+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp116/?............28v.....1.lapsi.....yv5+
mirkku76............kp52/34-49.................3.lapsi.....yk3
Tyllerömamma....kp35/28-40.......26v.....2.lapsi.....yk 6
Ellamae..............kp27/34............33v.....6.lapsi.....yk1
Lara_84..............kp27/26............27v.....1.lapsi.....yk2
macy gray...........kp27/31-35.......31v.....2.lapsi.....yk22
Sunflower11........kp24/26-35.................3.lapsi.....yk10
MolliMelooni........kp22/28............33v.....2.lapsi.....hyk2(yv4,5)
rontti1................kp18/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5
Keltakukka.........kp16/14-49.......28v.....1.lapsi.....yk2
marica30............kp15/33............30v.....4,lapsi.....yk4
Astral.................kp13/30-32.......30v.....4.lapsi.....yk2
Metku................kp10/22-27...................3.lapsi.....yk7
Kati82................kp8/28-37.........29v.....3.lapsi.....yk7
Jensar................kp5/35.............32v.....2.lapsi.....yk18/19ku1
iltatähti-80..........kp5/28.............31v.....4.lapsi.....yk11

TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83 & Tiuhti83 & Minttu76 & Tuuska & pikkumy

PIINAILIJAT

Jensar..................dpo16
macy gray.............dpo12
Lara_84................dpo11
Sunflower11..........dpo9
Tyllerömamma......dpo4
MolliMelooni..........dpo3

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 LOKAKUU:
Tiituliini.............10.10....35v.........1.lapsi....yv4
Barbamama35....16.10....36v.....3./4.lapsi....yk14

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytetyt lyhennökset ynnä muut löytyvät pinon etusivulta.

Pontevia plussapuhureita!

Viimeksi muokattu:
mirkku76: Kyllähän tuo aika hyvältä näyttää! Teehän digi ja kerro meille :)

ON: Tänä aamuna testattu haamu/plussa, sellainen viiva jota ei tarvitse tihrustella. Nyt siis menossa dpo 14. Uskaltaisikohan huomenna tehdä digin? :heart:

Ja miten te saatte noin hyviä kuvia noista raskaustesteistä, mä en varmaan osaa :D Pitäis ladata kamera ja kokeilla uudestaan.

pikaisesti vain omaa napaa : kp 15 tänään ja tulihan se tiputteluvuoto taas kehiin:kieh: terot pitäs aloittaa tänään,mahtaakohan noi terot auttaa tähän vaivaan?? ovista ei oo ollu vielä..jos menee saman kaavan mukaan kuin viime kierto niin ovis tuli vasta kp 28! tiputteli silloin kp 13 lähtien vajaan 2 viikkoa.. ja kierron pituudeksi tuli 46 päivää ainakin..

hieman meinaa epätoivo iskeä minuun jo..:(

Digi näytti eilen "ei raskaana" ja tänään apteekin omalla vain hailu viiva. Ei hyvältä näytä. No, terkkarin verikoetulos tulee iltapäivällä, se on sitten se viimeinen sana, ei tarvitse viivoja tihrustella. Oireitakin on hieman, mutta tuo viivojen haileus pelottaa... :'(

Mirkku76 dpo 17

Laurelle: Kameroissa (ainakin useimmissa) voi valita kuvaustavan (siis muotokuva, lähikuva yms). Semmoinen symboli, missä on kaksi tulppaanin näköistä kukkaa tarkoittaa lähikuvaa, jolla saa melko läheltä tarkkoja kuvia. Useimmissa kameroissa saa myös säädettyä valkotasapainoa (valkotasapaino/white balance) valaistuksen mukaan. Mulla löytyy puhelimestakin nuo säädöt, niin veikkaan että melkeen kaikista kamerakameroistakin löytynee.

marica30: Voi hitales, kuulostaa rassaavalta. Teroja käytetään kyllä jos jonkinlaisten kiertohäiriöiden hoitoon, joten voisi luulla että tuohonkin. Sen vaan olen ollut käsittävinäni, että terot estävät ovulaation tapahtumisen, eli kuuri pitäisi aloittaa vasta oviksen jälkeen. (keltarauhashormonia erittyy oviksen tapahduttua siitä puhjenneesta munarakkulasta->keltarauhasesta) Toisaalta terot voi auttaa tasapainottamaan kiertoa, että ensi kierrossa voisi olla paremmin hollillaan. Toivottavasti helpottaa. :hug:

Viimeksi muokattu:
Laurelle :D hienoa toivotaan plussan vahvistumista :heart:

mirkku76 :hug: höh.. olin kyll varma siun plussasta ku kerran haamuki päiväpissasta..toivotaan verikokeesta hyviä tuloksia,, tule jakamaan tänne hyvät ja pahat uutiset ( toivotavasti hyvät ):hug:

marica30 halit siulekki :hug: toivottavasti tiputtelu olis vaan hetkellistä ja tietäs ovista, itellekkin tuli kp.14 ja 15 punasta pikku tiputtelua ja loppu siihen,koskaan aijemmin ei ole tällasta ollu, mut siulako oli tällästa aikaisemminki?

