Huomenta huomenta

! Ai että, mulla on ihanan pirtee olo, toisin kuin eilen ja tuntuu entistä mukavammalta eilisen takia :hug: . 3 syöttöä mun unien aikaan, mutta sitten sain aina heti jatkettua unta ja kun menin nukkuunkin hiukan aikasemmin. Kyllä riittävä uni on tärkeetä :attn: :attn: .
Mamma3 on ihana ilta viesti :hug: , ois voinut taas olla jotenkin niin munkin suusta, päivän touhut takana ja ihanaa omaa hetkeä tyytyväisenä päivästä viettämässä

. Mä en vielä ajan puutteen vuoksi leivo tänään rahkapullia, mutta persikka-rahkapiirakkaan varasin aineet

. Nyt pitäs mennä eka imuroimaan sauna, niin ei tarvis sitä enää miettiä ja sit ruokien ja leipomusten kimppuun. Ja tuli just mieleen, että meillähän on kuukauden päästä tuon yhden tytön synttärit, kai munkin on sit kokeiltava marsipaania

, tulis kerrankin hiukan erilainen kakku

!
Milli, musta meillä käyttäydytään kylässä samoin kun kotona, jollei paremmin

. Kylässä kun yleensä aina saa olla sylissä. Tosin, nyt ollaan aikas vähän kyläilty.
Mammoliino, mä veikkaan kans, et nyt aliarvioit kotias

.
Niin ja mä muuten pääsen niille englantilaisille vaatekutsuille

B)

. Joku ihana ihminen pitää ne täällä meilläpäin ja mä pääsen mukaan!! Mielenkiintoista nähdä. Ja toisaalta kiva nähdä niitä vaatteita ensin, ennen kuin itse pitää. On kuitenkin kiva jos pitää kutsuja, että tuotteet on sellasia, mistä itekin tosissaan tykkää.
Just tuosta luen, että Heidillä on ollut huono yö

. No, onpa ihanaa, jos saat oman päivän ja muista tosiaan huiliakin, ne kotityöt ei katoa mihinkään :wave: . Paraskin sanoja täällä :ashamed: . Ja mä haluun kans tutustua tohon ebayhun. Mä kans kattelin joskus noita
snuukkeleita, unipussin jatkeeksi. Jäi ostamatta, kun olivat kumminkin niin kalliita. Meillä pitäs tuolle keskimmäiselle ostaa makuupussi kesäks mökkireissuja varten, pitäskö sittenkin ostaa tollanen ihanuus. Eikös tavallaan vastaa makuupussiakin?
Mut nyt, nyt hommiin ja kai tuo neitinkin kohta jo maitoa kaipaa

.