Lokamassujen 2009 oma pino:)

Moi! :wave:
Kaipa miekin voin tänne pikkuhiljaa ilmottautua mukaan! :) Tein positiivisen testin 5.2 ja sillon oli kp45. Plussa tuli niiiiiiin yllätyksenä koska ovista en bongannut eikä sänkypuuhia juuri oltu harrastettu. Kakkosta kuitenkin on yritetty n.puoli vuotta. Esikko sai alkunsa inseminaatiolla ja on nyt 1v4kk.
La:sta ei tietoa, vissiin menee sinne lokakuun alkupuolelle. Testasin jo aiemminkin tässä kierrossa kp33, jolloin oli täysin nega, mut tollon kp45 tuli kyllä vahva viiva, et epäilen et sillon oli kyl kasassa varmasti enemmän ku se 4+0 (esikosta testsin 4+2 haaleen viivan). Mulla alkuraskauden ultra 23.2 joten sillon ehkä selviää LA:kin. Jotenkin vaan kun esikon yritysaikana kävimme jo lapsettomuushoidoissa niin nyt sitä ei osaa tajuta et muka luomusti tärppäs ja koko ajan on sellanen olo et ei voi iloita ennenku syke on nähty ainakin. Pelkään niin et on joku tuulimuna tms. , mut eipä nuo kai pelkäämällä parane. Joka tapauksessa en ole tästä vielä kellekään hiiskunu.
Olen pari päivää jo käynyt täälä lueskelemassa teitin juttuja ja pure lovelle piti sanoo onnittelut mahtavasta uutisesta! Ihanaa et noinkin päin voi käydä! :heart:

Ihan uskomattoman ihania uutisia pure love! :heart:
Nyt hirmusti pienelle kasvueliksiiriä mukaan, jotta kahden viikon päästä olisi selvitettävissä kaikki tarpeellinen...hirmuisesti onnea :flower: :flower:

Huh...itsellä mahaa turvottaa ihan kamalasti...nytkin on veryttely housut jalassa ja vyötärö kiristää...ei pahasti, mutta tuntuu tiukalta :D
Oih...siskoa oltiin moikkaamassa...hällä niitä viikkoja onkin jo 34 ja massu on IHANA...ihan pinkeä pallo ja vaavin kaikki liikkeet näkyy selkeästi päälle...vaavi on vielä miten sattuu siellä ja yritin houkutella häntä kääntymään lähtökuoppiin hissukseen, antoi vaan monoa vastaukseksi :D

Söin sitten myös äidin itse tekemää pottumuusia...namskista...nyt sitten pitäisi jotenkin jaksaa syödä miehen kokkaamaa pastaa :whistle: Noh, kotvan päästä tämä maha taas kaikuu tyhjyyttään ja sitten tarvii RUOKAA :LOL:

Hieno juttu pure love! Voin vain kuvitella miten hyvät fiilikset tuollaisesta uutisesta saa kun ensin on varautunut pahimpaan.
Ja tosiaan mulle ainakin perjantai ja 13 pv. on onnenpäivä, meidän kolmas poitsu syntyi aikoinaan juuri eräänä semmoisena päivänä.
Minun tietoihini saa sitten lisätä että tässä kuudetta muksua odotetaan. Meillä on 4 poikaa ja yksi pieni prinsessa. Vielä mulla ei ole oikein tunnetta siitä kumpi nyt on tulossa, on vielä niin alussa ettei meinaa koko juttua vielä tajuta ja nyt kun mullakaan ei kauheasti ole oireita niin kieltämättä tekisi mieli pinkaista apteekkiin lisää testejä ostamaan, että onko tämä tottakaan.
Vielä kyselisin siitä kerhosta, että kuinkas sinne oikein pääsee, yritin etsiä, mutta ei kyl sattunut silmään?
Sitten vielä kyselisin että joko olette äitiysvaatteita sillä silmällä katselleet?
Meriaani 5+3

Hei tuli tässä mieleen, että miltä kuulostaa jos tää ketju olis joko kuukausi tai viikko ketju? Esim. Lokamassut helmikuussa tms.
Ajattelin vain, että kun nää paisuu aika herkästi ;) Toki käy näinkin onhan se ketjujen päivittäminen iso homma :p

