Hei vaan!
4kk neuvolassa käyty. Hepulla painoa 6130g ja pituutta 63,5 cm, pipomitta oli 41,3. Eli kasvaa hyvin, eikä mitään tarvetta alkaa lisäruuille.
Joteskin hauskaa, et noi kaksi vanhinta pojistani syntyivät reilusti alle 4 kiloisina ja olivat nelikuisina pikkusen alle 8 kiloa ja nämä yli nelikiloiset kasvavat ns. normivauhtia.. Tissillä kaikki ovat kyllä kasvaneet, viimeksi tosin aloitimme soseet tässä iässä
Oli myös lääkärintarlastus, kaikki hyvin siltäkin osin =)
Nallu Noi vatsavaivat johtuvat aika varmasti maissista, mutta mä jatkasin tota lusikallinen-pari linjaa, kunnes helpottaa. Sehän tolla rauhallisella tahdilla onkin tarkotus, et totuttaa. Jos ei viikossa helpota, ni sitten vaihtais.. ? Bataatti on vatsaystävällinen, mieto ja pienesti makeahko, kokeile vaikka sitä seuraavaksi. Perunakin on hyvä alkuruoka, mutta voi kipristellä herkkävatsasta
Matkustelusta Meillä on ensi viikolla tulossa eka matka, autolla ja kotimaassa. Ihan pikkusen ehdoilla mennään, pysähdytään kun tarvis ja kun nukkuu, ni sit ajetaan.. Ihan yksin oon lasten kanssa lähös.Oon aatellu, et jos 9 tuntii menis, ni ois ok.
Rantalomalle lähtisin vasta kun lapsi osaa kävellä. Vaikka onkin tuskaisaa juosta ipanan perässä, niin mieluummin niin, kuin kuumuudessa (mahdollisesti) kitisevä vaunumatkalainen. Pääsee ite paljo helpommalla niin. Kaupunkimatkalle taas istuva/makaava matkakumppani on paras. Ei tarvi juosta perässä. Mutta makuasioitahan nää on
Me on ulkoiltu nyt päivisin kun aurinko on lämmittänyt tohon kahdenkymmenen asteen tuntumaan. Muistaa suojata kopan, ettei ihan tuo kylmä ilma pääse kasvoille. Kuomun päällekin voi heittää vaikka viltin.
Nyt tosin alkaa ikävät kelit siinä mielessä, että aurinko alkaa lämmittää koppaa ja vaunuja, kun taas ilma on aika kylmäkin. Meillä on ruskeat vaunut pääosin ja hyvin tumma väri lämpenee. Täytyy miettiä pukeutuminen sen mukaan.
Tänään taidan ottaa päikkärit poijan kanssa..on niin ramaseva olo.
Ihania aurinkoisia kevättalven päiviä kaikille
Puskis ja IhanaPieniMies päivää vaille 4 kk