Tervetuloa joukkoon
Mehukatti! :wave:
Mulla piti olla myöskin LA 10.10. (menkoista laskettuna, mutta sitten siirtyi 10 päivällä eteenpäin myöhemmin ultrassa!) , täytin juuri 30 v. ja myös esikoista odotan, ja Espoossa. Aika samiksia siis ollaan
RR toivottavasti olet jo parantunu! Ihana tuo sun
masukuva :heart: Ihanan muotoinen! Mulla on mielestäni
ruman muotoinen maha, sellanen terävä eteenpäin sojottava
Takaa ei oikein edes näy, ja sellainen kiva pyöreys mielestäni puuttuu, vaikka se iso onkin!
Matilda hyvä että pääsit saikulle, nyt sitte kunnon rentoutumista vaan!
Oliko sulla siis supistusten takia, vai tekikö lääkäri jonkun löydöksen sisätutkimuksessa tms.?
Pipituuna hysteriat kuulostaa tutulta
Multa löytyisi kanssa jos jonkinlaista tarinaa, ja huvittaa itteäkin välillä miten jotkut ihme ajatukset saa mut ihan riivatuksi
Miehellä onkin mulle jo kaksi oikein osuvaa lempinimeä; Rolly Polly ulkonäön takia ja Pitbull luonteen takia .....ja mun mielestähän mä vaan hehkun raskauden onnea! :xmas:
Lapsia ei ole, mutta meillä koiran synttärit on 10.10., eli jos mun alkuperäinen LA olisi pitänyt niin aika jänskää olis ollu!
Ei tietysti ollenkaan sama asia kuin jos kyseessä olisi 2 lasta, mutta tuo koira kyllä on meille perheenjäsen ja synttärilahjan aina saa, vaikkei sukulaisia kutsutakkaan!
ON: viikonloppu meni kivasti SIISTISSÄ kämpässä kun mies oli poissa. No tänään se palaa kotiin ja kämppä on kuin räjähdyksen jäljiltä huomiseen aamuun mennessä
Eli meillä ei ole koira se joka sotkee, vaan ihan vaan mies.
Kävin terassilla, ulkoilin kovasti, tosiaan siivoilin yms. Aika rentouttavaa!
Enää olis sitten tämä viikko töitä ja sitten lomalomalomaloma!! Tilasin meille ens maanantaille ruotsin risteilyn, kun sopivasti hääpäiväkin sattuu siinä juuri olemaan. Ennen matkasin joka lomalla ympäri maailmaa ja nyt intoilen yhtä lailla ruotsin risteilystä , niin ne ajat muuttuu
Kenzie 25+4