Tää oli vain ajatus ei saa lynkata :x

Fiona

Hei! En muistanut, siis hoksannut eilen mainita ikääni, olen siis 33v.
Mies meinasi että nyt meille odotetaan tyttöä.. Mulla ei vielä mitään vahvaa tunnetta.. Poikia meillä on 3 ja 1 tyttö ennestään.
Oireina tänään mieletön tissikipu.. --ja väsytys. Alamahaa nipistelee. Ruoan jälkeen oli hetken etova olo ja päiväunille nukahdin ilman eri käskyjä.
Isompaa lasta käytin tänään neuvolassa ja varasin itselleni ajan vkolle 9, 12.3. Toivotaan että kaikki menee ok. =)
Minut on aikoinaan tuomittu lapsettomaksi, olin silloin parikymppinen. Syynä eniten progesteronin puute. No, terolutit ja clomit söin, ilman syytä. Lääkärin lausunto oli tyly, ei sun kuulu lapsia tämmöisillä vehkeillä saada. Ja kahden kk päästä olin luomusti raskaana! :LOL:
Esikoinen oli reilun vuoden kun mulla todettiin PCO, ja taas se ihmettely että miten mulla voi olla jo lapsi.. Toista ei tule ikinä-ja ykkösen ja kakkosen ikäeroa on 2v 8kk! Kolmonen ja nelonen ovatkin tulleet omia aikojaan! Lääkäreiltä ei enää kyselty mitään. Jos tämä kierto ei olisi tuottanut tulosta niin olisin varanut itselleni aikaa hoitoihin-yli 2.5 vuotta on yritetty ja kalenteria tuijotettu..
Ehkäisyä ei olla käytetty 14 vuoteen! Hurjaa ajatella kun jotkut kaverit kipuilevat mm kierukan takia ja tulee puhe mitä meillä käytetään.. Noloa, ei mitään..
|O

Mietin tässä näitä viikkoja uusiksi--menkkojen(säännöllisten, kierto 32vrk) mukaan olisi jo 5+1, omien laskelmien mukaan siis 4+5.. Odotamme miten käy!

Tulen mukaan silläkin uhalla, että päättyy kuten edellinen, eli km oli reilu kuukausi sitten, eikä ehtinyt olla kuukautisia, kun jo tänään plussasin. Aika ihmeeltä se tuntuu.

Olen 39v. kahden tytön äiti, synnytyspaikka TAYS, ja ovulaation perusteella voisi la olla 20.10. eli nyt olisi 4+3 vk.

tuo ehdotus kuulostaa ihan kivalta myös...voisihan tämänkin pitää kiinteänä ketjuna ja sitten lisänä oikein aktiivisille kirjoittajille se toinen ketju? Silloin ei ainakaan isommat kuulumiset huku massiiviseen viesti paljouteen (syytän lähinnä itseäni, kun terrorisoin herkeämättä täällä ) :ashamed:
Hmmm...tai jotain :D

OI, täällähän on viimepäivinä ollut aika positiivinen meno :) Tuhruttelijat on vähentyneet ja pure lovekin sai aivan ihania uutisia :heart: Tervetuloa uusillekin!

Musta kans olis hyvä, et pino vaihtuis aina kuukausittain, niin ei kasva niin järettömän isoks.
Täällä kans mahaa turvottaa oikein tosissaan... tympeetä oikeestaan ku tuo esikolta jäänyt vatsamakkara vaan paisuu ja ihmiset varmaan luulee mun lihonneen :whistle: Vauvamasusta ei kuitenkaan voi kyl musta vielä näillä viikoilla puhua. Mullakin esikolla paukahti maha näkyviin lähempänä 20 viikkoa ( no kuten sanottu, niin nyt on kyllä tuota vararavintoa tuossa pullahtamassa mukana jo aiemmin :LOL: )

Mä kans oon välillä ollu ihan skeptinen koko raskautta kohtaan ku parina päivänä ei ollu oikeestaan mitään oireita. Nyt taas masua nippailee ja muuta pientä ja tein tuossa yhden testinkin varmistukseks, niin eiköhän se oo taas vähän aikaa uskottava.

Ääh, tänään mies sai tietää tulevista yt-neuvotteluista ja lähes puolet firmasta lomautetaan. Toivottavasti ei irtisanomisia tulis, koska muuten pian lapset syö kaurapuuroa ja äiti kynsiä syksyllä ku munkaan äippäraha ei mikään päätähuimaava oo... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Voihan P****! :(

Tästä pinosta...

Olen kans sen ehdotuksen kannalla että maaliskuussa oli sitten lokamassut maaliskuussa jne.
Paljon tulee kirjotuksia niin tää alkaa varmana jumittamaan :D

Mahan turvotusta kans täällä nyt iltasin :wave:

Juu, tuo kuukausipino kuulostaa ihan hyvälle, ja mie en ainakaan halua enää erottaa "aktiiveja" ja "ei-aktiiveja" enää toisistaan, kukin kirjoittaa miten parhaaksi näkee ja samassa pinossa... eikö? Mie voin päivittäjänä aina joka kuu aloittaa uuden pinon, niin saan tuon listan sitten ensimmäiseksi...

