+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Onnea Tiituliini!

Mulla iski viime aamuyönä aivan hirveät alavatsakivut. Semmosta tasasta jomotusta. Kipu oli sitä luokkaa, että pystyin vain olemaan paikallani ja toivoa että se loppuu. Herätin miehenkin kun alkoi iskeä paniikki. Se rauhoitteli, että siellä se meidän vauvan alku vaan kolistelee kohdun seiniä ja etsii hyvää paikkaa kiinnittymiselle. Otin sitte buranan ja jonkun ajan päästä olinkin sitten jo nukahtanut, eli kipu helpotti. Mitäköhän helkuttia tollanen kipukohtaus meinaa?? :O Aloin jo miettiä, että mitäs jos sittenkin tulin jo viime kierrosta raskaaksi menkoista huolimatta ja nyt onkin joku kohdun ulkoinen... mutta en kyllä usko kun tein muistaakseni 6 negatestiä :D Voikohan kiinnittyminen aiheuttaa kipuja? Nyt on kyllä vasta tosin dpo4. Verta ei ole tullut. Alavatsa on vieläkin ihan hellänä, mutta pahin kipu on ohi.
 
Tiituliinille hurjasti onnea. =)

Lara_84: Ei kai kyseessä olisi voinut olla ovulaatio? Luin tuolta, että olit bongannut oviksen, mutta tuli vaan mieleen kivuista. En tiedä voiko kiinnittyminen olla noin kivuliasta, mutta dpo4 olisi kai ihan mahdollinen aika semmoiselle. Toivotaan, että siellä joku kunnon dramaqueen valmistautuu ilmoittamaan tulostaan. :D

Mulla oli tänään toinen kontrolli tälle yrityskierrolle. En muista, kommentoinko edellistä kertaa viime torstaina mitenkään, mutta silloin kp10 oli viisi senttistä follia valmistautumassa (neljä oikealla, yksi vasemmalla) ja limis 4mm. Nyt muut follit olivat rauhoittuneet, paitsi vasemmalla oli yksi ottanut johdon ja oli reilu 15mm möllykkä. Sen naapuri oli intoutunut mukaan ja oli pullahtanut senttiseksi, mutta lääkäri arvioi sen lopettavan kasvun kyllä ja rauhoittuvan. Limiskin oli liki tuplaantunut, mikä on mahdottoman hyvä (ohuus on ollut usein ongelma). Sain ohjeet jatkaa pistoksia tämän viikon torstaihin asti, minkä jälkeen aloitan ovistestaukset. LH-huipun jälkeen tai viimeistään sunnuntaina päräytän sitten pregnylin ja harjoitamme luonnonmukaista lapsenlaitantaa. Lugeilla sitten viimeistellään tämä kattaus, jahka.

Meinasin olla hurja ja noudattaa lääkärin ohjetta: 3pvää oviksen/pregnylin jälkeen aloitan luget, käytän 12pvää ja sitten teen testin, jos vuoto ei ala. Saa nähdä pitääkö pokka...
 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni > Kolme päivää Pregnylistä on hyvä aika aloittaa Luget. Hyvältä kuulostaa tuo suunnitelma. Lipsutaan lääkärin ohjeesta yhdessä tuon testaamisen osalta: :D Mulla on alkanut vuoto parin päivän pästä Lugejen lopetuksesta, joten en voinut aikaisemmin lykätäkään testausta kovin pitkälle. Nyt käytän Lugeja vain 14 päivää, joten voin ensin odotella alkaako vuoto. Nyt jo on niin kärsimätön olo, että en varmasti malta. :D
 
Ellamae
Tiituliinille onnea!!:heart:
Lara_84: mulle tuli esikon kiinnittymisestä juuri tuollainen kipukohtaus.
Muissa raskauksissa sitä ei ole ilmennyt.
Nyt pitäs sunnuntaihin malttaa odottaa ennekuin testiä teen.Piiiitkä vko edessä päin:LOL:
 
