Lämpödippi kävi dpo7 ja nousi sitten takaisin 37 asteeseen. Oli myös aika kovia ja runsaita menkkajuilintoja sinä päivänä ja jonkin verran on ollut sen jälkeenkin. Nyt on kuitenkin ollut taas melkein normaalit lämmöt, jos mittariin on luottaminen. Oikeastaan ainoa "oire" mahdolliseen tärppiin vihjaten on se, ettei tee mieli tupakoida. Nolottikin tuo repsahdus ja halusin lopettaa. Näin kävi myös joulukuussa, mutta en uskalla olla kovin luottavainen näillä oireilla ja joulukuun kokemuksella. En varmasti malta lopettaa tukilääkitystä ennen testiä ja jäädä odottamaan tuleeko vuoto vai ei. Toisena lääkkeettömänä päivänä on aikaisemmin täti saapunut, mutta tässä piinassa sekin odotus tuntuu raastavalta. Tekisi mieli soittaa polille ja pohjustaa seuraavaa hoitokiertoa, mutta ehkä minä sen verran maltan mieltäni.
Omaan napaan ei siis kuulu odottamista kummempaa. Olen hieman tässä koittanut taustailla. En nyt sitten kovin tunnollisesti ja tasapuolisesti kommentoikaan, mutta olette kyllä kaikki mielessäni.
MolliMelooni > Mulla laahaa dpo päivän myöhässä eli
dpo10 on tänään.
Minun nähdäkseni oli vain hyvä, että testailit etuajassa. Jos olisit tikutellut vasta ohjeen mukaan, niin LH-huippu olisi varmaankin livahtanut ohi. Nyt sait tietää hormonitason olevan korkealla ihan luonnostaan ja sehän on hyvä lähtökohta myös irroituspiikille.
Laurelle > Olisipa helpotus, jos ei tarvitsisi hoitojen kautta mennä. Lupaavalta nyt vaikuttaa. Purkillinen punaista väriä ja tuubillinen vauvaliimaa!
Ellamae > Minunkin mielestäni olet ihan turhan aikaisin testailemassa. Kannattaa odotella ihan rauhassa muutama päivä, sillä tuossa vaiheessa tikuttelulla ei ole mitään merkitystä. Haamu saattaa välähtää ilman, että se johtaa mihinkään ja tulee vain paha mieli. Onko sulla aikaisemmat tärpänneet heti? Tsemppiä!
Barbamama35 > Testiviiva on ainakin ihan selkeä plussa, joten hyvältä vaikuttaa.
Vauvaliimaa ja tarrasukkia! Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin.
mirkku76 > Mulla oli Clomit kp3-7 ja ultra kp8. Sitten jatkettiin kypsyttelyä pistoksilla, mutta käsittääkseni (eka) ultra tulisi olla pian viimeisen Clomipäivän jälkeen joka tapauksessa. Testissä nään hyvin hailun viivan, mutta en tiedä onko siinä punaista. Plussatuulta!