Millamakia: Olipa hurjankuuloinen tarina, mutta onneksi on ollut onnea paljon mukana. Paljon halauksia ja lämpimiä ajatuksia teidän perheellenne :hug:
Pecanpielle myös onnittelut vaavista! Ja
muumimammalle, jos en ole onnitteluja jo aiemmin kertonut (tää raskausdementia ja kaikki muu...).
Loppuraskauden vaatteet: Tilasin netistä keväällä yhdet raskausajan farkut, jotka ovat vähän paksumpaa kangasta ja joissa on kunnon iso maharesori. Niillä mennään jo kuinkahan monetta viikkoa, kun lähden kotoa. Kotona olen oleskellut hellemekossa viime viikkoon asti, ja nyt Me&I:n joogapantseissä, kun ne on niin mukavat, sekä topissa. Tänään löysin yhden verkkatakin, johon maha mahtuu, joten saan ulos taas takinkin pitkästä aikaa. Ja tietysti mulla on viime raskaudesta jäljellä yksi iso huppari, joka toimii takkina ulkona. Ostin silloin Intersportin isoimman miesten hupparin, mitä löysin, ja sinne saa hyvin mahan piilotettua
ON: Eilen poksui ja tänään ollaan siis jo neljännelläkymmenennellä raskausviikolla. Järkyttävää! Aika on mennyt nopsaan, ja laskettu aika olisi ensi viikon perjantaina. Koko ajan odotan, että päästäisiin synnärille lähtemään, mutta tuntuu, että mitä lähemmäs laskettu aika tulee, niin vähemmän on oireita lähdön suhteen.
Meillä ei tehdä sisätutkimuksia neuvolassa, jossei pääse neuvolalääkärille (eli todella harvoin, ja mulla ei enää tässä raskaudessa ole lääkäriaikaa), joten jos mitään ei tapahdu nyt viikonlopun/alkuviikon aikana, ajattelin huijata ja mennä synnärille ja kertoa, että suppareita tulee, että tekisivät sen sisätutkimuksen. Jos synnytys sillä käynnistyisi. Mutta eipä musta taida olla tuohon huijaushommaankaan...
clearbrook 39+1