PÄIVITETTY
Katsokaahan kaikki uudet, että tietonne ovat oikein
Niin ja tervetuloa!
Toivottavasti kaikilla oli ihana pääsiäinen!
Me oltiin mökille pe-ma ja kyllä oli mahti kelit! Ulkoilupainotteinen 3 päivää, aamusta iltaan ulkona, niin johan se pisti väsyttämään ja tulikin nukuttua semmosia 11 tunnin yöunia
Ninnille tsemppiä täältäkin vuotojen kanssa! Tiedän miltä susta tuntuu ja kuinka paljon ne säikäyttää :hug: Itsellä vuodot pysyneet nyt toista viikkoa poissa (kopkop), liekö se hematooma nyt viimein kadonnut sieltä kohdusta.
KoiruuZ Mä ainakin suosittelen käymään ihan henkkamaukalla. Mulla yhdet äitiysfarkut sieltä ja yläosia ostin sieltä ihan tavis-osastolta, kun löyty tosi paljon venyvää matskua olevia yläosia. Löysin ihanan mekon, siisti, mutta voi käyttää ihan arjessa ja varmasti mahtuu koko raskauden ja hintaa oli huimat 9,95! Paljon oli eri värejä ja kuoseja =) Hulluilta päiviltä kävin hakemassa ihan perus maxi-mekon, joka sekin varmasti menee koko kesän. Kaverilta sain yhdet äitiys-shortsit.
Liikuntaa on tullut harrastettua ihan hävettävän vähän :ashamed: Mulla kun on ollut noita vuotoja ja ne kun aina liikkeessä lisäänty, niin en uskaltanut mitään ylimääräistä tehdä, mutta nyt voisin liikkua jo ihan normaalisti. Eipä tuu liikuttua muuta kuin koiran kanssa, eli ihan liian vähän.. Uimassa voisi ihan hyvin käydä vaikka kerta viikkoon..
Neuvola oli mulla tänään. Kaikki oli ok. Pissa puhdas, hb 119, verenpaineet ok ja sydänäänet kuului hyvin. Ainoo, että paino oli noussut jo lähtöpainosta +9kg!! :O
Nooo, ei tullut saarnaa onneksi. Lähtöpaino kuitenkin on ihan normaali, joten en tästä nyt rupea mitään stressiä ottamaan. Viimekskin tuli reippaasti, mutta lähtivät onneksi tosi nopsaan. Pitänee vähän katsoa mitä sinne suuhun laittaa.. Tää on just tää, kun muut alkuraskaudessa oksentelee niin mä vaan syön ja näin se sitten kostautuu
Ihanaa ja aurinkoista viikkoa kaikille! :heart:
dolly 17+2