+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Barbamama paljon onnea!!!! :heart::heart: Toivottavasti pikkuinen on voimissaan ja jaksaan porskutella hyvin loppuun asti!

Minä kyllä puolestani teen jonkun reklamaation tuonne Clearbluelle sillä yksi testi oli vielä kaapissa ja tulos oli aamulla tämä:

Aijaa.com - 8859415.jpg

Kuva otettu testiajan sisällä. Tuo viiva vain tummeni mitä enemmän testi kuivui ja näin iltapäivällä on täysin selkeä viiva. Ihme firma. Postissa tuli Davidin herkät testit, käytän huomenna sellaisen. Olen täysin negan kannalla, en varmaan toivu jos siinä plussa näkyisi... Piinailu jatkukoon...

Mirkku76 dpo 11

Kiitos onnitteluista! En itse oikein uskalla luottaa tähän vielä. Nyt ollaan niin aikaisilla päivillä, että mitä tahansa voi käydä. Ajattelin testata uudestaan perjantaina. Siihen asti pitää vain kärvistellä ja odottaa...

mirkku: Tuo sun kuva näyttää juuri sellaiselta mitä olen nähnyt täällä aiemmin vääristä plussista. Se lupaa kuitenkin hyvää, jos viiva vahvistui myöhemmin. Oliko se vahvistuttuaan leveä vai kapea viiva? Hirmuisesti peukutuksia, että toisella testillä saat kunnon plussan! b=)d

Mirkku toivotaan viivan vahvistumista!

Omanapainen tilitys: menkkajomotukset, alamaha jotenkin "turpean" oloinen sekä väsymys, pyörrytystä/heikotusta, tuskanhikeä ja pahoinvointia varsinkin aamupäivisin eilen ja tänään, erityisesti tänään meinasi laattakin lentää :x. Miehen mukaan rinnat ovat ehkä vähän turvonneet. Ja arvatkaahan, että vaikka kuinka yritän pitää jalat maassa, sitä niin toivoo saavansa plussan siihen kirottuun raskaustestiin, jopa ehkä varovasti uskookin saavansa. Ovistestit ovat haalistuneet sen reilu kymmenpäivää sitten saadun tasavahvan tai ainakin melkein yhtä vahvan viivan jälkeen, mutta on taas alkanut tummentua. Eli täällä taas tilanne, niinkuin viime kierrossakin, että aamua varten odottaa vierekkäin sekä ovis- että raskaustesti. Voi pojat, tulen vielä hulluksi tämän yrityksen ja toistuvien toiveiden ja pettymysten kanssa. : /

Barbamama Käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia ja nyt kyllä näyttää hyvältä! Vahvan näköinen viiva! Mä pidän sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä ja ristissä, että tämä olisi nyt SE! Ymmärrän varsin hyvin, että otat "rauhallisesti" alun. Itse en olen vieläkään uskaltautunut odottajiin, vaikka 19 viikko alkaa... :ashamed:

Varovaiset onnittelut vahvasta plussasta! :D

Aamun saldona negatiivinen raskaustesti (Davidin 10-herkkyyksinen) ja epäonnistunut ovulaatiotesti (ei jotenkin imaissut nesteitä tarpeeksi sisään). Eikä ole huono olokaan, niinkuin parina edellisenä aamuna. Se varmaan sitten siitä. Katsellaan.

Täänekin vielä isot onnittelut Barbamamalle! Joko sut saa siirtää plussanneisiin? =)

ON: Pistin tänään pregnylin (irrotuspiikin). Mulla on ollut hiukan epäselvä tilanne taas, kiitos itselleni, kun aloin testaamaan ovista pari päivää liian aikaisin. No, ei kai tuosta muuta haittaa voi olla kuin se, että joudutaan harrastamaan seksiä nyt sitten vähän pitemmällä aikavälillä säännöllisesti... Apteekin omat ovulaatiotestit näyttivät synkkää plussaa, digi ei hymyillyt. Totesin, että kai tuo nyt ole niin päivän päälle, kun kuitenkin nyt viikonloppuna sen irrotuspiikin jokatapauksessa pistäisin. Nyt saatiin osutettua sitten lauantaille tuo virallinen O-päivä

Kiitos! :heart:

