Huomenta!
Huh, olipahan yö
Koko illan mahaa kärvisteli ja selkä oli kuin tulessa, aivan järkky selkäkipu, tosin hieman ylempänä, eli ei siis supparikipua, vaan ihan vaan hartioiden jumin takia, tuntuu ettei happikaan kulje :kieh: . Jotenkin sen kivun kanssa sitten varmaan jännitin koko kroppaa, ja sehän sai tietysti supistelemaan, tuli vielä yököttävä olokin, piti ottaa särkylääkekin, kun tuntui ettei tule olosta yhtään mitään..
Nyt piti käydä kerhollakin taapertamssa, kun esikoisella on kerhopäivä..mitenkähän mä pääsen taas vajaan parin tunnin päästä saman reissun, kun tuntui että järki lähtee matkalla äsken :headwall:
Vauvakin on ihmeen hissukseen ollut illan/yön ja aamun, välillä tunkee johonkin, mutta ilmeisesti tuo kesto kärvistys mahassa ei tunnu kivalle vauvastakaan
No ihan vali valiksi menee taas koko touhu, on vaan harvinaisen kurja olo, miehen kanssakin piti pitkästä aikaa saada sukset ristiin, en kuulemma anna hänen tehdä kotihommia vaan teen vaan itse ja sitten valitan kun sattuu selkään ja supistaa, hemmetti, en tosiaan ole valittanut, itse on perhana kysynyt oloa, niin olen vastannut totuuden mukaan, ja ihan kuin olisin joskus kieltänyt herraa siivoamasta/kokkaamasta,hah! Saisi kyllä tehdä paljon enemmän, mistähän se on tollaista edes keksinyt, etten anna tehdä, en vaan jatkuvasti viitsisi olla pyytämässä tekemään, kun ei kerran itse älyä, niin teen sitten itse
Juu huomaa, että alkaa loppua kohden väsymään kaikki tähän minun oloon, hermostun kun en pysty tekemään mitään, sitä kun on tottunut tekemään itse, olen sitten alakuloinen ja ärtynyt, ja se näkyy meillä tarttuvan kaikkiin :headwall:
No, jospa sitä saisi laitettua edes ne kassit valmiiksi, vauvalle vaatteet ja kaiveltua imetysliivit jne omat jutut esiin..Pinnasängynkin haluaisin kasata, ja etsiä siihen patjan ja pinnasuojat, ja vaunujen kankaat pitäis pestä..Pitäis pitäis, mutta mitään en saa tehtyä, kun joka paikkaan sattuu, voi home!
lhs rv34+2 *ja huono päivä* :headwall: :headwall: :'(