraa ja haukkuu sitä.. voi toista.. :hug:
ja se cheryl vai mikä lie ni ei hele sitä senki touhua...
oottako miettineet että olispa kiva kattoa ku oma muksu ois tuolla bb talossa ja levittelis haarojaan melkein kaikille ja muutenki sekoilis siellä, vaikka oiski täysikänen ja jos koko suku vielä kattois sitä.. |O no, ihminenhän saa tehä mitä tahtoo..
jos minä menisin bb taloon, niin oisin varmaa sellane hissukka. Ainaki noiden alastomuuksien yms kanssa, hyi en ees osais kuvitella itteä tuolla.Tulisin hulluksi, hyppisin pitkin seiniä ja tappelisin kaikkien kanssa. Oon sellanen ihminen että en yhtään tykkää jos joku komentaa tai määrää..
- oi elämää!! miehellä loppu työt viime perjantaina, pistettiin työmaalta porukkaa poijes ku ei kuulema enää tarvita niin paljo työvoimaa vaikka rakennuksen valmistuminen myöhästyy 3 viikolla!!!
onneksi se soitti äsken yhteen toiseen paikkaan ja kutsuttiin työhaastatteluun 12..
Se mies sanoi jolle soitti että "kyllä saumaa olis".. toivotaan että töitä löytyy, ei oikein houkuttele tuo sossun luukulla norkoilu kun sieltäki rahan saaminen on niin kiven takana! Sitä ollaanki tässä mietitty monien kavereiden kanssa joilla on lapsia että on se kumma kun sossusta meet rahaa pyytään ni sulta vaaditaan vaikka ja mitä ja monesti itkun kanssa nyrkkiä pöytään lyömällä ne antaa sulle jonku ruokakortin millä saat lapsille vaippoja ja ruokaa. Mutta ootaku joku roku juoppo menee valittaan ettei oo hampaita ja ruokaa, nii rahaa kouraan vaan.. Edellisessä pikku kylässä missä asuin maksettiin juopoille hampaatkin!! :kieh:
oon niin onnellinen kun ollaan jo kaikki saatu hankittua. Hoitopöytä,hoitotarvikkeita,tutteja,pulloja,vaunut ja niihin ne renkaat, ja ihanan neon keltainen brio vaunusadesuoja
, vaatteita, turvakaukalo, pyyhkeitä,huopia tms.. Ainoa mitä puuttuu on rintapumppu, ja baby sitteri.
onko kellää kokemusta rintapumpusta? Uskaltaako sitä ostaa etukäteen??