LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos menee 1 hampi / viikko niin tààllà sitten itkeskellààn toista kuukauttta :o Ylhààllà ainakin 2 hammasta kiristàà jo niin selvàsti ettà vàlistà kun annika nauraa niin nàyttàà ihan niin kuin sillà olisi hampaat ja toiset 2 mokomaa alhaalla... Kày sààliksi neitiàkin, kun ressukka haluaisi nukkua mutta ei vaan pysty :/ Tuossa se nyt kòllòttàà sitterissà ja pistin vàrinàn pààlle ettà saa paremmin unesta kiinni.. Ja mà litkin kahvia ja cokista vuorotellen ettà saisi edes jonkinlaisen mukavan pàivàn tàstà :whistle:

Huomenta!
Tyhmiä kyselee hän, mutta koska lasketaan että hammas on "tullu" ku toi tuntuu jo ihan selvästi mutta ei näy sen erikoisemmin ku muutkaa... Kitinät kuitenki loppu siihen ku hampu rupes tuntuun. Ja viikon heidi meilläki kitistiin sitä....

Ajattelin vain lukasta viestit mutta oli ihan pakko tulla kommentoimaan Susalle: nauratti niin paljo toi sun(en osaa lainata) viesti ettei isäntä oo oppinu ettei sun suusta kuule semmosia juttuja. Ei todellakaammunkaa suusta ja viimestään raskausaikana ukko oppi sen että MUN suklaat on MUN omia ja hän saa hakee omansa. :saint:

Voi, teillä on uinti niin myöhään, meillä pitää olla naapurikunnas jo varttii vaille ysi!!!!! :headwall: Se on kyl ihana harrastus mut sunnuntai on yleensä ainut päivä ku saa nukkua... Ukko lähti asentaan taas autoo, sen täytyy kyllä ttulla jo puolenpäivä aikaan ku mä lähen töihin. Ihan kiva taas käydä tekees yks vuoro. Koko viikon melkei kuitenki ollu kotona.

Sitte kysymys pomppukeinuista tms, ootteko käyttäny? Siiri ainaki ajeli jo autollaan=) Me asennettiin Tatulle pomppukeinu ja koitettiin niin se tykkäs ihan hirveesti.

Onks teillä pääsiäissuunnitelmia? Ukko yrittää raahata meitä american car show:n hesaan, olis kiva päästä ostoksille mut kuinka pääsiäis la on kaupat auki? Meidän täytys äkisti saada se syöttis....

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Niin ja ystävä toi mulle eilen pötkön marsipaania, siitä piti hälle tyttömäisiä koristeita väkrätä heidän rinsessan syndeille. Sain aikaseksi perhosia, ruusuja ja (tuutis huom :attn: ) "seisovia" kruunuja :D

Kuvaaaaaa tahtooo hän |O :D

Mama Seraavaksi tälläinen ihanan muheva babyshowerkakku vaikka Tyttelille? Ei taitais multa onnistua...

muoks* Se linkki...
http://blogit.mtv3.fi/elamamakeaksi/files/kopio-sv104408.JPG

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Missäs krisu luuraa? :D

Täällä ollaan :wave:

kauppaan pitäs mennä,joten pikaseen...
ph-mittaus sujui hyvin. letkua kun laitettiin niin pieni parku tuli,mutta muuten melina ei tainnut koko letkua edes tajuta/huomata.
eilen lääkäri pikaseen katto tuloksen ja sano,et ei mitään hälyyttävää,mutta lopullisen diagnoosin tekee alku viikosta. hitto,jos ei vieläkään selviä mikä typyä vaivaa :headwall: :headwall:
tässä rupee olee jo aika rikki tän asian kanssa. :(
ja kävi viel muuten niin ikävästi tuon mittauksen kanssa,että neidillä oli just sattumalt HYVÄ päivä,kun noita on noin kerran kahes viikos :o
eli ehkä se ph-mittauksen tulos ei oo ihan oikee?
täytyy keskustella sen lääkärin kanssa...mut nyt :wave:
yritän myöhemmin laittaa kuvaa tuosta melinasta,kun se oli niin surkee näky letkuineen.

