Neuvola oli tänään : kaikki ok, SF 33, verenpaine hyvä, paino karmea ...
Oli jalat aika turpeissa, muttei sokrujakaan, joten kaik ok.
Ja närästää nyt sitten, mullahan meni nyt koko raskauden 5. Rennie ... näemmä xylitolipurkkakaan ei ole raskautetun evästä.
Sain muuten neuvolasta niitä
lapsivesi-testiliuskoja jippiii - mulla ainakin on värkit silleen, ettei tiedä mitä tirahtaa - pissaa vai vettä vai ...
Voip olla että kysymällä sais muutkin ?
Ostin viel aika edullisen unipussin Kärkkäiseltä ja halpisvaippoja NB:lle , onpahan ees jotain jos ei pääse kauppaan, samoin kangasrinulisuojuksia ja maidonkerääjän.
Lansinoh - korvikkeista , kuulin että samaa luonnon lanoliini mitälie olisi jotain halvempaakin merkkiä/merkitöntä ? Missä , mitä ? Tietääkö kukaan ?
Henkka: Ja sain myös ne Ottoliivit ( 2 kpl,musta ja valkea, mulla koko 90E , jossa viel venymävaraa, hinta yht 24e) , ihan hyvät oli - mullakin jäi topit tulematta , mutta soitin - tulevat jälkitoimituksena ens vkol, eivätkä peri tuplatoimitusmaksua , viron täti lupas itte
Että tämmöistä varustelua ... alkaa kyllä olla aika väsy, ja päikkärit sun muut tarpeeseen. Lisäksi tuntuu että oon hiii-das-tu-nuuut , menee jotenkin enemmän aikaa kaikkeen ... liekö kumma - tällä mahalla
Ihana kuulla että teilläkin kiristelee ja ärsyttää - kuuluu siis kaikenmoisiin elämäntilanteisiin. Ja joku oli fiksun huomaavainen - mutta ei ainakaan mua ahdista kuulla ihanien miesten kotiintulolahjoja tms äideille . Siis se , että kunnon miehiä ja isiä on olemassa on upeaa. Hatunnosto oikeasti ! Ja toivon mukaan jos joskus jonkun hepun kelkkaan uskaltaudun niin samanmoisesta olisi sitten kyse. Siperia opettanee
Tää elämänkirjo on tän palstan suola ja sokeri - onnella ja ilolla on monenlaiset puolensa, itsekenenkin elämässä. Mun tilanteessa omat haasteet, mutta myös vaikkapa uusioperheissä omansa...
Vaan ainakin saa tässäkin elämäni suurimman ja hienoimman asian , tän lapsen. Muruvauvelin - joka on kiltisti pää alaspäin , sydän lyö 142 ja potkii mua vasempaan kylkeen... pusi pusi :heart:
Unosia...
-papu & viola 36+1