LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minähän huruuttelin noilla rattailla jo täällä sisällä :whistle: pikkasen ketterät ja ennen kaikkea kevyet! Arvatkaa, mikä äheltäminen on ollu mulla tunkea Yarikseen Emmaljungan Duo Edget :laugh: Nyt ei tartte enää äheltää, noissa on olkahihnakin ja hyvin jakaa yhdelläkin kädellä nostella.

tämä pikkuruun liina tuntuu tosi hyvältä! :D siljakin tykkää tosi paljon olla kyydissä, ainoa nega on että sain äskön ihanat puklit poskelle :laugh: pitääpä kokeilla joku päivä kauppareissulla!

Herttileijaa...oottepa olleet taas ahkeria tänään :) Paljon oli luettavaa, mutta paljon on vielä lukemista, ennenkun hännän saan kiinni :kieh: Ja tarkoitus ois ollu mennä tänään AJOISSA nukkumaan(tuntuu että univelkaa on kertynyt :/ ) mut en vissiin pääsekkään jos meinaan tein perässä pysyy :whistle: Meillekin kun tulee viikonloppuna vieraita, ja sunnuntaina täytyy "kylää"kiertää noiden pikku virpojien kanssa, niin en tiedä kuin tänne taas ehtii :headwall: Tää päivä on menny puhtaasti kotosalla, mitä nyt kaupassa ja postissa kävin ja lasten kans vähän ulkoiltiin. Mutta innostuin sit leipomaan noita vieraita varten ja kappas kun sattuikin somasti...nimittäin RAHKAPULLIA :laugh: :p Ja yhden hyytelötortun tekasin ja huomenna aattelin viel suolaista leipoa...sekun on parempaa tuoreeltaan =) Jos kinkkurullaa tai bruschetteja... no, mieli voi vielä muuttua =) Niin ja ystävä toi mulle eilen pötkön marsipaania, siitä piti hälle tyttömäisiä koristeita väkrätä heidän rinsessan syndeille. Sain aikaseksi perhosia, ruusuja ja (tuutis huom :attn: ) "seisovia" kruunuja :D
Niin ja ne vitsatkin on tuolla uunin päällä odottamassa sunnuntaita...KORISTELTUINA :D
Sängynpäällä oottaa vielä pyykkipino, joka pitäs kaappeihin viel asetella, mutta ehtii sen vaik aamullakin...ei viittis mennä kolisemaan makkariin ku poika nukkuu siel.
On muuten ihana hiljaisuus. Isäntä menoilla(oottelen häntä tässä sauna kuumana ;) ) ja lapset nukkuu...mulla on siis omaa aikaa :D Iiihanaa!!!
Mhhhmm...mitäs sit pitikään...niin joo, huutismyyjän kanssa kaupat peruttu ja sulassa sovussa onnistuivat =)
Täytyy mennä kurkkaamaan sitä saunaa nyt...

Ainiin, onnittelut sankareille
:flower: :hug: ja potilaille iiiiiiso :hug:

Oltiin kyläilemässä. Mites teidän muiden ipanat ottaa kyläreissut?
Meillä tyttö on kovin itkuinen ensimmäisen tunnin tai ainakin monessa paikassa. Krisulla kyllä viihtyy, mutta siis tänään oltiin esim. kummitädillä, eikä usein siellä käydä. meno oli kyllä aikamoista kun kummilla kaksi villiä ja kovaäänistä poikaa. Niistä siis lähtee enmmän meteliä kuin meidän viidestä yhteensä :laugh: Ja just kun oltiin sitten lähdössä kotia päin niin alkoi viihtymään. Senkin olen huomannut että alkaa pulauttelemaan vieraissa :o Stressaantuukohan tytsy niin sitten? Pulauttelu on kotona nimittäin vähentynyt tosi minimiin. Harmittaa vaan kun ei ole oma itsensä vieraissa paikoissa ja kummit eivät voi nauttia kummitytöstään sellaisena kun hän oikeasti on.

Neitokaisella on muuten nyt ihan älytön tarve eteenpäin mutta pyörii vaan napansa ympärillä ja sitten hermostuu itselleen sekä minulle :D

Missäs krisu luuraa? :D

meillä viihdytään ja käyttäydytään oikein hienosti aina vieraissa,hassua..

pukkas sit iha mukav allergia kohtaus tossa 21 jälkeen..suljin koneen ja olin maistellu lonkeroo noin 1dl,kohta alko kuumottaa naamaa,arvelin johtuvan lonkerosta..sit alko kiristää suun ympärystä ja menin peiliin kattoo,naama ihan tuli punainen ja turvoksissa..otin sit lääkettä nii lähti..mistähän kummasta tuollanenkin pukkas,mietin jo et oisko tossa lonkero pullossa ollu jotaki ainetta..aikas ihana homma..

mua väsyttää,todella harvinaista,heräsin illalla puol 7 ja jo nyt väsy,siis uni väsy..ihanaa,en muista millon mua on tälleen väsyttäny..
isi nukuttaa anttonia ja kohta mennään mekin nukkumaan..ja aamulla sit nousen vähä myöhemmin ylos,mut kuiteski nii et keretään sinne tokmannille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tahtoo kanssa nähdä Mammoliinon kodin :attn: :attn: !

