LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille onnitteluista!
tuntuipa ne hyvälle kun muuten mennään taas ihan jaksamisen rajoilla,pojan kans itketty kilpaa tänään :'( . en tiedä mikä poikaa vaivaa ja minua vaivaa kun en tiedä mikä poikaa vaivaa ja olen niiiiiin väsynyt etten vaan jaksa hymyssäsuin koettaa poikaa lohdutella......puuh......
:ashamed:
onneks mies tulee kohta,toivottavasti ottas kainaloon,vähä halipula :snotty:

jospa illemmalla olisi jo aurinkoisempi mieli kun saa vähän lapsenhoitoapua....

mutta vielä kiitos :wave:

LS: Meillä Eemillä se H&M:n unipussi, hyvin siinä nukkuu.

Heidi: Pakko kommentoida sun tyttöhaaveita, mulla siis 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kyllä nämä kaikki on ihan yhtä ihania ollut!
Meillä tuo esikoinen , poika 10v, on niin äitin poika, suorastaan sulaa kainaloon ja on niin kiltti ja fiksu.
Keskimmäinen, tyttö 7v, on taas niin neitiä että. On toki äitin rutisteltava ja suukoteltava muru, mutta toisaalta niin kipakka ja naisellisen tietoinen omista "oikeuksistaan"..ja isänsä on saanut ihan kiedottua pikkurillinsä ympärille..niinkuin ukkinsa..
Ja tämä kuopus, Eemi 4kk, hän vaan on niin syötävän suloinen, ihana rakkauspakkaus!
Toki saat toivoa tyttöjä, en minä sillä, mutta pakko lausua puolustuspuhe poikien puolesta :laugh:
:heart:

Juu onhan ne pojatkin ihania, mutta olisi se vaan jotenkin niin mukavaa jos kaikki olisikin tyttòjà.. Tulisivat sitten varmaan keskenàànkin paremmin toimeen, lainailisivat vaatteita, menisivàt yhdessà samoihin paikkoihin.. Olisivat ystàvià.. Liian suuret haaveet ?? :snotty:

Ai niin ja tulisivat àiskàn mukaan shoppailemaan :D:D

Voi hitsit mità kehityserojaaaa.. Siiri se jo kurkkii sàngystà ja seisookin noin hienosti eikà meidàn annika kyllà sàngystà mihinkààn mene.. melkein koko yòn samassa asennossa nukkuu.. eikà tosiaan jalat pidà vielà;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Juu onhan ne pojatkin ihania, mutta olisi se vaan jotenkin niin mukavaa jos kaikki olisikin tyttòjà.. Tulisivat sitten varmaan keskenàànkin paremmin toimeen, lainailisivat vaatteita, menisivàt yhdessà samoihin paikkoihin.. Olisivat ystàvià.. Liian suuret haaveet ?? :snotty:

Ai niin ja tulisivat àiskàn mukaan shoppailemaan :D:D

No meillä kaksostytöt kyllä tappelee ihan kiitettävästi..vaatteista, siivoamisesta, kavereista ja ihan mistä vaan (tai siltä se äidistä ainakin tuntuu..) Mutta osaa ne olla myös toistensa parhaimmat kaveritkin. Omasta kokemuksesta en voi sanoa että tytöt olisivat sopuisampia keskenään kuin pojat :D

me kyl tapeltiin mun siskon kanssa aina... oisin halunnu isoveljen.. joka ois tuonu kaikkii hyvän näkösiä kavereita meille ;) :p pikkuveikan kanssa me ei tapella...mut siihen voi kyl vaikuttaa sekin et se on mua 7-vuotta nuorempi...

Huh kun on ollut mukamas kiire viikko, neuvolassa on tullu pyörähdettyä ja parilla kaverilla. Tänään kävin kaverilla, jolla on 2,5kk ikäinen vauva, reilu 4-kiloinen vasta. Ihan hirmu pieni ja kevyt! En meinannu osata pitää ees sylissä.:D Ihan niinku siitä oliski hirveen kauan ku oma vauva oli samankokoinen.. Meillä oli tullu nyt 200g kahdessa viikossa, eli liian vähän. Pitää huomenna keitellä sitä bataattia, jospa se paino lähtis pikkuhiljaa nousuun..