Barbamama35 kävin kurkkimassa siun testejä tuolla kuvia plussista ja AIVAN ihanan punaset viivat siellä on :heart:

Laurelle varovaiset onnittelut!

Marica30 harmillista tuo tiputtelu. Yritä olla vaipumatta epätoivoon...

Mirkku76 toivotaan parasta, tulehan kertomaan kun kuulet tulokset. Eikös oireiden jatkumisen voisi kuvitella olevan hyvä merkki?

Macy Graylle tuli vielä näin jälkikäteen mieleen kommentoida tuosta tupakoinnista, että itse tupakoin ennen tytön odotusta, lopetin tupakoinnin raskausuutiseen ja olen taas repsahtanut. Nyt tupakkia onkin palanut oikein kunnolla pari kuukautta. Jotenkin ällöttää ja nolottaa. Mutta silti sitä antaa itselleen tupakointiin jotenkin luvan ajatellen, että kunhan pikkukakkosen tärppi käy, niin viimeistään silloin lopetan taas kuin seinään. :snotty: On tuo kyllä ihme ainetta, kun niin koukuttaa - niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Ajattelin vaihtaa nikkiä, kun olen jotenkin tooosi kyllästynyt tähän tyhmään Tyllerömammaan. Katsotaan, mitä keksisin.

Raskaustesti verestä oli negatiivinen :'(. Numeerinen Hcg arvo tulee vielä myöhemmin, mutta en oleta sen olevan huiman korkea. Jännä että nuo haamut sitten vain näkyvät noissa kaikissa testeissä, vielä siis tänäänkin päivällä sain viivan tikkuun, himmeän tosin. Mutta uskoisin että tuo veritesti on satavarma, ei tässä paljon toivoa enää ole. :'( Poikkean vielä muokkaamaan kun saan Hcg tuloksen, sitten vetäydyn kuoreeni itkemään rauhassa...

mirkku76 > :hug:

Tyllerömamma > Minäkin ajattelin lopettavani plussattuani kuin seinään. Niin tein silloinkin, kun aloin odottaa esikoista. Olin kyllä jo vähentänyt ja kun tärppi tuli nopeasti, niin oli sitten helppo jatkaa savuttomaksi. Pahoinvointi oli avuksi, mutta vähän tuli silti vieroitusoireita. Fyysinen riippuvuus ei ole mulla onneksi kovin vahva. Vahvempi on se henkinen puoli. Joulukuussa (varhainen km) kävi samoin eli pian oviksen jälkeen lakkasi maistumasta ja kiinnittymisajankohtaan sitten jo vastusti kovastikin. En siis pystynyt polttamaan enkä pysty nytkään. Olen kyllä niin huonoa omatuntoa tuntenut tästä sortumisesta ihan jo hoitojenkin vuoksi, että en edes halua polttaa. En silti luota plussaavani tai ainakaan pikkuisen pysyvän mukana. En uskalla. Katsotaan nyt ihan rauhassa onnistaako vai ei ja tietysti pyrin pysymään sauhuttelusta erossa jatkossakin vaikka plussa jäisi nyt saavuttamatta.

Tsemppiä sulle savuttomuuteen pyrkimiseen! kaikella on aikansa. Tässä asiassa itseään ei voi pakottaa (paitsi sitten raskaana motivaatio on helpompi löytää) vaan täytyy olla henkisesti valmis. Koita asennoitua siihen, että tupakointisi on vain väliaikaista ja vähentelet heti, kun vähänkin pystyt. Etenet sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä ja luotat siihen, että pääset tavasta eroon aikanaan. Viimeistään sitten, kun plussa tulee. Jos saat tehtyä lopetukselle edes pohjan, niin loppu hoituu viimeistään sitten raskauduttuasi. Pystyt siihen kyllä. Voimia! :hug:

Huomenna dippaan ekan testin. Jännittää jo. En tiedä pelkäänkö enemmän negaa vai sitä, että tulee plussa joka sitten vuotaakin pois. Täytyy vaan koittaa ottaa ihan rauhassa. Eilen menikin ihan pötköttelyksi töiden jälkeen, sillä olin todella väsynyt. ästä koneelta lähdettyäni torkuin illalla pari tuntia ja sitten nukuin reilun 8 tunnin yöunet. Silti oli nouseminen aamulla vaikeaa. Nyt on vähän virkeämpi olo, mutta ei ihan normaalin veroinen. Univajetta ei pitäisi olla. Täytyy varmaan tarkistaa D-vitamiiniannos.

mirkku: :hug:

mg: Peukkuja! b=)d

rontti: Kiitos! :heart: En tosiaan olisi millään uskonut, että heti seuraavasta kierrosta kemiallisen jälkeen tärppää. Nyt vain toivon, että kaikki menee yhtä hyvin loppuun asti.