MolliMelooni: Älä ihan vielä siirrä plussanneisiin. En halua ikävää pudotusta sieltä takaisin, jos tämä menee taas kesken. Viimeksi vuoto alkoi kp 30 eli sinne nyt ainakin odottelen ja testailen varmaan melko paljon... Testejä on jostain syystä kertynyt kaappiin eli nyt niitä palaa :LOL:

en kyll ymmärrä.. tänään aamulla juili mahaan niiku menkat alkamassa (kp nyt 14) ja vessassa käydessä tulee kirkasta verta paperiin ?? ja jos se miun kierto ois nyt vaikka 30 ni sithän ovulaation pitäis olla muutaman päivän päästä, joten tuskin on mitään kiinnittymisvuotoakaan,eikä sellaista ollut ekaa odottaessakaan... hienoa jos nyt yhtä äkkiä alkaa tulemaan jotain tiputus vuotoja ku koskaan ennen ei ole sellaisia ollu :ashamed:

Digi sanoi tänään selkeästi "ei raskaana". Testasin silti davidilla ja sain samanlaiset viivat kuin eilenkin. Eli voin nyt hurjan tikkumäärän testanneena sanoa että Davidissa on viivan paikka!!! :attn:

Eli tätiä ootellessa. Täytyisi nuo clomit alkaa että kierto hieman säännöllistyisi... Epäselväksi jäi että kun clomit ottaa päivinä 5-9 niin koska sinne ultraan kuuluu mennä?? Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää...

Minttu76 kp 49/49 dpo 14

mirkku: Kyllä sulla varmaan ainakin jotain yritystä siellä on ollut. Ihan selkeitä haamuja mun mielestä. Ehkä siis kemiallinen, jos nyt viivat katoavat. Toisaalta digi ei ole kovin herkkä eli se voi näyttää väärin vielä tässä vaiheessa.

(.) Aamulla testasin taas oman mielenrauhan vuoksi. Viiva senkun vahvistuu ja oireet myös. Silti en vielä luota... Viime kierron pudotus on niin vahvassa muistissa. Jos kiinnostaa, niin tämän aamun testi löytyy raskaustesti pinosta. En viitsi täällä teitä kiusata niillä. Tiedän miltä se tuntuu katsella kierrosta toiseen toisten plussakuvia, kun itse ei niitä saa. :hug:

Mikä on Jensar, macy gray ja iloksi teidän tilanteenne?

Plussatuulia kaikille! +++++++++:whistle: Olisi niin mukava hypätä tuonne toiselle puolelle tuttujen kanssa =)

Sunflower11
Barbamama :heart: Edelleen kyynelistyy silmät kun luen sun plussista :)

Dpo 6 :popcorn: Eilen vihlas kovasti munasarjoista tai jostain sieltä. Tietenkin kuvittelin liittyvän ;)

Barbamama kyllä KYLLÄ vaan nuo viivat on niin vahvat että MAHTAVAA, UPEETA, IHANAA onnea uudemman kerran plussasa :D
mirkku76 pahoittelut. :flower: jospa ei vielä siunkaan kohdalla kirvestä heitettäs kaivoon , täällähän tsempattiin myös minua että se digi ei olisi herkkä?

täällä ei tule vuotoa minkään laista, luvin netistä että oviksen aikaanki vois verta tulla? oisko se sit ovis ollu? tiiäppä häntä...

Kiitos Sunflower! Voi kumpa nyt tärppäis sullakin! Tahdon sut mukaan tuonne toiselle puolelle! d:Db

rontti: Kiitos! =) Joo voi tulla ovisvuotoa, kiinnittymisvuotoa tai muuten-vaan-tiputtelua ;) Kaikki on siis mahdollista. Toivottavasti on hyvä merkki!

Ellamae
Huomenia:wave:
Eilen aamulla siis hailakka vaal.pun haamu Prisman testillä.
Samainen testi näytti ed. iltana miinusta.
Eilisiltana Prisman testillä + ja tänä aamuna Cittarin testillä nega:ashamed:
Mutta vielä ei luovuteta:kieh:

Sunflower11
Barbamama, mielelläin mie sinne puolen tulisin :D Ei vaan taida aina olla siitä halusta kiinni.. katsotaan ja toivotaan parasta.. Pisin luteaalivaihe minulla ollut 9pvää niin se olis jo puoli voittoa jos nyt olisi yli 10 päivää :)

Yhteistyössä