Super onnittelut
suklaahirmulle täältäkin :flower:
Nyt vain päivä kerrallaan eteenpäin.
huitshapeli mie kans nauran aina nuille laitteille, en varmasti sais aikaseksi sellasella mitään enkä koskaan, ja nautin niin paljon ulkona olemisesta et siksiki jäis varmaan käyttämättä. Eikä se maksa mitään.
Ja sit et millasta autourheilua harrastat? Itelle sana autourheilu ei kerro mitään
jasmara ootko kampaaja ihan "oikeestikki?"
Ihan mielenkiinnosta kyselen ku ite oon =) Yheltä ammatiltani, en oo tosin tehny niitä hommia enää 3 vuoteen, paitsi kotona kaverit ja äitit,isät+muut sukulaiset.
Just tänään isän tukkaa saksin ja huomenna isäpuolen, niille tuli yhtäkkiä paniikki ku tajusivat et nyt alkaa oleen nää viimeset mahdollisuudet käsillä
sairaalakassia en miekään ajatellu pakata etukäteen, mulle kelpaa kaikki sairaalanki tavarat ja vaatteet. Tosin hammasharjaa ne ei vissiin siel anna, mut sitä ei voi etukäteen laittaakkaan mukaan. Kyl mieki aattelin et jos jonku neuletyön ottas mukaan ja sit jonku kirjan, mut jotenki ajattelen et kerekiin ne laittaa sit mukaan ku ollaan lähössä. Kuhan sen neuvolakortin muistaa ottaa mukaan ja kameran ni niilläki pärjää.
imetysliiveistä oon ymmärtäny et sellaset pitäs olla nyt jo etukäteen et voi ottaa sairaalaan mukaan, mut miten osaan ostaa oikean koon? Kävin kaupassa niitä jo hipelöimässä mut en osannu yhtään ajatella et minkäkokoset ottais, joten jäi viel ostamatta. Onko jollain hyvää vinkkiä? Ostaakko yhtä vaiko kahta kokoa isommat ku mitä nyt ovat?
sain akverilta yhet sen vanhat, mut ne on nyt aika sopivat,eli ei vissiin mee enää sitte päälle...
tuo idea miehen kanssa viimehetkiä kahdenkesken viettämisestä kuulostaa kyl tosi järkevälle, jospa koittas itekki houkutella sitä huomenna vaikka ulos syömään, oishan se ihan eri asia ku se et syödään kahestaan kotona, minun tekemä ruokaa....
mut hyvvee viikonloppua kaikille :wave:
poppari+beibe 37+2