:D Elä ystävä hyvä, ei tässä ole mitään näkemistä! Vuokraluukku tämä on. Sitten KUN tässä se oma saadaan, niin onkin vähän eri asia. Saan vihdoin laittaa kodin just semmoseksi kun haluan, eikä tartte ajatella saako tähän lyödä reikää ja voiko tämän väriseksi seinää maalata... Saatikka sitten, että kannattaako maalata, kun omasta pussista tänne on kaikki nämä vähäisetkin ehostukset tehty... Että muovimattoh*****tti tämä on, ei mitään näkemisen arvoista!

Ja IIISO kiitos kaikille tämän päivän vieraille!!!!
Oli todella ihana tavata Topsy ja Leya vihdoin naamatusten, ja tottakai oli myös kiva taas nähdä YOdottajaa ja Tiipiitä :heart: :heart: :heart: Oli meillä ainakin syömistä pöydässä kun kaikki toi jotain mukanaan :) Harmi vaan ettette vieneet sen enempää mukananne, nehän menee nimittäin just tähän napaan kaikki ja seuraukset tietää :p

Multa on menny nyt pari päivää vähän ohi, en itekkään oikein tiiä miksi, mutta en ole hirveesti jaksanu koneella istua.... Nyt täytyy rehellisesti sanoa, että on jäänyt useampi juttu lukematta ja siksi ei voi oikein mihinkään kommentoidakkaan. Oliskos jonkin asteista kevätväsymystä ilmassa :/ Pitääpä skarpata ens viikolla :)

Leyalle vaan täytyy sanoa että ostit just ne rattaat joita minäkin oon himoinnu!!! Mistä ja mihin hintaan?!?!

Väsy Mammo

Huomenta! :wave:

mammoliino
, turhaan olet vaatimaton, asunto oli aivan ihana! Ja tapaaminen todella mukava ja nautittava, nimittäin ainakin 5 lisäkiloa lähti mukaan... :D Harmi Tiipii että meillä tuli niin pikainen lähtö, et sinä ehtinyt siljan kanssa koittaa sitä liinaa. Mutta kiva että löysit oman! Ei muutakuin testailemaan ahkerasti! :D

Hipkukka, kiitos linkeistä. Pitääpä tutustua! Itsekin tänään ajattelin lihat Mintulla aloittaa. Miten te, joilla ei ole monitoimikonetta, soseutatte lihan? Ei mulla ollut Annin ajallakaan, mut pää on ihan tyhjä, en muista miten ne olen tehnyt...

Rontti, Minttu nukkuu yleensä yöllä 20-07 ja päivällä 2-4 tuntia päiväunia.

Milli, Minttu viihtyy ihan kivasti vieraissa, mutta lievää levottomuuttahan se aiheuttaa...

Jos painuisi aamukahvin kimppuun. Tilasin muuten eBaysta Annille sen Snuggle Sacin, Suomessa hintaa 60 euroa + pk:t, sieltä uutena 22 euroa postikuluineen! :o Ja vielä Disneyn Princess, jota ei suomesta saa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Niin ja ystävä toi mulle eilen pötkön marsipaania, siitä piti hälle tyttömäisiä koristeita väkrätä heidän rinsessan syndeille. Sain aikaseksi perhosia, ruusuja ja (tuutis huom :attn: ) "seisovia" kruunuja :D

Kuvaaaaaa tahtooo hän |O :D

Isäntä kotiutui eilen hirveessä krapulassa Tahkon reissulta. Motkotin siitä mun suklaalevystä minkä oli lähtiessään syönyt. Väitti vielä kirkkain silmin kuulleensa, että olin sanonut et sen saa syödä! Eikö tuo mua 9 yhteisen vuoden jälkeen tuon paremmin tunne :o Lause jota mun suusta ei tulla kuulemaan...
Toisaalta meidän isillä on kyllä vähän heikko kuulo ja tinnitusta (ammuntaa ilman kuulosuojaimia). Siellä Tahkolla suksivuokraamon poika oli pyytänyt et "kuittaa tähän". Isäntä oli alkanut selittaa et on firman reissulla ja maksaja tulee jonon hännillä. Poika oli katsonut hitaasti ja toistanut vähän kovemmalla äänellä "KUITTAA TÄHÄN" Isäntä oli taas alkanut selittää tarinaa alusta. Kun poitsu oli kolmannen kerran pyytänyt "kuittausta" niin isännän työkaveri oli tullut ja siirtänyt isännän niskasta sivuun. Poika oli kuulema sanonut että väistä vähän! :laugh:

Meille tulee Me&I kutsut :D

Huomenta!