Anteeksi, en vielä kerkeä päivittää, on mentävä saunaan. Saunan jälkeen sitten paremmalla ajalla! :wave:

DsariaL ja Masukki 5+2

Kyllä Fi0nan ehdotus on oikein hyvä! pure loven uutiset oli kyllä huikeita :hug:

On: nyt minä ymmäärrän ihan oikeasti mitä on raskauspahoinvointi, olo on ollut ihan hirveä. Sitruuna vichy maistuu ja sillä saan oloni vähän paremmaksi. Me ollaan huomenna menossa mun porukoille yöksi, varmaan siellä äiti alkaa arvailemaan jotain kun halailen vessanpönttöä juon vichyä... :LOL: Mitään en kyllä tunnusta jos ei suoraan kysy ;)

Nyt alkaa olemaan jonkinsortin väsymystä.. =) Menin eilen päikkäreille viiden maissa iltapäivällä, heräsin sitten viideltä aamulla :LOL: No, nyt ei kyllä väsytä enää yhtään. Huono-olo on kyllä ihan kohtuullinen.

Oon ihmetellyt myös tota turvotusta.. Työhousuja en voi enää pitää. Eilen oli tuskainen päivä, kun alko jo heti aamusta kiristää housut. Onneks ei ole pakko pitää just noita housuja, ei hirveesti tee mieli mennä pyytää isompia housuja ja hetken päästä taas isompia...

:LOL:

IHANAA kertakaikkiaan pure love, että olin kuin olinkin oikeassa! Sanoinhan että olit siellä vain liian aikaisin ;) MAUAHTAVAA!

Olen koulutuksessa koko vkl ja pääsen koneelle vasta yömyöhään, joten en eilen jaksanut kirjoitella.Mutta juttunne luin kaikki!

Onne auusille tulokkaille ja oliko se[/b]bellama jonka clearblen testikuva oli tuossa edellisellä sivulla? Sellainen mullakin tuli paria päivää ennen kuin menkkoja oottelin ja tummaksi vaihtui vasta pari päivää menkkojen oletetun alkamisajankohdan jälkeen :hug: Että selvä plussahan se :heart: Nyt kiiruhdan junalle ja kohti Hkiä!

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :heart:

ihnia uutisia pure love.....peukut pystyssä et kahden viikon päästä kaikki hyvin.....

please
kertokaa mulle joku
et onko toi haalea viiva merkki siitä et raskaus ei etene..et hormooni pitoisuus ei nouse...tein aamulla apteekin oman testin ja siihenki vain tosi haalea viiva......en ole mitenkään malttamaton...ai en vai... :ashamed: mut tuntuu et ku testien välissä 5-6 päivää niin olisi voinut jo tummetakkin....vaan voiko olla et olis edennyt ok ja viiva ei vain tummene.....apuva...apuva....hulluksi tulen ku alkaa pelottaman viimeksi oli alkion kehitys loppunut ihan alkuun ja tuli vast pois sit vk 7....tylsäää...miks aika kuluu niiiin hitaasti...

toivoittavasti joku otti jotain selkoa....ja kiitokset siitä jos joku kerkeis vastaamaan..kokemuksia??????

Huomenta kaikille!
Kiitos talvicci viestistä, laitoin hakemuksen heti tulemaan. =)
Hese82, luulen ettei noiden viivojen vahvuuksista mitään kovin radikaaleja johtopäätöksiä kannata vetää. Oliko testit samaa merkkiä? Ja ei tuo 5-6 päivää vielä kovin pitkä aika ole, että hyvin voi olla samanvahvuiset viivat vielä. Vai mitä mieltä muut olette?
Mutta täytyy myöntää että näinä päivinä aika matelee ja ajatukset pyörii vain tässä raskausasiassa. Sen takia tulee täällä koneellakin päivystettyä vähän väliä. Hyvä ettei tarvitse yksin näitä juttuja kelata.
Mut nyt täytyy lähteä viemään esikoista laskettelurinteeseen. Aikoo kuulemma olla siellä ilta kuuteen asti. On ainakin into piukeella herralla. :D
Levollista mieltä kaikille!
Meriaani 5+4

<Kiitoksia kaikille tuesta!!! =)
Ajattelin nyt sen pari viikkoa ottaa yhtä rennosti kun tämän edellisenkin. Oli kyllä helpotus nähdä elämää kohdussa. =)

Mulla on kans viikon ajan varsinkin iltaisin ollut tuota turvotusta. Edelleen noita munasarjoja nippailee.

