Popcorn2: mulla on toi anitan babybelt, auttaa kävelemisessä ja ulos mennessä se on pakko olla muute itkettää... Se kipu on lähinnä alaselässä mut heijastaa reisillenja koko selkään.. Mähän en töissä ookkaan vaan kotona ton lapsukaisen kans mut koska se ei kävele vielä nii sitä joutuu kantamaan aika paljon. Sisällä oon kyllä antanu konttaa perässä kun tulee jo kutsusta. Tosiaan siis kun nassikka heräilee öisin edelleen nii joudun aina nousemaan istumaan tai seisomaan saakka et saan kääpiön takas unimaailmaan. Nyt on yösyömisten lopetus menossa ja hän itse olis sitä mieltä et pitäis jatkaa eikä lopettaa mut on nii turhaa souvaamista halee aina maito kaapista et helpompaa tapella yöllä nukkumisesta sit.
Se lampaanrasva, lansinoh olikoha se nimi on semmonen mitä voi käyttää sit imetyksen aikana myös. Ja ehdottomasti on kyllä rahansa arvonen et suosittelen kyllä ostamaan. maksaa enemmän mut on toimiva.
Pitää selvittää tota akupunktio juttua. Pelkään tosin vähän neuloja nii ei ajatuksena oo kovin houkuttava ;D
Omaan napaan ei muuta ku selkä särkyä ja pään särkyy sitä kautta... Nii ja väsymystä kans iha järkysti.. jospa tää tästä. Nyt on alettava koti hommiin viel ku tuo napero nukkuu. Sitähä se ek kauaa tee enää nykysin päivällä..
Addoda ja neiti Snadi <3 22+5
Se lampaanrasva, lansinoh olikoha se nimi on semmonen mitä voi käyttää sit imetyksen aikana myös. Ja ehdottomasti on kyllä rahansa arvonen et suosittelen kyllä ostamaan. maksaa enemmän mut on toimiva.
Pitää selvittää tota akupunktio juttua. Pelkään tosin vähän neuloja nii ei ajatuksena oo kovin houkuttava ;D
Omaan napaan ei muuta ku selkä särkyä ja pään särkyy sitä kautta... Nii ja väsymystä kans iha järkysti.. jospa tää tästä. Nyt on alettava koti hommiin viel ku tuo napero nukkuu. Sitähä se ek kauaa tee enää nykysin päivällä..
Addoda ja neiti Snadi <3 22+5