Heh, kesken ruuanlaiton tuli mieleen, että joku kyseli täällä lihan mössöämisestä ilman monitoimikonetta. Mä oon aina lihan mössönnyt survimella, siis sauvasekottimella. Tännepä oli aamusta tullut kivasti juttua :) , en ehdi vielä kaikkia lukea.

Milekon kuvat katoin, mitäs kiharoita noi oli? Onko teillä tänään ne juhlat vai aikasemmin otettuja kuvia? Olipa upeita!!!! Meillä varsinkin tolla isoimmalla on niin mitättömät hiukset :'( , että tuollaisia ei tehtäis edes taikomalla!! Mä oikeesti hiukan suren noita miedän tytön hiuksia... Vaan ei mullakaan vahvat ole eikä mun äidillä varsinkaan :(

Nyt äkkiä takas hommiin :wave:

Mammoliino, rattaat ostettiin Lastentarvikkeesta ja hinta oli 126. Ja äläpäs aliarvioi kotiasi ;)

Meillä näyttää ihan hirveältä, alakerrassa pitäs maalata ja yläkerrassa on original muovimatto vuodelta 89, kamalat tapetit ja tässä huoneessa hirvittävä kaappikolossikompeksisysteemi, minkä minä haluaisin hävittää... Tää meidän asunto on niin kamala, etten edes viiti kuvia laittaa yleiseen jakoon (ehkä yhdestä olohuoneen nurkasta jos joskus saisin siivottua).

topsy mie lihan soseutan ihan sauvasekottimella.laittaa vaan tarpeeksi nestettä ettei tule kamalaa tönkköä.

milekolla kivoja kiharakuvia :D

tyty pitäs laittaa nukkumaan,miun sylissä istuu ja kädet ja jalat vispaa ihan mahottomasti.
tänä aamuna on sitten herätty klo 6 |O jotenkin väsyttää.pitäsköhä pienet tirsat ottaa kun tytyn saan nukkumaan..

no mie lähen tytyn laittamaan tonne ulos nyt.

Ihania kikkarakuvia milekolla :D Haluaisin jostain löytää sellaisia lämpöpötkylöitä joilla tehdään korkkiruuvikiharaa, niin kuin mun hääkampauksessa oli, mutta mistään en ole niitä löytänyt :/

Vierailujutuista vielä sen verran että ehkä me käydään kylässä liian harvoin? :ashamed: ja siksi ne kyläilyt menee aina päin pyllyä tytön kanssa.

Asiasta ihan kukkaruukkuun...
Mun sormen päähän ei ole vieläkään tunto palannut. Leikkaushaavan ympärillä on tuntoa,mutta koko sormenpää viimeisestä nivelestä eteenpäin on tunnoton. :'( Palaakohan siihen tunto enää vai menikö siinä leikkausrytäkässä sitten jotain tohjoksi sormesta, ei kiva.

milli miun ex-miehellä aikoinaan lähti työtapaturmassa lähestulkoon koko etusormen pää irti,jäi vaan nahan varaan roikkumaan.niin kesti muistaaksein toista kuukautta että siihen sormenpäähän tuli tunto.

Musta alkaa tuntumaan että siirrän kohta tuon pojan omaan huoneeseen nukkumaan. On niin kamalan herkkä äänille että mun ei tarvi kun nielasta niin kiehnääminen alkaa :headwall: Nyt viime aikoina on ollut jotenkin aikaisempaa herkempi kaikelle mitä ympärillä tapahtuu. Mietittytää vaan kun tuo pojan huone on toisessa päässä taloa meidän makuuhuoneesta. Joutuisin yöllä hippaseen sinne imettämään ja kuinkahan siinä sitten itse virkistyy. Toisaalta saisi ainakin unipätkät nukuttua levollisemmin eikä itseä häiritsisi niin paljon vaikka toinen alkaakin juttelemaan keskellä yötä.