Ellamae
mirkku76 juu, kyllä minäkin näen tuossa haamua, värillistä haamua:)
Eiköhän se siitä vahvistu:D
Omista DPO-luvuista en ole varma mutta ens`su:na on kp 26, silloin testaan kerran ihan huvikseni:)
Kierto mulla on yleensä 31-34 mutta aina olen plussan saanut näkymään kp 28.
Että toivossa eletään:p
 
Huhuu! :attn: Missä iloksi? :attn:

Närästää. Pregnylin pistämisestä on vasta kuusi päivää, mutta vieläkö se voi vaikuttaa? Päänsärky näköjään rantautui vaivakseni myös (on ollut Pregnylistä lähtien joka päivä enemmän tai vähemmän ja välillä olen tarvinnut särkylääkettäkin). Hirveän vaikealta tuntuu irrottautua piinailusta, joten saattaa tulla pitkä pariviikkoinen.
 
mirkku76 Onnea haamusta :flower: en halua lannistaa mutta toissa vuonna sain cb.llä samallaisen ja se ei tarkoittanut ku kemiallista..viime kierrossa sain vahvemman + ku siula ja sekään ei tarkoitanut mitään.. :( TOIVOTTAVASTI siun plussa on ihan oikea.=)
 
Minäkin olen iloksia kaipaillut. Eikös heillä pitänyt alkaa taas hoidot näihin aikoihin? Toivottavasti kaikki sujuu hyvin =)

mirkku: Nuo CB +/- testit ovat täällä kuuluisia vääristä plussistaan. Varsinkin, jos pystyviiva näkyy vain toisessa laidassa, se on väärä positiivinen. Kannattaa odottaa pari päivää ja testata jollain luotettavammalla testillä. Toivottavasti viiva vahvistuu =)
 
Onnea Tiituliinille!

Täällä jälleen noustaan uuteen kiertoon... KP2 menossa

Kovasti käyn teidän kuulumisia lukemassa päivittäin, mutta omat kommentit jäävät usein laittamatta. Hengessä olen kuitenkin mukana ja jännään teidän kaikkien kanssa (siinä riittääkin jännäämistä usealle päivälle) :)

Omassa yrityksessä kun ei mitään erikoista ole ollut, pitkiltä tuntuvat piinapäivät täälläkin. Tähän alkaneeseen kiertoon ajattelin dippailla muutaman tikkusenkin varmistelemaan tuota oviksen ajankohtaa (kun halavalla sai ni pitihän sitä ostaa). Katotaan miten hyvin sen olen omasta kropastani aikaisemmin tunnistanut. Tuleepahan edes johonkin testiin täällä kaksi viivaa :D Tosiaan ehdin jo yhden negan testata lauantaina, viihteelle lähdössä ja kierto oli ihan lopuillaan, oli se vaan niin musertava kokemus, että mieluummin olen jännityksessä joka vessareissulla...

Plussatuulia laitan puhaltelemaan kaikille tasapuolisesti, toivottavasti joukkomme pienenee tässä kuussa reilusti!
 
Juu oikeassa taidatte olla, kovin on hakala tulkattava, sillä tänä aamulla sain samanlaisen pystyviivan tuohon aparaattiin. Vaikka nuo Davidin herkät näytti haamua, alkaa toivo kyllä hiipua et tämä oli nyt tässä. Kyllä viiva jo olisi vahvistunut jos olisi ollut vahvistuakseen. :ashamed:
No tätiä ootellessa ja sitten clomit nassuun. Katsotaan mitä tuleman pitää :popcorn:
 
mirkku76 :hug: voihan siun viivat oikeita ollakkin,,ja voihan olla että siun hormoonit vaan nousee hitaasti, ni six vielä haamuja =) itekki sain cb.llä ja pregchecillä haamut jotka muuttu sit negax,,siula on viell toivoa usko pois :hug:

voi että...miun kamu sai eilen pienen pojan :D seuraavalla viikolla pääsee sitä sit halittelemaan ja kuume kasvamaan :p
 
