Hellurei:wave:
vakuutuksista, mulla ei ole vakuutusta kummallakaan lapsella. esikoisen kans ei olla tarvittukaan (on tosi terve, mitä nyt nilkkansa telonut kipsiin kertaalleen) joten ihan hyvä ettei ollut. Kuopuksella tuli halkio tieto rakenneultrassa niin vakuutuksista olis rajattu kaikki halkioon (korvat, nielu, hampaat yms) pois, niin ei ollut järkeä ottaa. Mutta hienosti on asiat kunnallisella sujunut, ja HuSuKen päässä sitten halkiojutut. korvat nyt olleet tosiaan hankalat, mutta me ollaan päästy kyllä terveyskeskuksessa aina melko nopeesti lääkärille, kun aina on ollut sama syy mennä
(ne korvat). halkiolapsille putkitus on automaattinen suositus, joten ei tarvinnu sillee sitäkään miettiä. Juuri korvaspesialisti sanoi että 16 ikävuoteen nyt ainakin kannattaa putket korvissa olla
Eli aina kun putket irronneet, on uudet automaattisesti laitettu. kerran laitettiin yksityisellä tuubit kun täällä ei homma toiminut , se on ainoo isompi kustannus ollut. Nyt toki päästy tk:n kanssa jo yhteisymmärrykeen tuostakin kun helsingin päästä pistäneet vähän palautetta
En tiedä haetaanko vakuutusta nyt... mulla on kuitenkin tosiaan sellanen historiikki et ne varmaan joutuis miettii kolmesti et myöntäisikö ne edes...
Ne on tosiaan aika tarkkoja noine juttuineen että pitää olla np-ultrat yms tehtynä. En tiedä vaatisiko ne multa kenties punktiota (mulla siihen oikeus koska on ollut kromosomipoikkeava raskaus kerran) ja siinä tulee mun raja, siihen en tosiaan mene jos ei ole syytä epäillä mitään, eikä nyt ole ollut. En ota sitä pientäkään riskiä joka siinä keskenmenoon on.
Dreamer, nyt otat ihan lunkisti sitten kesän, ilman mitään stressiä ja koita nauttia
vaikkei helppoa olekkaan varmasti:hug: tsemppiä!
( . )
voi jestas et on pallo-olo!
maha on kuin maanpuolikas ollu tänään ja mun rinnat on edelleen ihan sairaan kipeät (valiti-valiti).
muutenkin vetopois-päivä, liekö toi keli joka masentaa
Eilen istutin kukkia:heart: ja voi että tuli hienoja!!! Siis asutaan kaksiossa vuokralla ja ollaan omaa kämppää koitettu katsella, mutta mieskin sanoi eilen että hätäkös tässä: pihakin laitettu niin kauniiksi että hyvähän tässä on olla
:heart:
Puhelimessakin sanoi kaverilleen et kyl on niin hienoa ku kotona on siistiä, puhtaat pyykit ja ruoka valmiina:heart::heart: mielelläänhän tuota passaa kun se tollai lepertelee ja huomioi
(tai sit se on hoksannut helpon keinon saada puhtaat vaatteet kaappiin, ruuan naaman eteen ja illalla seksiä kaupan päälle, eikä tartte ku vähän leperrellä
)
Mun äiti ja isä tulee Suomeen nyt reilu viikon päästä ja mun äiti (siis se joka ei ikinä huomioi kuin itsensä...) soitti että hän on mun tytöille ostanut Espanjasta kaikki kesävaatteet!:heart: mikäköhän siihen on iskenyt??? Siellä on kuulemma halvalla kaikkea, niin ostanut siis sandaaleista mekkoihin ja shortseihin kaikki ettei mun tartte. Mun äiti on jotenkin nyt mun vuoden takaisen avioeron jälkeen (ja tietty uuden miehen rinnalle tulon jälkeen) muuttunut täysin. kyselee kovasti mun vointia, ja vaikuttaa jotenkin onnelliselta mun puolesta
(tai sit sen vaihdevuodet on ohi
)
Mut enivei, tosi ihana muutos hänessä:heart:
Tyttöjen kans haettiinkin kun hain eskarista ja hoidosta ne, niin pari leffaa ja karkkipussit.:heart:
Oli hoitopäivä menny hienosti, ja meillä tosi harvoin mä kotiin ostan karkkeja, tai leffoja katsellaan niin ajattelin että no hitto, tälläistä tänään:heart: Kuopus riemuitsi vuokraamon tiskillä että TÄÄ ON PARAS PÄIVÄ IKINÄ
:heart: Mä taidan OIKEESTI aika harvoin ostella niille jotain:ashamed: Mutta mut on kasvatettu niin että mä en niitä lahjo tavaroilla, tai ostele kauheesti. meillä sellaset spesiaalijutut on että jos päivä mennyt hyvin --> luen iltasadun (jos auttavat mua niin luen useammankin). Käydään vaikka uimassa, askarrellaan, istutetaan yrttejä tms. leluja kun tulee jouluisin ja synttäreinä ihan liikaakin. tosiaan harvoin ostan mitään tavaraa niille.
Eilen esikoinen halusi laittaa pyykit, kuopus tiskata...
:heart: niistä tulee viel hyviä vaimoja 8kuopus on kyllä oikee pirttihirmu jo nyt
keneen lie tullut ku mä oon niin leppoisa ja ihana
)
Jassoo, nyt tarttis iltapalaa alkaa niille laittelemaan
siihen puuhaan siis mahan kera
T:Neiti+kihuli 19+4 (puoliväli, here i come!)