Ginnifer: Mulla vähän sama juttu ton sairasloman kanssa. Tämän viikon olen ollut kokonaan sairaslomalla (paitsi maanantaina kävin tekemässä ehkä 3 tuntia). Sitä ennen olin puolitoista viikkoa sairaslomalla, niin että olin muutaman päivän kokonaan poissa ja loput tein noin puolta päivää (joka sekin oli siis ehkä liikaa, kun piti saikkua jatkaa). Ja nyt mietin että kun maanantaina pitäis mennä vielä 3 viikoksi töihin, että haenko suosiolla sairaslomaa vai menenkö kokeilemaan... Toisaalta kun niitä supistuksia on ollut näin kotioloissakin, niin tiedän että kyllä varmaan töissäkin tulee (vaikka minullakin pääasiassa istumatyö, kiirehetkinä myös asiakaspalvelua seisten). Mutta toisaalta en kehtaisi yrittämättä jatkaa taas tätä sairaslomaa.... Ja kuitenkin sitä vauvaahan tässä pitää ajatella... Jotenkin ei vain osaa antaa periksi...Mutta en tiedä... "Pelkään" myös sitä, että jos joudun jäämään jo kokonaan kotiin, että hajoaako pää, kun vaan odotetaan...
Huh tulipas purkaus, sorry. :ashamed:
Ja voiteista on ollut keskustelua. Täällä käytössä Vichyn raskausarpivoide (apteekista) ja olen tykännyt. Toisaalta uskon myös että mikä tahansa perusvoide yms voi hiukan auttaa, ainakin jos on kuiva iho, koska uskoisin että se kuiva nahka myös helpommin repeää.. Ja toisaalta uskon myös siihen että jos niiitä arpia on tullakseen, niin sitten niitä tulee voiteista viis :/
Alkaa tuo vatsa tuntua jo melkoisen isolta ja vielä kaks kk =) . Maha näyttää muuten hassulta kun vauva puskee pyllyä toiselle sivulle, mahan puoliskat on ihan eri paria
Putsku ja vaavi 31+0
Huh tulipas purkaus, sorry. :ashamed:
Ja voiteista on ollut keskustelua. Täällä käytössä Vichyn raskausarpivoide (apteekista) ja olen tykännyt. Toisaalta uskon myös että mikä tahansa perusvoide yms voi hiukan auttaa, ainakin jos on kuiva iho, koska uskoisin että se kuiva nahka myös helpommin repeää.. Ja toisaalta uskon myös siihen että jos niiitä arpia on tullakseen, niin sitten niitä tulee voiteista viis :/
Alkaa tuo vatsa tuntua jo melkoisen isolta ja vielä kaks kk =) . Maha näyttää muuten hassulta kun vauva puskee pyllyä toiselle sivulle, mahan puoliskat on ihan eri paria
Putsku ja vaavi 31+0