Heips Mirkku tein ite DPO 10 samaisella testillä samanlaisen haamuilijan...ja mulla noi CB:n testin on kyl ollu ihan hyvät...tämähän oli ihka ensimmäinen plussa mulla joten noi negat se näytti hyvinki puhtaina :LOL: oletko jo tänäään testaillu?? mä tein seuraavan vast DPO 12 ja sit oli selkee plussa..
ja kiitos kaikille onnitteluista :heart:
 
Mollimelooni: En kyllä jaksa uskoa et ois ollu ovis, koska mulla ovis ei koskaan aiheuta mitään kipuja eikä tuo ajankohtakaan siihen oikein täsmää. Onnea teidän yritykseen. Kuulostaa hurjalta touhulta nuo hormonihoidot (enkä edes ymmärrä puoliakaan mitä niistä höpiset). Olisin niiiin kiitollinen, jos ei tarvitsi tuollaisiin hoitoihin koskaan joutua.

Ellamae: Me taidetaan mennä aika samaa vauhtia. 18 päivä ois mulla varsinainen jännäpäivä, mutta testaillaan varmaan kilpaa jo ens viikonloppuna :LOL:

Mitään oireita ei ole raskautumisen suuntaan, paitsi tuo mysteerinen kipukohtaus, joten toiveet on korkealla. Viime kierrossa oireita oli vaikka muille jakaa ja negahan se oli :whistle:
 
Hei naiset!

Täällä onkin ollut aktiivista, joten en varmasti muista kommentoida kaikkia. Tarkoitus olisi kuitenkin olla tasapuolinen, joten pahoittelut reikäpäältä, jos joku jää huomioimatta. :D

Tiituliini onnea hirmuisesti! Näyttäähän tuo Mirkku76:nkin tilanne hyvältä, älä nyt vielä menetä toivoa, toivottavasti viivat vahvistuvat. Barbamamalle, Jensarille ja Mollimeloonille halauksia, hoidot ja vaihtelevat/huonot uutiset kuulostavat rankoilta, mutta silti tunnutte pitävän yllä suht hyvää mielialaa uudestaan ja uudestaan. Olette vahvoja, naiset! Lara_84 kuulostaa myös hyvältä, vaikka harvoin näin voikaan sanoa toisen kokemista kipukohtauksista :whistle: Toivottavasti tuo nyt olisi sitä toivottua. Ellamaelle pitkää pinnaa loppuviikon testauksen odotteluun!

ON: Ovis ehkä meni tai sitten ei: tikuttelin ahkeraan, enkä osannut päättää, olivatko viivat yhtä vahvat vai tulosviiva ihan hitusen verran vaaleampi. Ota noista nyt sitten selvää. Viiva ei ollut ainakaan huutavan punainen ja paljon vahvempi, niinkuin viime kierrossa, kun kuvittelin jo olevani raskaana ja ovistestin näyttävän raskauden. Jos on hyvin käynyt, nyt olisi dpo 9-10, jos omiin seksihaluihin ja -uniin ja limailuihin on luottaminen. Ja luottamushan oman kropan toimintaan ja tuntemuksiin ei ole korkealla. :kieh:

"Oireita" on vaikka minkälaisia, mutta kaikki voi kyllä laittaa väsymyksenkin piikkiin. Yöt ovat olleet risaisia, kun esikoistyttö tekee ilmeisesti hampaita. Piti oikein itkeä tirauttaa eilen uusimman Vauva-lehden odottajan omia sivuja lukiessa. Niitä oikeita oireita, eli tissimuutoksia tai -kipuiluja ei sitten olekaan. Joka tapauksessa, jos olen ovuloinut kymmenisen päivää sitten, mennään tässä kuitenkin ennätyspäivillä luteaalivaiheen pituuden suhteen. Jippii siitä!

Toivotaan aurinkoisempia syyspäiviä niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin!
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp111/?...........28v......1.lapsi........yv5+
mirkku76...........kp47/34-49..................3.lapsi........yk3
Tyllerömamma....kp30/28-31..................2.lapsi.......yk 6
Jensar................kp28/35............32v.....2.lapsi........yk17/19ku1
iltatähti-80..........kp27/25-28........31v.....4.lapsi.......yk10
Barbamama35.....kp26/23-28.......36v.....3./4.lapsi...yk14
Ellamae..............kp22/34............33v.....6.lapsi.......yk1
Lara_84..............kp22/26............27v.....1.lapsi........yk2
macy gray...........kp22/31-35.......31v.....2.lapsi.......yk22
Sunflower11........kp19/26-35..................3.lapsi........yk10
MolliMelooni........kp17/28..............33v.....2.lapsi.......hyk2(yv4,5)
rontti1................kp13/30-31.........28v.....2. lapsi.......yk5
Keltakukka.........kp11/14-49..........28v.....1.lapsi.......yk2
marica30.............kp10/33..............30v......4,lapsi.......yk4
Astral.................kp8/30-32..........30v......4.lapsi.......yk2
Metku................kp5/22-27.....................3.lapsi.......yk7
Kati82................kp3/28-37...........29v.....3.lapsi.......yk7




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83 & Tiuhti83 & Minttu76 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT

mirkku76.............dpo12
Jensar.................dpo11
macy gray............dpo6
Lara_84...............dpo6
Sunflower11.........dpo4




HAAMUILIJAT
mirkku76
Barbamama35




PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 LOKAKUU:
Tiituliini.....10.10.....35v.......1.lapsi.........yv4




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytetyt lyhennökset ynnä muut löytyvät pinon etusivulta.

Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Eilisiltana alavatsalla, oikealla sivulla tuntui pientä nippailua,ikäänkuin repäisykipua, joka tuntuu silloin, kun kohtu rupeaa pikku hiljaa kasvamaan.
Mutta en minä nyt vielä raskaana voi olla.
Että josko sitten se ovis kuiteskin...?
Hyökkään illalla isännän kimppuun kuin sika limppuun:LOL:
 
Nyt vaan omaa napaa, antakee anteeksi..
Täti sitten kurvasi tänään meille, joten kp1/28-37 ja yk 7 Nyt lievästi sanoen ketuttaa.. :(
Mietittiin juuri miehen kanssa, että kerkeisiköhän tähän alkaneeseen kiertoon vielä saada jotain apuja vai ei.. Ja että pitäisikö käydä moikkaamassa lääkäriä menkkojen aikana vai vasta niiden jälkeen..
 
Nyt vaan omaa napaa, antakee anteeksi..
Täti sitten kurvasi tänään meille, joten kp1/28-37 ja yk 7 Nyt lievästi sanoen ketuttaa.. :(
Mietittiin juuri miehen kanssa, että kerkeisiköhän tähän alkaneeseen kiertoon vielä saada jotain apuja vai ei.. Ja että pitäisikö käydä moikkaamassa lääkäriä menkkojen aikana vai vasta niiden jälkeen..
:hug:

Jos meinaa hormoniapua hankkia, niin ekana/tokana kierron päivänä soittoa jo lekuriin. Mulla alkaa ainakin clomikuuri jo kp3 ja lääkäri todennäköisesti haluaa tehdä alkukontrolliultran, jotta näkee mimmoinen meininki on munasarjoissa ja kohdun limakalvon suhteen.

Onko teille tehty jo jotain tutkimuksia? (pahoittelut, kun en muista mitä olet kertoillut) Vai onko sulla joku muu syy olettaa, että on ongelmia hedelmällisyyden kanssa?
 

Yhteistyössä