Onnea Elza :flower: :hug: Voimia pikkuiselle ja toivottavasti pääsee pian kotiin =)
Herranjee...olipas täällä nyt tapahtunut
Ihan ekaks
henkalle kiitos uudesta pinosta :flower: ja
tuplamammalle kiitos edellisestä :flower: Hienosti hoitelit homman kotiin =)
Paljon olikin juttua tullut, pää pyörällä niitä lueskelin. Ja että ihan tositoimissa alkaa porukka olla jo...huh-huh...alkaa paniikki iskee itellekin. Kyllä mä eilen säikähin oikein kun aamulla seinäkalenterin sivua käänsin. Syyskuu...ja tässä kuussa siis LA
Se on aika lähellä jo. Niinhän toi mieskin tuumaili samaa, että ompas lähellä
yksäiti: tsemppiä sulle ja koita jaksella! Jos synnytys alkaa jo käynnissä kerta olemaan niin toivotaan ettei sun tartteis monia päiviä kuunnella suppareita y.m. vaan pääsisit sit jo hommiin
Onnea matkaan!!!!!
tuutilulla: Vieläkin mua jaksaa hymyilyttää se pistosaha juttu
Kyl sä olet mainio, ei voi mitää =) Tuleehan tota joskus itekkin vähän turhan ajttelemattomasti leukaluita auottuun, mut sen verta pitkä yhteinen taival takana ettei tuo nyt kaikesta enää herneitä nenään vedä, onneks =)
Meilläki mies kulkis rikkinäiset vaatteet päällä, mutta mä kylmästi viskaan ne mäkeen kun huomaan jonkun isomman reiän. Alkuun se papatti et oishan ne(esim risa t-paita) viel ainakin työkäytössä(huonommissa hommissa) menny, mut nykysin se tyytyy siihen roskikseen mukisematta
Kun vaatetta on kaapit pullollaan, on sieltä työkäyttöönkin jotain.
Vaatteiden pesusta. Mä oon vähän liian ahkera pyykkääjä vissiin. Meillä harvoin lapsilla on sama vaatekerta päällä peräkkäisinä päivinä. Vaikka ei liioin likasiakaan olis, niin mä vaan keräilen niitä ja viskaan pyykkikoriin
Mutta onhan tota vaatetta mitä pitää, mutta tietty kuluuhan ne vaatteet kun niitä turhaan pesee :/
Meillä kans isäntä kun laittaa lapsille päälle, on ne vaatteet sellaset mitkä on ekana käteen sattuneet. Kyl se nyt ihmeekseen tajuu säätä kattoo, mutta vaatteiden yhteensopivuutta(värejä ym) ei sit yhtään
Ärsyttävää, mutta eipä viiti napista tai ei toista kertaa vaatteita enää valkkais ollenkaan
Pääasiahan se on tietty et on ees jotain päällä, mutta sitä kun on naiset tällasia...
Näön huonontuminen. Raskaus ja imetys tosiaan muuttaa näköä, mutta voi olla että palautuu ennalleen ajastaan. Ei kannata heti laitokselta kuitenkaan viel rynnätä optikolle, vaan odotella hetki. Mikähän se oli se suositus? Joku puoli vuotta? Tai ainakin jokunen kuukaus? Kannattaa kysästä omalta optikolta =)
mhm...jotain vielä oli kielen päällä, mutta se meni jo...no, ainahan tänne voi palata uudelleen
Meen nyt jatkamaan puuhastelua. Ainakin pyykin levitystä olisi. Oli arki tai pyhä, meillä pyykätään.....