sataa sataa ropisee..
ensiksikin terve tuloa
milla-magia suureen joukkoomme =)
täällä tulee vettä taivaan täydeltä..ja muutenkin on tosi syksyinen ilma.
eilinen ilta menikin vauvan liikkeitä laskiessa..ja melkeimpä jo huolestuin..eka kerralla kun olin tunnin vasemmalla kyljelläni ja laskin niitä liikkeitä niin kaks muljahdusta tunsin vaan tuntiin
sitten kävin saunassa välillä,niin johan vaavi alotti mylläämisen..ja sehän mylläs sitten koko illan ihan kunnolla..ei kaukosäädinkään masun päällä kestänyt =)
liplatuskyseli sitä neuvolalääkärillä käyntiä..kai se on ihan paikkakunta kohtanen.
ite olen kanssa käynyt viimeksi 28+5 viikoilla.ja meillä ei ainakaan ole enää lääkärineuvolaa tämän raskauden tiimoilta.
sekin lääkärissä käynti oli vähän tyyliin"housut kinttuihin ja pukille,ja heti pois"..tosi hätäsen tuntunen lääkäri olikin..oikein ahdistaa vieläkin :x
huomenna olis se synnytystapa arvio ultra..pikkusen jännittää ja pelottaa,meillä voi reilun kahden vkon kuluttua olla vunttunen sylissä..
mulla on muutamana päivänä tässä tullut sellanen
apuvaaa olotila..miten sitten järjästät kaikki päivittäiset hommat ym..(ei tietysti pitäs stressata tekemättömistä töistä,ja siisteydestä ym) mutta kun oon vaan sen luontonen että vähätkin koirankarvat raivostuttaa suunnattomasti,tai tekemättömät työt(esim pyykit naruilla)
sitten olen miettinyt että pitääköhän meijän laittaa makkarissa tv-n katselu poikottiin?,kun miehen kanssa tykätään kattoo makkarissa telkkaria,ja kuitenkin vauva nukkuu siinä meijän sängyn vieressä ja telkkari on sitten yhessä nurkassa...
häiriintyyköhän vauvan uni siitä?kyselee taas tyhmiä hän..
tai kaipa se riippuu vauvasta..
sanoinkin eilen sitten miehelle saunassa että on outoo taas herätä yöllä,kun ei ole kamalasti tarttenu viimoseen kymmeneen vuoteen herätä kenenkään tähden..että miten sitä oikein jaksaa..vaikka ite olen tosi herkkä uninen,mutta kyllä sitten nukahdan taas nopeastikkin(ilta torkku aamu virkku) ..kamala tilanne olisi jos ei vauvan yösyötön jälkeen saisikaan unen päästä kiinni..
nyt raskauden aikana on joitain kertoja yöllä tai aamuyöllä herännyt,eikä ole sitten saanutkaan enää unenpäästä kiinni..karseeta on kuunnella sitten miehen tuhinaa,ja itekseen miettiä että miks ei nukuta :headwall:
nyt taidan tuon iltiksen kanssa lähtee sängyn pohjalle.
niinukka ja vunttunen 36+5