Pirpanat Tuskin sun käsivaivat on niitä "vanhuus ei tule yksin"-juttuja. Mulla on ollut jo kohta 10 vuotta ranteiden kanssa ongelmia, eli tosi kipeät ja jäykät välillä. Rannetuki löytyy ja oonkohan nyt nopeesti laskettuna syönyt ton melkein 10 vuoden aikana 4 eri tulehduskipulääkettä tähän vaivaan. Muutama vuosi sitte todettiin, että ranteissa kasvaa ns. hyytelörakot eli gangliot. Lääkäri päätti, että niitä ei tyhjennetä, koska on niin pienet, että ei pitäisi olla haittaa.. Ja oon moneltakin eri lääkäriltä kuullut, että
sähän oot vielä niiiiiiiin nuori, että ei sussa mitään vikaa ole tai sehän nyt on ihan normaalia, jos sormet välillä vähän puutuu. Nyt nyt raskausaikana oon huomannut, että nää mun patit on kasvanut entisestään ja kädet kipeytyy herkemmin, mutta en tiedä viittinkö lääkäriin mennä, kun ei mua kuitenkaan oteta tosissaan.. :/
Gin Tervetuloa mukaan :flower:
Painosta mulla on tullut koko raskauden aikana 5kiloo lisää painoa ja tällä ruokahalulla varmasti tulee vielä enemmän
lähtöindeksi oli 23,1. Olin itseasiassa viime neuvolassa aika järkyttynyt tosta mun painonnoususta.
sokerirasitus MÄ EN HALUU MENNÄ!! jotenkin kauheesti stressaa ajatus siitä
Ei siis se litkun juominen vaan koko tapahtuma.. En mä varmasti pysty olee yli 12 tuntia syömättä, kun tuntuu että 4 tuntiakin tekee pahaa.. Ja ainoa syy miksi mun tarvii mennä sinne on se, että mun isällä oli diabetes, mutta kun sanoin terkkarille, että se oli sillä enenmmänkin sellanen hmm.. miten sen nyt sanoisi "elämäntapasairaus". Niin silti joutuu menee..
Niin ja vielä
osmiinalle Täälläkin on kummallisia itkupotkuraivareita.
Välillä tuntee itsensä jälkeenpäin niin tyhmäksi että!! Tuntuu myös, että oon paljon mustasukkasempi kun ennen, mikä on ihan kauheeta, koska en koskaan aikasemmin ole juurikaan ollut.. Ja oon huomannut, että on paljon suurempi tarve saada huomioo ja hellyyttä.. Ja välillä seksiäkin
Ainiin lukiko kukaan muu esim. iltalehdestä, että jonkun jenkki hihhulin mukaan huomenna tulee maailmanloppu!! Hemmetti mitä idiootteja :headwall: