Helou kaikille piiiitkästä aikaa!
Oonkin viimeks tuonne odotuspuolelle ilmoitellut kuulumisia . Oon kyllä pitemmän aikaa jo käynyt lueskelemassa täällä, lähinnä iltaisin kännyllä sängyssä, niin tuo kirjoittelu on vaan jäänyt. Ja on tuolla naamakirjan puolella tullut vaan käytyä.
Meijän poitsuhan siis syntyi 18.10, ihana nopee ja helppo luomusynnytys vaikka poju oli suht iso 4040g ja 50 cm.
Alku meni mukavasti, mutta sitten tuli ongelmia painonnousun kanssa. Poju kakkas pahimmillaan 13 kertaa vuorokaudessa kirkkaanvihreää limaista kakkaa ja olin jopa maidottomalla dieetillä, kun epäilin allergiaa. Vauva oli kuitenkin tyytyväinen, söi tarpeeksi (tehtiin syöttöpunnitukset), nukkui hyvin ja kasvoi pituutta. Lopulta vaiva helpotti kuin seinään, kun vaihdoin Gefilusvitamiinit toiseen. Eli ilmeisesti maitohapot eivät sopineet tälle miehelle, nopeuttivat vatsantoimintaa tai jotain.
Nyt paino on noussut yhtäkuin pituuttakin tullut. 3kk nlassa oli 5360g ja 59,5 cm ja pipo 40 cm.
Poika on oikein iloinen ja tyytyväinen heppu, on kääntynyt ihmeeksemme vatsalleen jo 11 viikkoisena ja pyörii napansa ympäri vatsallaan, ilmeisen kiire lähteä liikkeelle. Naureskelee jo ääneen kunnolla kutitteluista ja juttelee pitkät tovit. Nyrkkiä tungetaan suuhun ja kuolaa ihan valtavasti, toivon ettei vielä hampaitten takia.. Mies on saanut ekan hampaansa jo 3 kuisena...
Yöt menee mukavasti, jälleen, kun aloitimme Cuplatonit uudestaan. Joululoman ihmettelimme rikkonaisia öitä, pahimmillaan hän heräsi tunnin välein. Päätin, että testaan vielä tipat ja sitten aloitan lisäruuan. Olin kuitenkin varma että nälkä ei herätä, koska päivisin nukkui hyvin ja syöntivälin oli keskimäärin 3 tuntia.
Nyt mennään taas sitten 1-2 syötöllä koko yö.
Suunnittelen 6 kk:n täysimetystä, haluaisin kovasti päästä helpolla niin pitkään kuin mahdollista. Kun on sapuskat mukana, niin voi aterioida missä ja milloin vaan.
Nyt kamu ilmoittelee itestään tuolla lattialla, taidamme mennä pyykkihommiin yhdessä.
Mukavaa viikonloppua kaikille
Puskis ja Myky 3kk ja 4 pv