Huomenta!
Tyttö nukkuu vielä, minä nautin hiljaisuudesta, aamukahvista ja voileivistä.
HemuliP tervetuloa joukkoon!
Niinukka, tuus sit heti kertoon jos sait ajan että milloin se on
Viinika, ihanaa että jo toinen lokavauveli on syntymässä :heart:
Miehen lahjasta, pitää vissiin tuota munkin miestä kehua, kun kovasti ovat muutkin tehneet niin mutta minä en. Vaikka aihetta on. Kun tyttö syntyi 3 vuotta sitten, sairaalaan saimme suklaakonvehtia, kukkia ja nallen. Kotiin kun tultiin, odotti putipuhdas koti ja korupaketti pöydällä. Olin ihan ällikällä, en ollut edes tiennyt että "on tapana" ostaa lahja äidille. Paketissa oli
Kalevalakorun lapsikoru, joka roikkuu kokoajan mulla kaulassa, on se niin ihana koru. Ja kun siihen liittyy niin kaunis tarinakin. Eli voin kyllä tuota suositella jos mies kysyy mitä haluaisit. Nyt viime viikolla mies mietiskeli ääneen mitä nyt osaa ostaa kun tuo jo ostettu, sanoin sitten että osta uusi kivi tähän nykyiseen lapsikoruun, jos jotain haluat ostaa. Nythän siinä on punainen kivi, ja jos tulee poika ostetaan sininen. Muutenkin on uskomaton tapaus, siivoaa, hoitaa tyttöä, mua ja kotia, kulkee pyörällä töihin (että meidän ei tarvitse rehkiä kun vauva mahassa niin saadaan kulkea autolla), ei koskaan suutu kuin ihan sitten aiheesta kun olen kus....pää ja silleen. Ja on vielä hyvännäköinenkin
Että osaanko olla kiitollinen?!? No joo, välillä mietin että oiskai toi paremmankin voinut löytää... :ashamed: Nyt olen kyllä parantanut tapani viime aikoina, eikä esim. mitään kiukkupuuskia ole tullut meikäläisen puolelta.
Mutta nyt riittää miehen kehuminen, onpahan sekin asia hoidettu
Masussa vauva vaan istuu, ei tietoakaan että kääntyisi
Tiistaina siis lääkäri sen suhteen, voi että kun tajuaisi kääntyä!! Mua ahdistaa se kääntöyritys, tosin eilen kaveri kävi 4 kk ikäisen tytön kanssa joka oli käännetty OYS:ssa ja oli kääntö siis onnistunut.
Piipa, mä sain silloin niitä testitikkuja kun esikoista odotin, mun siskolta joka on kätilö. Mitäs jos vaikka sanoisit että olen taas saanut niitä mun siskolta ja annoin niitä sullekin? Siis että olet saanut niitä kaverilta. Ei ne ole mitään "salaisia juttuja" joten voit ihan hyvin kehittää tollaisen valkoisen valheen. Mutta kyllä on naurettava toi sun tilanne, oletko ollut suoraan lääkäriin yhteydessä?
Nyt hommaileen, likka vaan nukkuu, heh. Iskän on unenlahjat. Mukavata viikonloppua!
Topsy 34+3