Lokamassujen 2009 oma pino:)

Alkuperäinen kirjoittaja Fi0na:
Näyttää hyvältä bellama :heart:

Mä en tiedä mihin hävis mun plussaviiva samasta testistä, kun se oli kuivunu ( 2 päivän päästä)
Se oli kyllä selvä plussa, mutta en osaa sanoa mitä tapahtu?! Olis vaan pitäny heittää se testi roskiin :LOL:

Fiona
tosta mun tekemästä testistä hävis kans se viiva, näkyy enää vaan läpivalaisemalla :D siks olenkin menossa tänään hakemaan parit uudet testit :D
 
onneks käyn sellaisessa apteekissa missä halvimmat testit on tyyliin vähän päälle kolme euroa, lupasin itselleni että kahdellakympillä saan ostaa niitä testejä jos tulee ostettua vähän kalliimpia... :ashamed: teen varmaan kaikki mahdolliset mitä vaan löytyy :LOL:
 
Ven Siitä hammaslääkäristä: juu puudutuksen sai ihan normisti, röntgen kuvaus on ainut mitä eivät tee. Nyt puudutuksen hävittyä jomottelee aika mellevästi hammasta ja työpaikan lääkekaapissa on ainoastaan buranaa... Ja minä tyhmä en hoksannut aamulla panadolia ottaa käsilaukkuun... Eli nyt sit kärvistellaan!!!! :kieh:

paapelo Toi "lorahtelu" on kyl tuttua ja tuntuu et valkovuodon määrä on huomattavasti runsaampaa... Just näitä "lorahduksia" säikähtääkin ja syöksyy vessaan tarkistamaan ettei menkat alkaneet... Hmm ja näistä ruokahaluista... Ihan älytöntä tämä syöminen, kaikki menee alas mikä ei edestä pois juokse!!! :LOL:

:heart: Hauskaa ystävänpäivää :heart:
 
bellama

Toivottavasti tulet tänne :wave: Siltä musta vähän kyllä näyttäs :)
Mä ite suosittelen pregent stickejä tai aconin early detectioneja...Ei ole herkkiä vaikka mulla näytti vahvempaa viivaa ku mukamas herkät testit :D
 
Galluppi: Syömisestä ja ruuasta yleensäkin...
Onko kellään jo jotain inhokkeja mitä ei voi syyä tai jotain mitä on pakko saaha?

Mä ite oon aina tykänny suklaasta mut en ole aikoihin syöny enää...
Ei vaan haluta mitään karkkia...Mulla on jääny karkkipäivät välistä jo kaks kertaa mikä on aika outoo mulle :LOL:

Kanaa en saa menemään alas ku väkisin, tosin me joskus syötiin kanaa aika paljon niin en muutenkaan enää siitä niin kauheesti välitä...

Nyt menee hyvin kaikki semmonen raikas, vaikka mehujäät tai kylmä maito tai mehu...
Ja suolanen, meetvursti ja oliivit... :p
 
Mulla ei oo vielä mitään kummallisia mielitekoja tai ällötyksiä. Tai no, sushia tekis mieli niin hemmetisti (kestomieliteko vaikka ei ois raskaanakaan). Karkkia tai mitään makeeta en syö oikeastaan ollenkaan. Sen olen kyllä huomannut että parin tunnin välein pitää jotain pientä saada. Muuten iskee huono olo...
 
Banaania menee, koska se on ainoa mikä saa etovan olon helpottumaan...kahvi maistuu edelleen. Ja se saattaa kyllä olla raskauden tekosia, että kaikkea raikasta, esim. omenaa tekee kovasti mieli :). Mutta ei tosiaan mitään kummempia "pakko saada" mielitekoja ainakana vielä...ei kait niitä ihan näin aikaisessa vaiheessa vielä välttämättä olekkaan :). Ällötys oli yhtenä päivänä töissä kun oli paprikaa kuulotetu pannulla...se haju oli sanoinkuvaamattoman kamala! Karkkia olen aina ollut kova syömään ja suklaata etenkin, mutta ne on nyt jääneet selkeästi vähemmälle...mikä on pelkästään hyvä :). Olis mukava jos ei niitä kiloja hirveesti tulisi ylimääräisiä...vauvan verran/vähän yli, niin olisin tyytyväinen :)...saas nähdä mikä on lopputulos :LOL:
 
Saankos mä tulla sitten takas tänne? Ainakin toistaiseksi ja toivottavasti sinne lokakuuhun asti.

