Heipsan kaikille mammoille !
Mäkin tulen fb:n puolelta pitkästä aikaa kertomaan omia kuulumisia. Kaikki jutut oon aina lukenut läpi, mutta eipä sit oo saanut oikeen aikaseks kirjoitella mitään, kun fb:s se on jotenkin niin paljon helpompaa.
Ä-polilla käytiin miehen kanssa torstaina ja poitsu voi oikein hyvin! Nukku niin sikeästi, että lääkäri joutu moneen kertaan tökkimään että saatais liikkumaan, mutta ei, poitsu se vaan nukku. Vähän ajan päästä kokeiltiin uudestaan ja käski mun lopulta kääntyä kyljelleen ja sillon vasta hokas, että nyt tapahtuu jotain

Silloin rv 32+5, painoa 1980g ja syntymäpainoarvioks saatiin n. 3,4-3,5kg. Toivottavasti nyt ei ota loppua kohden hirveen suurta kasvupyrähdystä, ettei tulis yli 4kg. Käynti siis oli ensimmäinen ja lähetteen sain, kun sf-mitta teki ison laskun, mutta nyt ei tarvi näillä näkymin mennä enään uudestaan.
Hankinnoista: Kaikki on nyt valmiina ja ainoastaan imetysliivit puuttuu, jotka aion hankkia vasta pari vko ennen laskettua aikaa, niin tietää vähän suurinpiirtein kuinka isot näistä mahtaa vielä tulla

Tuttipullot, tutit ja rintapumppu on matkalla suomeen

Ensi viikolla pääsee varmaan jo hakeen ne postista.
Äityispakkaukselle en ole tehnyt vielä mitään, kun katsonut läpitte. Ne pesen sitten erikseen joskus

Muut vaatteet on pestynä tai oikeestaan viimenen koneellinen on juuri peseytymässä

Vaatteet silitettynä ja viikattuna lipastoon. Petivaatteet pinnikseen pesen äippälomalla ja sitten sekin on valmis tulevaa vauvaa varten. Kaikki siis valmiina jo! Sairaalakassin pakkaan sitten joskus vähän ennen h-hetkeä. Pikkusen kotiutumisvaatteet katon valmiiks, kunhan vielä viimeset vaatteet kuivuu ja saan ne silitettyä. Sitten siirränkin ne turvakaukaloon odottamaan.
Olotila: Oma olotila on ollut aivan mahtava koko raskauden ajan! Ei mulla ole ollut mitään. Helpolla olen päässyt

Ainoostaan selkä meinaa alkaa kipuilla, jos seisoo hetken aikaa paikallaan, mutta siitä nyt ei viitsi edes valittaa, kun monet kärsii vaikka mistä. Painoa on kertynyt tähän mennessä 5,2kg ja vähän alkaa huomaamaan että on raskas olo

Osa tavallisista perusjutuista ei oikeen onnistu, mutta hauskaa kun saa olla kömpelö ja avuton ;D
Eipä mulla varmaan muuta. Hirveesti jäi asioita sanomattakin, mutta ei viitti kauheeta romaania kirjottaa
Enään 12 päivää äippälomaan, joista 9 päivää on töitä!
Kohta se vauva syntyy! <3
Janzku & pikkune 33+1