Mä olen saikulla ollut jonku aikaa selkäkivun vuoksi ja kotona siis suurimmaksi osaksi kököttänyt koiran kanssa...nyt jo nähnyt liian paljon tuota koiraa kun se on aina siellä missä minäkin niin ärrrrsyttääää jo hieman...pitänee keksiä tälle päivää jokin kyläreissu niin sais hetken tauon tuosta uhmaikäisestä koirasta... :)

Hyvää Ystävänpäivää kaikille!!! :flower:

Ihanaa Pure Love, paljon onnea hyvästä "löydöstä" :heart:

Ja tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani ja onnittelut plussauksista :flower:

:heart: Ja kaikille Oikein Hyvää Ystävänpäivää :heart:

Tämä oli tällainen pikakäynti, kirjoittelen/kommentoin paremmalla ajalla lisää kun te olette niin nopeita kirjoittelemaan...

(.) Kuvotus on löytänyt tiensä tänne, tänään oli jo todella lähellä ettei tarvinyt Svedsbergiä mennä halailemaan :LOL:

Kuumeilija ja PikkuPippuri 6+0 POKSUU taas :) :heart:

Ihanaa ystävänpäivää kaikille! :heart:
Täälä myös aamulla yökkäilty pöntöllä. Nyt kolmena aamuna on heikottanu ja yökkiny oon, mut varsinaisesti en oo oksentanu kun ei siä mahassa aamusin oo mitään oksennettavaa :x . Pelkään vaan kauheesti et koska se totaalipahoinvointi alkaa. Esikosta se oli yhtä ...vettiä!!! Oli 2.5 kk niin kauhee olo et ikinä en oo kokenu moista. Vai voiskohan se olla et raskaudet vois erota toisistaan nii paljon ettei sitä samaa tulis??? :/
Hese Mäkään en usko et sillä viivan vahvuudella niin merkitystä ois. Ehkä niin et jos eka on saanu tumman viivan ja sit myöhemmin se alkaa haalistuu nii nsit ehkä saattaa merkata jotain ikävää, mut tosiaan tää on vaan arvailua. Koita nyt olla liikaa huolehtimatta, eiköhän sielä masussa oo kaikki hyvin....vaik tiän ton tunteet.

Voi olla ihan normaalia, että hormoni ei nouse nopeasti, joillain nousee pikaseen huileisiin lukemiin ja joillain kestää kauemmin, eikä se välttämättä merkitse mitään pahaa.
Ja noista viivoista, niin jotkut odottajat ovat testanneet huvikseen joskus rv20 tai 30 ihan huvikseen ja ovat silloinkin saaneet vain hailun viivan...luin aikoinaan toisesta ketjusta, joten jos on kaksi näkyvää viivaa se on plussa, testit kun ovat vain testejä ja joissain testeissä reaktio voi olla vaisu :hug:

Tänään poskui 7+0 jee :D
Eilen sitten iski himo purkkaan...mies sai viime hetkillä kipittää hakemaan pussillisen purkkaa minulle :LOL: Onneissani olen niitä jauhanut ja nyt sitten alkaa nämä laksatiiviset vaikutukset tulla esiin... :ashamed:
5pv neuvolaan...heh, lasken päiviä joka päivä...ihan kuin se auttaisi torstaita tulemaan nopeammin :LOL:

Ja tosiaan tuo sopii hyvin, että laitetaan ihan kuukausi kohtainen ketju pystyyn...muuten venyy ihan huikeaksi tämä ketjun pituus, kun on jo hyvän kokoinen porukka kasassa :D
Viime yö oli ihan luksus hyvä...poika heräsi ekan kerran klo04.30 ja heräsi sitten vasta klo08.30...oltiin jo varauduttu, että herää kukonlaulun aikaan, kun halusi mennä nukkumaan jo klo19.00...ei onneksi käynit niin....ja nyt alkaa tulla myös näitä levottomia raskaus unia...
Ei päätä eikä häntää.
Synnytyksen jälkeen ne unet oli mulla ihan kamalia...taistelin valkohain kanssa avomerellä, kun se yritti syödä pojan...sankari äitinä menin ja revin "pikku" fisun leuat nurin jne...ai miten niin äidin vaistot pinnassa :LOL:

Eipä mitään tähdellistä kerrottavaa ollunna...saunan jälkeen varmaan uudestaan, ellei tule jotain yhtä tähdellsitä mieleen :D :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 7+0

Hese, minäkin sain apteekin testillä ensin haalean viivan, ja kun katsoin tunnin päästä, se oli yhtä vahva kuin toinen viiva. Jäi vähän epätietoinen olo.

Minullakin loppui edellisessä raskaudessa kehitys n. 6 viikkoon, mutta kohtu kasvoi 11 viikolle, ja lääkkeellä vuoti pois. Silloinkin testasin hailakan viivan rfsu:lla, mutta ei kai sillä oikeasti merkitystä ole?! :hug:

Yhteistyössä