Oon niin kade jo vauvan saaneille, mutta onnittelut kaikille vauvautuneille kuitenkin Oma olotila on kyllä niin muhkea ja kärsimätön, tulis se vauveli jo. Tänään on meillä laskettu aika, mutta ei tässä todellakaan mihinkään synnyttämään olla lähdössä, pari laimeaa supistusta tullut päivän aikana. Jotenkin on niin varma olo siitä, että tämäkin raskaus menee rytinällä yliaikaiseksi niinkuin esikoisen kohdalla, joka syntyi käynnistettynä rv 42+4. Jos tällä kertaa käynnistykseen asti mennään, aion pyytää sitä ballonkikäynnistystä, katsotaan miten käy. Ensimmäiset kyselyt mahdollisesta synnyttämään lähdöstä tuli miehen sukulaisilta jo muutama päivä sitten eli siis ennen laskettua aikaa ja tänään tietysti on jo ihmiset kyselleet, huoh. Kyllä me sitten ilmoitetaan, jos jotain alkaa tapahtumaan... Hyväähän ne ihmiset vaan tarkoittaa, mutta ärsyttää noi kyselyt, kun itsekin on ollut valmis tositoimiin jo pari viikkoa...
Turvotus on karannut ihan omiin sfääreihinsä viime päivien aikana, ihan järkyttävää. Naamakin on peiliin katsoessa kuin jollain syöttöpossulla. Possuiltua on tosin tullut ihan muutenkin, vedin äsken Fasun Sinisen naamaani 10 minuutissa, siis koko levyn! Mä oon ihan sairas! Tuli vaan joku täysin vastustamaton himo eikä ollut ketään muita kotona mua estämässä
Verkar ja pojuli 40+0
Turvotus on karannut ihan omiin sfääreihinsä viime päivien aikana, ihan järkyttävää. Naamakin on peiliin katsoessa kuin jollain syöttöpossulla. Possuiltua on tosin tullut ihan muutenkin, vedin äsken Fasun Sinisen naamaani 10 minuutissa, siis koko levyn! Mä oon ihan sairas! Tuli vaan joku täysin vastustamaton himo eikä ollut ketään muita kotona mua estämässä
Verkar ja pojuli 40+0