Tyttelille joskus aikasemminki kirjoittelin, mutta taisit olla siellä lomalla just sillon niin meni varmaan ohi, että meillä on kans belgianpaimenkoira. Tuo on kans ihana mussukka.. Tosi avoin ollu pennusta asti, kaikki ei-belgi-ihmiset ihmetteliki, että onpa jännä kun se on tuommonen vaikka on belgi. Kummallista minusta, melkein kaikki tutut belgit on kyllä avoimia.. Tosin kyllähän niitä poikkeuksiakin löytyy.

En muista mitä muuta piti kommentoida, mutta Milekolla on kyllä ihana tyttölauma siellä! :)
Tuutilullalle paranemisia!
Santilla ihana häkkilintu siellä kaltereitten takana ;) :heart: Ei meillä vaan tolleen kurkita vielä..
Tildalla on kuulemma synttärit, onnea! :flower:

Meillä opittiin muutes eilen kääntymään massulleen! Ikää n. 4,5 kk. Hyvä kun aikansa yritti ja sitten kun lopulta onnistui, niin alkoi kädet ja jalat viuhtomaan hirveästi, "jes mä onnistuin!" :)

Mulle tuli tänään huutiksesta huudettuja vaatteita n. 40kpl vaatteen paketti.. :ashamed: Ehkä niillä taas hetki pärjätään.. Mikä siinä on kun niitä vauvanvaatteita on niin ihana ja helppo ostaa?

Vielä pitää lisää kommentoida :D
Santin Siiri hienosti seisoo, ja tuo body on samanlainen kun mikä meille tuli huutis-paketissa!:)
Tildalle (ja varsinki pojalle) piristäviä ajatuksia, sano pojallesi, että äitin synttäripäivänä pitää olla hyvällä tuulella että äitillekin tulee parempi mieli!
Noista siskoista ja veljistä: mulla on kolme veljeä, ja olisin aina toivonu siskoa, mutta en sellaista ole koskaan saanut. Miehelläki on 2 veljeä, joten meidän tyttöparalla ei ole YHTÄÄN tätiä! :'( Minä kyllä toivoisin molempia saavani..Vähintään 2 kumpaaki, niin on jokaisella sisko ja veli :D

Voi että, taas Siiri niin isona tyttönä! Taitaa toi tukkakin tehdä jotenkin isomman näköiseksi :) .

Heidi, ymmärrän sun tyttöhaaveet :saint: . Ite oon ekasta lähtien haaveillut tyttöä. Ei sillä, eiköhän se poika ihan yhtä ihana olisi, mutta kyllä mä oon onnellinen noista kolmesta rinsessasta :heart: :heart: :heart: . Ja kyllä ne tapella osaa myös ;) , minkähänlainen pukari tää kolmas on :D . Mies taisi olla varsinkin tän kolmannen kohdalla alkuminuuteilla hivenen pettynyt, kun ei vieläkään poikaa. No, meillä on ehkä poikia sit teini-iässä, saa isukki haulikolla osotella :laugh: .

Nyt tuli mieleen, että munhan täytys laittaa kuvia meidän leikkimökistä tonne kerhoon, kun koko talon jo esitellyt :kieh:

Niin ja Tildalle tietysti parempaa synttäri-iltaa, toivottavasti siellä kainalossa :) . Mun väsykiukku ei ole laantunut kunnolla, mutta ehkä se tästä laantuu, kun tuo ukko häippäsee :D . Mikä siinäkin, että mä kiukkuan enemmän, kun se on paikalla :ashamed:

Justiisa ku vähän aikaa sitten oli viikon flunssa ni eiköhän se paskatauti sit yöllä vuorostaa tullu.Kyllä oon kiroillu koko päivän ku tänään on kauan odotettu illan vietto ystävien kanssa ja yksikin ystävä tuli Raumalta asti :heart: No lähden jokatapauksessa.Eikös se viina tapa kaikki bakteerit? :D Vähän kyllä jännittää lähteä piiitkästä aikaa ja sitä aattelee miten isä ja tyttö pärjää..vaikkakin varmaan ihan hyvin. :ashamed: No nyt käyn lukasee mitä ootta saanu aikaseks tänää kirjotettuun =) Illan jatkoja kaikille :wave: :hug:

Juu :hug: kaikille mahataudissa oleville. Meillä se on jo ohi, onneksi. Joskin pepussa vielä vesikelloja, joten istuminen on vähän vaikeeta pojulla. Mutta näkyy tossa vieressä leikkikehässä vielä riehuvan eli selällään on ilmeisesti hyvä olla :laugh:

Huomenta! :wave:
Otettiin Tatun kans pikku päikkärit, Tatu jäi vieläki nukkuun ja mama heräs. Nyt vedän vanilijajätskii ja suklaakastiketta :p Nyt kyl kuuluu makkarista ähinää, ei se oo vieläkää oppinu että netti ja herkkuhetkee ei saa häiritä!

ihania kuvia ainaki milekolla ja santilla
Tildalle onnea! Toivotaanparempaa iltaa!
Ja sairastelijoille paranemisia!

Heidille pit vielä tyttöhaaveisiin sanoo että mäki oikestaan raskausaikana toivoin tyttöä. Nyt hävettää. En tiiä olisko "se tyttö" läheskää näin ihana ku meidän Tatu. Kyllä mä ehkä tytönki haluan mutta poikakolmikkoki kelpaa
:heart:

Mummua kävin kattoos, kyllä se menee nopeeta huonoksi :'(

Yksäiti tämmösiä löysin kun noita tutkin

Synttäri on jännä juttu...
...silloin vaihtuu ikä tuttu!

Peetu poika iloinen,
ihan hyvän ikäinen,
nyt synttärijuhlat laittaa.
Kas, hänen ystävilleen
aina juhlat maittaa!

Peetu nyt täyttää vuosia,
tähdet ja kuu häntä alkavat suosia.
Hän on nyt juuri parhaassa kukassa,
päivänsäteitä silmissä, tukassa.
Onnekas, onnekas 3-vuotias.

kiva tuo tuutiksen runo..ja kiva et minsukin on kirjotellu tänne sekä kerhoon :D

mä heräsin just melkein 3 tunnin päikkäreiltä :whistle: saas nähä tuleeko yöllä uni..ihana ku isi toi anttonin sit mun viereen sänkyyn niin se mies oli ihan mahdottomalla päällä,pikkasen ku hipas kyljestä tai masusta niin hirmu räkätys alko :heart: ihana..sit hirveesti kalkatteli jotain omia juttuja,ihan ku ois kertonu mitä teivät isin kanssa..ai ihana poika :heart: mä oon ihan in lööv..[/b]tildalle jaksusia

Onpas täällä taas hiljaista! :headwall:

Me katotaan ikkunasta ja odotellaan poliiseja :D Jos eemeli vaikka ehtis näkemään poliisiauton vielä tänään ensimmäistä kertaa elämässään :saint: Meidän suoralla oli just peurakolari, peura makaa kuolleena tossa ja pari autoa seisoo tossa tiellä... Ei vissiin sattunut takavalon rikkoontumista pahempaa... *ja minäkö muka utelias* :whistle:

Täällä taustalla käyn lukeen teidän jutut,mut kirjuuttelu jäänyt vähemmälle.
Tyttö kääntyilee kovin,ja kun masullaan on ,niin kovasti alkaa jo työntelee itseään eteenpäin,kova kiire on sisarusten mukaan jo.
Tässä välissä oli pieniä sekavuuksia, raskaustestin tuloksesta.Viikko sitten torstaina tein testin aconilla joka näytti haalean mutta selvän plussan, no sen jälkeen tein kaksi negaa ja veritesti myös negaa. Perhana,olen kuullut et väärä nega on mahdollinen, mut et väärä positiivinen,joka tulee sallitun 3 min kuluessa testaamisesta :kieh: .Pikkuisen olin huojentunut kun nega varmistui.Mut olin kuitenkin jo alkanut pikkuisen olla innoissaankin jo tuosta.Että saattaa näitä maanantaikappaleita näköjään löytyä.

Kyl miä täällä oon. Yritän päivittää itteäni pikkusen ajan tasalle teijen jutuista mut enhän miä enää muista mitä äsken luin :ashamed: Voisko joku vaihtaa mun kanssa päätä? :whistle:

Ai niin, pappa pääsi tänään sairaalasta kotiin =)

Yhteistyössä