Hei taas kaikille ja tervetuloa uusille
Ihania ultrakuulumisia monella, onnea!
Marianne: Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että tuo olisi vain väärä hälytys ja kaikki olisi kuitenkin kunnossa.
Mulla on jo kotona upouudet yhdistelmärattaat + niihin sopiva turvakaukalo. Ja pinnasänkykin käytiin jo ostamassa
Rattaat ja turvakaukalon sain duunikavereilta, kun toi oli viimeinen tuota mallia, niin antoivat sen minulle lahjaksi, ihania ihmisiä :heart: On se vaan kiva olla töissä lapsiin keskittyneessä työpaikassa
Vaunut ovat musta-turkoosit, joten taitavat duunikaveritkin veikata, että Viljami meille on tulossa
Kesäloman pidän ihan normaalisti, kuten olin suunnitellutkin. Kaksi viikkoa kesäkuun lopussa ja kaksi viikko heinä-elokuun vaihteessa. Sitten olisi tarkoitus tulla vielä 3 ja puoleksi viikoksi töihin, mammaloma alkaa mulla 1.9.2011. Mutta saas nähdä millainen on oma kunto tuon viimeisen kesäloman jälkeen, että tarviiko tulla vai joutuu jäämään sairauslomalle.
Mun pitäisi vielä jossain välissä keretä kouluttamaan tilalleni sijainen, kunhan nyt pomot saisivat aikaiseksi alkaa rekrytoinnin. Sanoin, että ei kannata jättää viime tinkaan, kun koskaan ei tiedä kauanko voi töissä olla.
Meille tuli verikokeiden tulokset viime perjantaina, maanantaina kävin kokeissa ja perjantaina siis tuli jo kirje kotiin. Kohonnutta riskiä ei ollut havaittu.
Ihanaa, tänään pääsee kampaajalle, edellisestä käynnistä onkin vierähtänyt vuosi! Kasvohoitokin on ensi kuussa, aion hemmotella nyt itseäni ja ottaa chillisti ja nauttia tästä raskausajasta :heart:
Mulle voi muuten päivittää listaan
poikaolon
RR ja Pähkinä 12+6