Suklaahirmulle onnittelut pienestä prinsessasta! Toivottavasti saatte pikkuisen pian kotiin ja pääsette aloittelemaan vauvan tuoksuista arkea
Kulutushystriasta olen monen kanssa samaa mieltä. Nykyään kun tarvisi mukamas vaikka mitä ihmeellisyyksiä, että lapsen kanssa pärjää arjessa. Etenkin esikoista odottaessa liikkeissä tarjottiin vaikka mitä ihmeellisyyksiä, joita ilman ei voi elää. Hyvin ollaan ilmankin pärjätty
Me ollaan esikoiselle ostettu vaunut, sitteri, itkuhälytin, pinnasängynreunapehmusta ja -patja uutena, muut melkein tulikin hankittua/saatua käytettynä. Vauva perii isoveljensä vanhat, joten uutta ei hänelle ole juurikaan ostettu. Muutama vaate on uusia, jotka nekin talennusmyynnistä. Kirpparilta olen suurimman osan vaatteista molemmille lapsille hankkinut vauvaiässä. Vaatteiden kanssa onkin kyllä mennyt vähän yli, kun on halvalla kaikkea ihanaa saanut
Mitän merkkivaatteita meidän muksuilla ei tulla käyttämään, halvemmillakin pärjää mainiosti
Tuteista ja tuttipulloista Meillä on esikoiselta jäänyt käyttämättömiä pulloja 2kpl, joihin ostan tarvittaessa uudet tuttiosat. Tutinkin löysin laatikosta, vielä pakkauksessa olevan, joten sellaistakaan ei ole tarvetta ostaa. Ja kaupasta saa kun vauva on syntynyt lisää jos tarvitsee. Yhden korvikepakkauksen meinaan ostaa etukäteen, jos jostain syystä oma maito ei alkaisikaan kunnolla tulemaan (epäilen) tms.
Crostreinerin sain viime vuonna joululahjaksi mieheltäni (ennen joulua jo). Taisi olla vinkki, että aika tehdä jotain
Ei vaan, pyysin itse.. 150? muistaakseni maksoi Hobby Hallissa, hyvä ja tehokas menopeli on kyllä ollut. Sain muutamassa kuukaudessa painoa putoamaan useamman kilon ja kiinteytettyä paikkoja, enkä edes joka päivä ja pitkiä aikoja tehnyt. "Parasta" oli, kun pystyi samalla katselemaan tv:tä kuntoilun ajan, aikakin kului paljon nopeammin
Alkuraskaudessa väsymyksen ja keskenmenon pelossa kuntoilu jotenkin jäi/väheni, ja sitten alkoikin supistukset, joten on crostreiner ollut pitkään vaatetelineenä. Olen ajatellut alkaa taas synnytyksen jälkeen kuntoilemaan heti kun oma olotila sen sallii.
Suosittelen kyllä ko. laitetta! Ainoa miinus on, että vie niin ison tilan..
Taidetaan pojan kanssa lähteä käymään Cittarissa katsomassa mitä Mammuttimarkkinat tarjoaa!
gibbon ja tyttömytty 34+1