Heippa! Täällä ollaan myös, vaikka ei ole tullut kirjoiteltua
Puuhailu:Päivät kuluu välillä nopeemmiin ja välillä hitaammin
Me lueskellaan, laulellaan ja harjoitellaan kovasti liikkumista
Joka päivä käydään vaunulenkillä ja silloin tällöin kaupoilla
Onneksi mulla on pari mammakaveria, joiden luona tulee kyläiltyä aika usein ja kohta tulee pari lisää
Iltaisin kun mies tulee töistä käydään silloin tällöin kyläilemässä tai sitten meillä käy vieraita
Välillä kyllä on tekemisen puute ja neljä seinää ahdistaa, mutta onneksi niitä päiviä ei loppujen lopuksi niin hirveästi ole. Oon alkanu kutoon taas pitkän ajan jälkeen ja nyt on projektina tehdä tytölle torkkupeitto, kun saan kadonneen inspiksen takaisin
Sillä välin kun tyttö nukkuu, tulee aika usein siivottua, mutta myös pyörittyä netissä kuolaamassa sisustus- ja matkasivuja
Lauantaisin meillä on vauvauinti, josta tyttö tykkää tosi paljon
Syöminen:Nyt imetän enää aamulla ja illalla, koska tyttö ei suostu päivällä tissiä syömään, aivan hirveät raivarit tulee
Maisteltu ollaan nyt bataattia ja perunaa, tänään ajattelin vähän maistatuttaa mustikkasosetta
Bataatti meni jotenkuten alas, eikä tullut mitään, mutta peruna ei kyllä ollut neidin herkkua ja siitä tuli vähän masukin kipeäksi alkuun
Liikkuminen: Meidän tyttö siis osaa jo kääntyä selältä mahalleen ja kova hinku olis päästä eteenpäin, mutta kun reppana ei vielä oikein tajua ettei voi pääästä eteenpäin, jos on naama lattiassa kiinni
Peppua on kovasti nostellu ilmaan, että oikein hirvittää koska se pääsee liikkeelle
Pyörii ihan vähän navan ympäri, jos laittaa leluja houkuttimeksi
Nukkuminen: Typykkä nukkuu päivällä vaihtelevasti, mutta suhteellisen hyvin
Yössä nukkuu sen 8-10 tuntia yhteen soittoon ja päivällä kolmet puolen tunnin- tunnin päikkärit. Jaksaa olla jo aika pitkiä jaksoja hereillä ja muutamana päivänä on tyttö tehnyt tempun, eikä oo päiväsaikaan nukkunut kuin tunnin päikkärit
Vartaloremppa: Mäkin oon aloittanu vartalorempan pikkuhiljaa
Käyn kolme kertaa viikossa zumbaamassa mun kaverin kanssa + vaunulenkit päälle
Vielä olis vähän raskauskiloja, mutta kaippa ne siitä aikanaan lähtee
Päivärytmi: n. 6.30 typykkä kiekuu sängyssään, otan viereen ja nukutaan vielä n. 7.30 asti.
Sitten aamupesut ja syödään. Sen jälkeen touhutaan lattialla
klo 10 aamu-unet, oon yrittäny mennä aina silloin vaunulenkille, niin nukkuu noin tunnin. Sisällä nukkuu 45 min.
klo 11 maistellaan soseita ja n. 11.30 syödään. Sen jälkeen vaipanvaihtoa, leikkiä lukemista yms..
n. 12.30-13 menee unille ja nukkuu vaihtelevasti
n. 14-14.30 syödään ja seurustellaan. Nukkuu jossain välissä pienet unet
n. 17.-17.30 syödään ja seurustellaan. Yleensä jaksaa olla tästä iltaan saakka hereillä, mutta tietysti laitetaan unille jos ei jaksa yöunia odotella
n. 19.-19.30 iltapesut ja mahd.kylpy ja yöppärit päälle
20.-20-30 aletaan syömään
n.21-22 menee yöunille
Siinä se lyhykäisyydessään, ja tilanteen mukaan nukkumiset muuttuu yms. Mutta ei kyllä häiriinny vaikka olisi älämölöä, nukahtaa sujuvasti syliin
Muutamilla synttäreillä oltu, niin tyttö on nukkunu siellä sujuvasti bileiden ohi, vaikka on ollu ihan järkyttävä meteli
Nyt täytyy mennä, tyttö siellä ähisee
Hanna ja tirriäinen 4kk, 2vko