Aloitin tämän viestin kirjoituksen tunti sitten ja nyt sain loppuun. Pikkasen on vaativalla tuulella tuo kaveri. Vaistoaakohan tuo että äiti hiukka väsy. Ei yksiäkään kunnon päiväunia ole nukkunut ja meikäläinen näillä kolmen tunnin silmillä yrittää sinnitellä tervejärkisten kirjoilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Ihania kikkarakuvia milekolla :D Haluaisin jostain löytää sellaisia lämpöpötkylöitä joilla tehdään korkkiruuvikiharaa, niin kuin mun hääkampauksessa oli, mutta mistään en ole niitä löytänyt :/

Vierailujutuista vielä sen verran että ehkä me käydään kylässä liian harvoin? :ashamed: ja siksi ne kyläilyt menee aina päin pyllyä tytön kanssa.

Asiasta ihan kukkaruukkuun...
Mun sormen päähän ei ole vieläkään tunto palannut. Leikkaushaavan ympärillä on tuntoa,mutta koko sormenpää viimeisestä nivelestä eteenpäin on tunnoton. :'( Palaakohan siihen tunto enää vai menikö siinä leikkausrytäkässä sitten jotain tohjoksi sormesta, ei kiva.

Mulla leikattiin sormi parisen vuotta sitten, oli alkuun kanssa melkolailla tunnoton, pikkuhiljaa sitten palasi se tunto.

Mileko: kiitos ihanista kuvista!! Mä haluan ne lämpörullat, mutta tuo mies ei niitä suostunu mulle ostamaan..en kuulemma tartte :kieh: Mistäs hän sen kerpeles tietää tarviinko vaiko enkö, ei hänen tarvitse niitä käyttää...*kihisee*****
No, seuraavaa rahapäivää odotellessa..

Dogtor: Mä en ole enää vuosiin voinut juoda lonkeroa enkä giniä, kun niissä katajanmarjaa..mulla kanssa naama turpoaa..kerran oltiin yössä ja join lonkeroa niinkuin yleensä..mun veli kysyi yht´äkkiä että miksi sä näytät ihan possulta :laugh: Olin just itekin huomannut että tuntuu kummalta..menin äkkii kattoo peilistä niin johan oli näky..
Menin sitten päivystykseen että mikä mua riivaa..sain kortosonia ja myöhemmin todettiin se allergia..Ja siihen asti olin ihan aina lonkeroa juonut.

Ja tästä luonteva aasinsilta..Mulla tänään se kauan odotettu ja jännitetty vapaailta..lapsenvahdit jo saapuneet, ja minä kävin ostamassa illaksi 3 siideriä..Laskin juuri että edellisestä siideristä on 1vuosi ja 5kk..Saa nähdä mitä tapahtuu :o
Mua jännittää niin mietn toi mun pieni haisuli täällä pärjää..

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Niin ne viikot jäi, nyt tasan 15+0 :D

Onnea!!! Ihanaa, mikäs on tulokkaan la? :heart: Juur kuulin et extyökamu on saanu viime yönä tytön...meinas itku tulla...Olo joteski haikea ko tämä meidän mimmi on se viimenen... :heart: :'(

6.9.08 on la
=)

tulis aika hyvä synttäripäivä jos syntyis 08.09.08 =)

Sinne làhtivàt iskà ja tytàr, nyt saisin sitten huilata... Oon kuulkaas huomannut yhden hassun jutun, siis kuinka aivot rekisteròi ihan kaiken.. Viime vuonna mà tàhàn aikaan olin tosi kipeànà ja oksentelin ( siis raskaus pahoinvointi) ja kaikki àllòtti.. Niin nyt mulla on ihan samaa! Siis mua àllòttàà kukkien tuoksu, aurinko, làmpò... Kyllà on hòhlà olo, onkohan sitten aina nàin ettà kevààn tuoksut muistuttaa siità kauheasta olosta mikà mulla oli ja en enàà voi nauttia tàstà ajasta :headwall:

Yhteistyössä