Heippa vaan kaikille tas! Ja kiitos tas uudesta pinosta, ihanaa kun joku jaksaa
nyt tuli luettuu kaikki kaksi sivuu putkee, ja oli niin paljon juttua et hyvä jos ees muistan kaikkeatänne kirjoittaa
AutostaJoku puhui autosta, me käytiin just viime viikonloppuna ostamassa isompi auto.. Ostettiin wolkkarin passatti 2koppanen, ei siis mikään uusinta mallia oleva
pääasia oli et saadaan koirat ja vaunut mahtumaan takakontiin, tiedä vielä noista vaunuista varmaa ei molemmat mee ihan täysin sinne, mut pitää vähä kikkailla
NaamanoireetMulla kanssa se naama kukkii, tai kyl koko yläkroppa kukkii ihan Kunnolla. Mutta yhtenä päivänä se muuttui täysin kuivaksi että iho lähtee irti.. Ihan ihmeellistä
Juhlamekosta tampereella on kaks liikettä mistä saa ihania mekkoja suht edullisesti ja mahakin mahtuu niihin.. Liikkeiden nimet leimuska ja morsiusgalleria.
Mulla alkaakin tässä olee jännä seuraava kuukaus, kun ääkellot soi meille kesäkuun 9päivänä, hääpuku käytiin juuri perjantaina ostamassa tamperelta..
suurentavat sitä sen verran että siinä on mahankasvulle varaus
ihanaa kun tulee muutakin ajateltavaa kun raskaus, no omat työtkin alkaa tässä pikkuhiljaa. Olen siis yrittäjä ja viherrakennushommissa eli kesäpainoitteinen työ
Käyttäjänimen tarina mulla ei silleen mitään tarinaa, se vain on lempinimeni oikeasta imetäni
Vauvan tarvikkeistabjoko olette ostelleet mitään? Mä löysin viimeviikolta kiroparilt parit puolipotkarit ja yhen loasun. Pinnasängyn huusin huuto.netistä se oli löytö, edullinen ja virheettömässä kunnossa
vietiin se omile vanhemmilleni jemmaan kunnes saadaan mietiettyä mihin tungemme työhuoneemme tavarat jotta saisimme siitä lapsen huoneen tehtyä
tai pinnasänky nyt tulee makuuhuoneeseen tottakai, mutta en halua sitä vielä tänne
Vaunutmitäs muut ovat ajatelleet, millasset vaunut olisitte ostamassa? Meillä olisi näillä näkymin tulossa emmaljunga edge duo combi charleston kuosilla, uniQ310 alurungolla
mutta ei mikään ole vielä varmaa, vielä pitää käydä kattelemassa vaihtoehtoja
Zesi 15+4