|O Pitkästä aikaa hankala yö |O . Menin nukkuun hiukan ennen puolta yötä ja oon tainnut noin yhdestä olla hereillä ja nyt päätin nousta ylös. Toisaalta ei ollenkaan hullumpi olo, toisaalta tosi ällöttävä, vois tehdä hyvää vaikka halata pönttöä, vaikka tuskin sentään. Ja sit heti pyörii mielessä, että oisko lähtö lähellä, vaikka tuskin vielä sekään.
Nyt kun on aikaa, taidan tänne turista tyhjänpäivästä, siis siitä lontoonrakeesta. Taisin kaupassa pettää tän meidän jengin ja sain siitä kostonkin
. Isäntä on ostanut pari levyä lontoonraetta ja oon sitä sitten kyllä aikas halulla syönyt, mutta ollut sitä mieltä, että ei voita minttukrokanttia tai mariannea (en ole noita koko raskausaikana tainnut syödä, kuten en muutakaan suklaata ennen kuin nyt noita isännän ostamia lontoonrakeita). Mä siis eilen uhmasin tän ketjun suosikkia ja ostinkin minttukrokantin - ja maistoin illalla palan ja kyllä toisenkin, mutta olisin niin paljon mieluummin halunnutkin lontoonraetta
. Eli taitaa se tosi hyvää ollakin
. Yäk, tällä hetkellä en voi ajatellakaan tota krokanttia :x . Enkä muutakaan makeeta. Ruisleipää voisi kyllä kaapista hakea ja teetä keittää. Mutta olen kyllä alkanut lipsua syömisissä, taisi joku toinenkin todeta, että mitäpä siitä, jos tässä pari viikkoa antaa ittensä herkutella :ashamed: . Ainakin hiukan.
Eevin äiti, tsemppiä sulle! Toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hyvin ja jospa nyt jäisi vaikka parempikin muisto. Vaan sanopa se omalla mielelle :headwall: . Mullakin tää kolmas synnytys pelottaa ehkä eniten. Ei niin kauheasti, mutta kyllä välillä koko ajatus siitä touhusta oikein kammottaa!! Vaan sieltä se sitten tulee ja pakko kai se on kestää, toivoa vain parasta :saint: . Huuh, taas tulee se hetkellinen väre, mitä nykyään ajoittain tulee - toivottavasti kaikki menee hyvin!!! Meillä kaikilla ja vauvoilla eritoten!! :heart: Oijoiji, ei kannata nyt alkaa näin yötuimaan ainakaan miettiä. Niin ja Eevin äiti, huvituksella luin sun juttua tuon oikein kirjoituksen suhteen, kun siitä nyt on ollut puhetta. Taisit olla jo väsynyt
?
Sitten vähän mukavampaan aiheeseen. Eli
YOdottaja, mulla ainakin molempien vauvojen on annettu heti ryömiä tissille. Kummasti ne sitä kohti hamuaa :heart: ! Ja on se aika ihana hetki :heart: . Kaikki on onnellisesti ohi synnytyksen osalta ja siinä se sitten on :heart: . Voi kunpa sitten siihen tilanteeseen pääsisikin, ettei vauvaa tarvitsisi viedä heti johonkin... No, mä näköjään oon nyt huolta pullollaan.
Ja
Rouva Räpylä, miten me voitaskin joskus ottaa iteltämme turhan syyllisyyden pois?! Mä ainakin kannatan oleen tiukkana ja ajatteleen kerrankin "vain" itseä, on sulla lupa opetella vauvan kanssa ihan vain oman perheen kesken! Tiedän kyllä, että itse potisin ihan samaa tunnontuskaa. Ekat viikot vauvan kanssa on kuitenkin aikas yksityinen juttu jokaiselle ja kun ei ollenkaan voi tietää, millainen tilanne sitten on! Miks "turhaan" hankkisi siihen lisää stressiä ja mietittävää. Eli tuki sulle!
Nyt mä meen ruisleivälle ja toivottavasti sitten pian taas nukkuunkin. Jospa kerrankin aamulla sanoisi isukille, että sun vuoro nousta lasten kanssa... Kai sekin voi joskus olla sallittua?!? Mä kun annan aina toisen jatkaa unia |O .