Eli tänään oli kontrolliultra ja eri lekuri. Teki ensin sisätutkimuksen ja kertoin, että kohtu tuntuu hyvin ja kohdunsuu napakasti kiinni. Sit se ultras ja tuulimuna olikin kasvanut 2.4mm Kirpuksi jolla sydänki jo löi. :heart:
Hitto, mä olin ihan ihmeissäni ja ei oikeasti voi uskoa vieläkään, että massussa oikeasti on elämää! :)
Ihmettelen vaan miksi se raskauspussi oli nyt enemmän soikea kuin pyöreä..?

No, nyt taas odotellaan pari viikkoa ja uudestaan ultraan katsomaan onko pikkuinen kasvanut. Eli vielä ihan varpasillaan olen tämän kanssa ja viikkoja lekuri sanoi olevan n. 6...

Mietinki eilen kun illalla alkoi ihan tuhannen paha olo ja tänään sama olo jatkunut...ja nännejä alkanut kutittamaan...

Tervetuloa uusille tulokkaille joita onki tosi paljon!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pure love:
Eli tänään oli kontrolliultra ja eri lekuri. Teki ensin sisätutkimuksen ja kertoin, että kohtu tuntuu hyvin ja kohdunsuu napakasti kiinni. Sit se ultras ja tuulimuna olikin kasvanut 2.4mm Kirpuksi jolla sydänki jo löi. :heart:
Hitto, mä olin ihan ihmeissäni ja ei oikeasti voi uskoa vieläkään, että massussa oikeasti on elämää! :)
Ihmettelen vaan miksi se raskauspussi oli nyt enemmän soikea kuin pyöreä..?
mulla oli samanlainen tilanne esikkoa odottaessa. lääkäri sanoi että kyseessä on tuulimuna ja käski soittaa uusi aika sitten kun vuoto alkaa, arvioksi sanoi viikon tai kaksi... no meni kolmas viikko ja aloin ihmettelemään et miksei mitään tapahdu ja varasin ajan ja eikä ollutkaan enää tuulimuna raskaus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
pure love

Voi että tuhannesti onnea :hug: :flower:
Vautsi tosi hienoo! Tervetuloa takas!
Onpa mukava lisätä sut takasin odottajiin...

Sanoit että viikkoja n.6... Osaatko arvioija yhtään la:ta? :D
Siis oli kyl ihania uutisia ja vielä perjantai 13 päivänä! =)
LA:sta en kyllä osaa sanoa vielä yhtään mitään, mut eiköhän se parin viikon päästä ala selviämään...toivottavasti. :)
 
pure love

Sinä kyllä todistit että perjantai 13.päivä ei ole aina se huonon onnen päivä, vaikka joskus niin sattuu just tapahtumaan...

Mutta tosiaan pakko vaan sanoa että mielettömiä uutisia :flower:


*Talvicci ja papu rv.6+2* :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
pure love

Sinä kyllä todistit että perjantai 13.päivä ei ole aina se huonon onnen päivä, vaikka joskus niin sattuu just tapahtumaan...

Mutta tosiaan pakko vaan sanoa että mielettömiä uutisia :flower:


*Talvicci ja papu rv.6+2* :heart:
Niinpä eli se ei aina tarkoita pahaa tuo perjantai 13. =)
Tuntuu ihmeelliseltä kun olin asennoitunut huonoihin uutisiin...paitsi että mietin välillä, että miten kerronki miehelle sen, että siellä onki elämää... :)
Nyt vaan täytyy toivoa, että kerranki kaikki menisi hyvin loppuun asti. Ollaan mieheni kanssa se jo näin pitkän ajan ja epäonnien jälkeen ansaittu!
 

Yhteistyössä