Laurelle: Onnea! :flower: Digi ei ole kovin herkkä testi, joten ehkä kannattaa odottaa ensin pari päivää, jos tämänpäiväinen on haamu. Se on niin kallis testi, että on harmi jos menee hukkaan turhan aikaisin testaamalla. Viivan vahvistumista toivottelen!

Viimeksi muokattu:
Hcg arvo oli 3... Oli hämmentyneitä lääkäritkin kun kerroin saaneeni selkeän viivan ja vielä viivan tänäänkin niin päivällä kuin aamullakin. Selitystä en saanut asiaan. Viikko täytyisi odottaa ja sitten uusi testi jos ei ole menkat alkaneet. Tässähän sekoo ihan täysin...:ashamed:

Barbamama35 hyvin se menee loppuun saakka..=) itsekkin sain 2009 maaliskuussa kemiallisen ja huhtikuussa olinkin taas raskaana ja terve tyttö syntyi 2010 tammikuussa, saas nähä miten meille nyt sit käy ku viime kuussa tuli niitä haamu plussia :whistle:

Ellamae
Pikaiset onnittelut plussanneille:heart:
Täytyy ruveta pakertamaan koulutehtäviä...:headwall:
Täällä odotellaan tätiä, että vois saapua etuajassakin, jotta päästäis uudestaan aloittamaan harjoitukset:LOL:

Voi harmi Mirkku :hug:
Toivottavasti Macy Grayn testiin pärähtää plussa!

Mulla näyttää Davidin testit niin negaa kun voi vaan negaa näyttää. Menkkojen ois pitäny alkaa tänään mutta ei ainakaan vielä näy eikä kuulu. Yleensä alkaa aina jo yöllä kellon tarkasti. Ehkäpä olen laskenut kp:t väärin ja ne alkaakin vasta huomenna. En jaksa tarkistaa. Valmistaudun jo henkisesti yk 3:een. Viimeksi tosiaan tärppäsi heti ekalla yrityksellä (km 05/11) niin nyt vähän ihmetyttää jos ei onnistu. Syysmasennus puskee päälle ja kaikki menee muutenkin päin peppua.

Hullu ja malttamaton dippasi ovisliuskan todella laimeaan päiväpissaan. (Siis ei mitään järkeä! :stick:) Tulos on tässä, joskin viivojen vahvuusero näyttää kuvassa hieman suuremmalle kuin suoraan silmälle (tai kameran näytöltä hieman viistosti katsottuna). Dpo12 on muistaakseni tänään. Voisikohan tämä merkitä sitä, että huomenna aamulla saattaa hyvinkin piirtyä raskaustestiin haamuinen? :snotty:

MG: Toivon että saat tänään viivaa testiin. Itselläni tuo ovistesti oli ainakin hyvin likellä plussaa päivää ennen kuin sain raskaustestiin selvän viivasen. Pidän peukkuja :heart:

Mollimelooni: mulle saapi päivitellä sitten kp 2/ ?? yk 4

[

Sunflower11
KP 1/24-35 ja yk 11 :(
Onpas "kiva" kun nyt jäi vaan 24pvän mittaseksi, luteaalivaihe 9pvää vaan.. ja ed. kierto taas oli 35pvää.. huoh.

Sori vaan omanapaisuus... ketuttaa ja itkettää..

Ellamae
Heh heh hee... mulla on taas niiiiin hauskaa oman itteni kanssa:ashamed:
Lueskelin eilisiltana ajankuluksi vauvakuumepalstaa kahden nuorimman lapsen ajoilta.:heart:
Hyvä juttu, että on tuollainen virtuaalipväkirja, kun ei noita asioita muistakaan!:LOL:
Eli, olen kummassakin aiemmassa raskaudessa tikuttanut vahvan ovisplussan kp 19-21.
Ja raskaustestiin on tullut haamu sitten kp 28-30.
Luteaalivaihe on kestänyt näköjään 15 pvä:ää.
Ja raskausoireina vilunväristyksiä ja kipeät rinnanpäät.
Ihan kuten nyt...:p
Nythän mulla on kp29!!!
Eilen testasin apteekin testillä, kun isäntä on jo hermoriekaleina ja - sieltä tuli.
Mietin vaan, että lopetin tällä kierrolla oviksen tikuttamisen liian aikaisin, kp 18.
Eli onkohan mulla ollut ovis sitten vko:nloppuna, kp 19-20, kun oli niitä hervottomia menkkakipujakin?
Oudon vähäiset limat ovn kyllä olleet:ashamed:
Jos ovis oli tuolloin vko:nloppuna, heiluteltiin peittoja kp 20 ja sen jälkeen enää ei, kun mulla alkoi aamuvuorovko:t ja isännällä iltavuoro, eipä siis pahemmin treffattu:LOL:
Jos asia on noin, periaatteessa vois vielä olla mahikset olla raskaana?
Hämää vain se haamuplussa kp 24, kun siinä oli vaaleanpunaista väriäkin häivähdys ja moni tuttu näki sen saman.
Että eihän ovis ole sitten ollut noin myöhään ja rask.testi näyttänyt sen...ei kai...?:eek:
Mitäs mieltä olette?

Yhteistyössä