Heissan taas naiset!
Sitä alkaa itse kunkin laskettu aika jo lähenemään uhkaavaa vauhtia.
Vitsi kun välillä oikein ottaa vattan pohjasta kun jännittää niin kovasti.
Maidon pumppaamista ite en ainakaan aikonutkaan kokeilla (korkeintaan sitä hieromista ja pyörittelyä). Tuli vaan mieleeni et ystävä muistaakseni sanoi et hänelle oli kätilö ihan siis sairaalassa jo olessa suositellut tätä toimenpidettä jotta synnytys lähtisi käyntiin.. Saattoi tosin olla et ystävä ymmärs väärin.
Eiköhän siinä oo vähän jokanen sekasin.
IMN tosi kurjaa kun asiat ei mee sinneppäinkään kun ite toivoo.
Mäkään en välttämättä haluis uutta käynnistystä. Edellinen oli sit kuitenkin niin hurja ja alussa todella kivulias. (Eiks kaikki synnytykset sit oo?) No siis tarkotin vaan kun supistuksia tuli muutaman sekunnin välein enkä päässyt ees omin voimin kävelemään.
Ballonki jätti mulle vähän epämukavan kuvan kun edellisessä raskaudessa huonetoverille laitettiin se kun cytotecit ei toimineet.. No hänelle koko toimenpiteestä ei ollut mitään apua, eli siis mitään ei alkanut taphtua, mut kivut oli silti kovat. Mut oon tietty kuullut myös positiivisia kokemuksia. Ja tää nainen tais olla yks monesta, kun hänellä tää käynnistelyoperaatio kesti
18 päivää..
Seksi on täälläkin kyll vähentynyt yhteen kertaan viikossa. Kuitenkin tavallaan itellä tekis mieli mut tietää et siitä ei oikeestaan saa mitään nautintoa. Mies on kyll ollut taas ihmeen ymmärtäväinen. Tuntuu silti et jos sitä seksiä jaksaa harrastaa niin ajatuksena on vaan et josko tää edistäs paikkojen kehittymistä.
Luulen et eilen illalla muakin jo vähän supisteli, tai siis maha oli niin kiree et tuntu oikee tukalalta ja lisäks selkään säteili sellast ihme kipua. No viimeistään synnytykses ne sit taas kyll tunnistaa.
Ranteet on muuten täälläkin kipeet, tosin lievästi. Mut tuntuu sellassiilt tosi kömpelöiltä yms.
Polikliinista synnytystä en oo kyll ees miettinyt, vaikka en sairaalassa kauaa haluaiskaan olla. Mut kyll mä luulen et sen yhden yön siellä lepäilee. Eipä ainakaan tarvi pelätä et kaikenkarvaset sukulaiset pölähtää samana päivänä kylään.
Jipsu & Pömppis 37+4