pikkumökö :hug: Suuret pahoittelut... Totta puhut, että mielummin tuossa kun myöhemmässä vaiheessa. Asennoidut hienosti suuresta surusta huolimatta. Paljon onnea uuteen yritykseen, toivottavasti plussaat pian uudelleen ja vauva pysyy mukana loppuun asti!
Salainen toive Joo niin siellä luki, että pitää lisätä vuosi omaan ikään. Ja jos on syntynyt alku- tai loppuvuodesta niin syntymävuosikin voi olla eri ton kiinalaisen kalenterin mukaan, esim. vuosi 1981 on alkanut sen mukaan vasta 5.2. ja päättynyt meidän vuoden 1982 puolella. Musta se laskettiin niin, että 2011-kiinalaisen kalenterin mukainen syntymävuosi+1=ikä. Noin laskettu mun olo pitäis paikkansa, suoralla iällä ei... :O Nähtäväksi jää! Hauska kuulla, että sulla pitää tolla laskutavalla esikoisesta paikkansa!
Hemmi Ihana mies sulla!! :flower:
Miina mä olisin
Branwenin kanssa samalla linjalla tossa lämpöasiassa, itse asiassa muistaisin jutun menevän juurikin noin, että lämmöt ovat korkeammalla niin kauan kun keltarauhanen pitää raskautta yllä ja laskevat istukan alkaessa hoitamaan sitä hommaa.
Branwen Kumpikos sun esikoinen olikaan? Jännä nähdä johtuuko oireiden eriaikainen alkaminen sukupuolesta vai ihan vaan siitä, että jokainen raskaus on uniikki!
Kertokaahan kommentteja, kenelle on useampi lapsi??
Neiti, olipas kurja aamu... Huonot aamut on inhottavia, pilaavat helposti koko päivän. Oon ihan samaa mieltä, että vaikka kodin hoitaminen olisikin tällä hetkellä sun tehtävä, sais siitä silti kiitosta antaa eikä pitää itsestään selvyytenä. Lapset nyt ei välttämättä semmosta vielä osaa, mutta miehen kyllä pitäis! Onneks laitto sentään tekstiviestin et tajus olleensa vähän tökerö...
Sedna Onnittelut ultrakuulumisista! Hauskaa, että näin varhaisilla viikoilla samoilla päivillä olevillakin voi olla muutaman millin kokoero, varsinkin kun ootte samassa paikassa käyneet, joten laitteiden voi olettaa olevan samat! Sä oot ilmeisesti vielä säästyny pahoinvoinnilta?
nessu Just eilen ihmettelin sun aikasin alkanutta huonovointisuutta ja tänään oon huomannu itse samaa... En tiedä johtuuko tästä flunssasta joka ei ota helpottaakseen vai raskaudesta...
pikkubertta Onko pikkunen saanut työnimen tämän aamun mukaan?
Anteeks hymiö, ei oo kyllä yhtään hauskaa se pahoinvointi, matkasellaisesta oon saanu kärsiä koko ikäni. Voisin kuvitella, että mun mies vois heittää just samanlaista kommenttia...
minimuu Hyvä, että olo on parempaan päin, toivottavasti menee kokonaan ohi ja ruoka rupeaa maistumaan!
vilinäiti Tervetuloa mukaan!
kolmenmutsi Olepa hyvä, oli oikein mielenkiintoista luettavaa mustakin! Mä en oo tehny sormustestiä (voiko sen tehdä kihlalla, mun vihki on sen verran painava, että epäilen sen toimivuutta?) mut neulatestin tein joskus kolmisen kuukautta sitten yritysvaiheessa ja sain siitä saman tuloksen kun mitä toi kiinalainen nyt näyttäis.
Kermaperuna Voi kurjuus... Toivottavasti nyt saat apua vaivaasi etkä enää mitään typeriä latteita kommentteja. Onhan niitä nyt pahoinvointilääkkeitäkin just tohon tarkoitukseen. Ja mäkin oon kuullu, että mehukeitto on auttanu monella jolla ei todella oo mikään pysyny sisällä. Oon muiden kanssa samaa mieltä, että sit meet päivystykseen ja tippaan jos nesteetkään ei pysy sisällä. Toivotaan nyt että tuo vaihe menisi pian ohi...
Kertomisesta Me kerrottiin heti mun kaksoissiskolle, äidille ja isälle (kaikille erikseen) kun tiesivät meidän yrityksestä ja sisko osasi plussauspäivänä kysyäkin jollain ihme kaksosvaistolla (minkä olemme todenneet oikeesti kyllä olevan olemassa)! En vaan voinut heti myöntää siskolle kun pitihän sitä nyt miehelle päästä kertomaan ensiksi!
Muistaako kukaan muu kuulleensa tai lukeneensa, että matkapahoinvoinnista kärsivät tulee todennäköisesti kärsiin myös raskauspahoinvoinnista? Mä oon lukenut näin ja mulla on paha matkapahoinvointi, autossa (siks ajan lähes aina itse), junassa ja lentokoneessa, laivoista puhumattakaan... Iän mukana hitusen helpottanu mut yhtään ei tarvi haaveilla lukevansa, katselevansa muualle kun eteen (esim edes tekstarin ajaks) tai lähtevänsä matkaan matalalla verensokerilla.
Kuvotus on tänään nostanut päätään täälläkin jos syömisten väliin jää paria tuntia pidempi aika. Täysin varma en ole johtuuko tästä pahenevasta flunssasta vai mistä...