Tààllà jàlleen kerran huonosti nukuttu yò... Kuinkahan kauan nuo hampaat ( tai nenà, en ole enàà varma kumpi on tai ehkà ovat molemmat.. ) jaksavat neitià vaivata.. :/ Muutaman tunnin vàlein pitàà olla hyssyttelemàssà vauvaa takaisin uneen.. 5 annika sitten oikein kunnolla heràsi ja ONNEKSI iskà oli katsomassa formuloita ja otti muksun sen kanssa,mutta heràttyàhàn siinà kuitenkin tuli.. Tànààn sitten pistin iskàlle toiveen ettà menevàt molemmat koko pàivàksi mummolaan niin saan vàhàn levàtà.. Enkà varmana tee muuta kuin pesen pyykkejà.. vaikka ikkunatkin pitàisi pestà... Mutta ei ei ei, lepoa màkin kaipaan ;)

Mitàs muuta.. ai hipkukalle suuri kiitos noista linkeistà! =)

Mulla oli muuten annikan aikana sellainen olo, erittàin vahva sellainen ettà masussa oli poika.. Sitten kun sanoivatkin ettà masussa on NEITI en uskonut millààn.. Kysyin monta kertaa ettà ovatko nyt varmoja kun tunsin ihan varmasti ettà on poika :D

[/b]kylàreissuista ei me oikein olla kylàilty annikan kanssa mummolaa ja toimistoa pitemmàlle.. En ole edes kauppaan tai ostoskeskukseen ottanut annikaa kun pienempànà se oli liian stressaavaa neidille.. Ei oikein osannut olla ja oli ihan peloissaan kaikista àànistà ja sitten ne syòttòpuuhat yms. oli mullekin jo liian vàsyttàvàà. En tiedà kuinka neiti sitten tykkàà olla vieraissa :)

Pitàskòhàn hakea toinen kuppi kahvia ja mennà kattelemaan ebaystà jotain kivaa kun iskà ja annika nyt nukkuu vieretysten.. tai nukkui koska nyt neiti nòtterò heràsi..

Huomenta huomenta :) ! Ai että, mulla on ihanan pirtee olo, toisin kuin eilen ja tuntuu entistä mukavammalta eilisen takia :hug: . 3 syöttöä mun unien aikaan, mutta sitten sain aina heti jatkettua unta ja kun menin nukkuunkin hiukan aikasemmin. Kyllä riittävä uni on tärkeetä :attn: :attn: .

Mamma3 on ihana ilta viesti :hug: , ois voinut taas olla jotenkin niin munkin suusta, päivän touhut takana ja ihanaa omaa hetkeä tyytyväisenä päivästä viettämässä :) . Mä en vielä ajan puutteen vuoksi leivo tänään rahkapullia, mutta persikka-rahkapiirakkaan varasin aineet :p . Nyt pitäs mennä eka imuroimaan sauna, niin ei tarvis sitä enää miettiä ja sit ruokien ja leipomusten kimppuun. Ja tuli just mieleen, että meillähän on kuukauden päästä tuon yhden tytön synttärit, kai munkin on sit kokeiltava marsipaania :), tulis kerrankin hiukan erilainen kakku :)!

Milli, musta meillä käyttäydytään kylässä samoin kun kotona, jollei paremmin :whistle: . Kylässä kun yleensä aina saa olla sylissä. Tosin, nyt ollaan aikas vähän kyläilty.

Mammoliino, mä veikkaan kans, et nyt aliarvioit kotias :) .

Niin ja mä muuten pääsen niille englantilaisille vaatekutsuille :) B) :) . Joku ihana ihminen pitää ne täällä meilläpäin ja mä pääsen mukaan!! Mielenkiintoista nähdä. Ja toisaalta kiva nähdä niitä vaatteita ensin, ennen kuin itse pitää. On kuitenkin kiva jos pitää kutsuja, että tuotteet on sellasia, mistä itekin tosissaan tykkää.

Just tuosta luen, että Heidillä on ollut huono yö :( . No, onpa ihanaa, jos saat oman päivän ja muista tosiaan huiliakin, ne kotityöt ei katoa mihinkään :wave: . Paraskin sanoja täällä :ashamed: . Ja mä haluun kans tutustua tohon ebayhun. Mä kans kattelin joskus noita snuukkeleita, unipussin jatkeeksi. Jäi ostamatta, kun olivat kumminkin niin kalliita. Meillä pitäs tuolle keskimmäiselle ostaa makuupussi kesäks mökkireissuja varten, pitäskö sittenkin ostaa tollanen ihanuus. Eikös tavallaan vastaa makuupussiakin?

Mut nyt, nyt hommiin ja kai tuo neitinkin kohta jo maitoa kaipaa :) .

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Niin ja ystävä toi mulle eilen pötkön marsipaania, siitä piti hälle tyttömäisiä koristeita väkrätä heidän rinsessan syndeille. Sain aikaseksi perhosia, ruusuja ja (tuutis huom :attn: ) "seisovia" kruunuja :D

Mama Seraavaksi tälläinen ihanan muheva babyshowerkakku vaikka Tyttelille? Ei taitais multa onnistua...

muoks* Se linkki...
http://blogit.mtv3.fi/elamamakeaksi/files/kopio-sv104408.JPG

Rontti me ostettiin se just makuupussin korvikkeeksi, mut sisäkäyttöön siis. Ei sillä ulkona tai teltassa taida tareta :)

Tässä kuva siitä minkä ostin. Arvatkaa onko tuo 3 v onnessaan kun kuvan näki...

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Voisko joku selventää mulle miten se ebay toimii...? Onko se niinku Amariiikan huutis vai onko tavara uutta? Miten maksetaan? Ei ossaa :ashamed:

Mä käytän UK:n huutista, http://cgi.ebay.co.uk

Kun meet eka kerran, kuo itelles tunnus. Eli kirjaudu sisään. Sit kun alat selata tuotteita, laita vaikka eka joku hakusana, että näet miten ne tuotteet siihen listautuu. Ja heti ekana kannattaa vaihtaa kohtaan "Postage to" FIN. Klikkaat sitä maatunnusta, niin sen voi vaihtaa. Näin näet heti paljonko postikulut on suomeen. Jos siinä lukee "See description" se yleensä tarkoittaa että eivät lähetä muualle kuin UK:hon. Jos siinä on summa, se on suomeen postikulu, ja siitä tietää että lähettävät.

Itse en ole huutanut,vaikka näyttää sekin ihan yksinkertaiselta, olen ostanut suoraan, eli samalla tavalla kuin huutiksen "osta heti" systeemi. Tuolla se on Buy it now.

Sitten vaan menet Paypal-sivuille, luot siellä tunnuksen ja kun olet ebayssa jotain ostanut, tulee kohteeseen linkki MAKSA NYT, sitä kun klikkaa, pääset paypalin sivuille, jonne kirjaudut. Ja sitä kautta maksat. Paypal on myös yksinkertainen käyttää. Toimii siis kortilla, eli sinne pitää kortin tiedot antaa. Mut olen varmaan 5 vuotta käyttänyt ja luotettava on. Mulla on Sampon Visa Electron ja se käy. Olen kuullut ettei toisten pankkien visa electorit kävis, mut en ole varma. Mut visat siis käy.

Tuossapa pikaisesti, kysele SUSA jos on vielä epäselvää :)

Käys kerhossa kurkkaan :) Korostan et en oo mikään taiteilija |O Et ei mitää huipputeoksia tule näistä käsistä :ashamed:

Käys kerhossa kurkkaan :) Korostan et en oo mikään taiteilija |O Et ei mitää huipputeoksia tule näistä käsistä :ashamed:

Ok :D *kiitää kerhoon*

Huomenta!

Meillä taas levoton yö takana... mutta nyt on onneksi toi peppu ihan "verillä", niin luultavasti paraneekin jossain välissä... on ainakin ihan pehmee jo. Tuuti se sinkkivoide oli weldone tai joku vastaava. Valkoinen pieni tuubi.

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Huomenta!

Meillä taas levoton yö takana... mutta nyt on onneksi toi peppu ihan "verillä", niin luultavasti paraneekin jossain välissä... on ainakin ihan pehmee jo. Tuuti se sinkkivoide oli weldone tai joku vastaava. Valkoinen pieni tuubi.

ok

Huomenta,

Minä olen sitten nukkunut viime yönä suunnilleen kolme tuntia :o Menin pippaloihin takaisin kun olin käynyt laittamassa pojan yöunille ja kotiuduin vasta puolen yön tietämillä. Aatu sitten sattui keksimään samaan syssyyn viime yönä että hänpä haluaa jutella pari tuntia keskellä yötä 02-04 |O Alan uskoa vahvasti siihen että jos vauva ei saa illalla äiti kiintiötä täyteen niin sitten se otetaan takaisin yöllä :headwall: Päässä surraa aika mukavasti tällä hetkellä :saint: päiväuniakaan en osaa ottaa:headwall:

Yhteistyössä