Voi hurja, kun on tullutkin viestejä viimeisen viikon aikana! Hurjasti kommentoitavaa olisi, katsotaan kuinka nyt ehdin..
Ensinnäkin
Pupulinille pahoittelut ja voimia!
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!
Erityisen isot onnittelut
beibipupulle, ihanaa, että saitte tuollaisia tuloksia!!
Kirppiksistä en olekaan vielä kommentoinut.. Mä käytän aika paljon nettikirppiksiä, huuto.netiä yms. ja välillä käyn parilla paikallisella kirppikselläkin kiertämässä.
Ja itse asiassa mulla tulee nimenomaan ulkopuvut (ehkä hintansa vuoksi) lähes järjestään ostettua käytettynä. Lähinnä sellaisina, että on käytetty melko vähän, mutta hinta on kuitenkin enää noin puolet. Saan sitten ostettua joka lapselle juuri oman väriset ja oikeaan aikaan sopivan kokoiset haalarit.
Muhkeus niissä usein on hiukan kärsinyt, mutta ominaisuudet ei niinkään, kun ostaa hyväkuntoisena. Ja itse asiassa kun juuri luin, että noissa on jotain myrkkyjä, niin tuli melkein mieleen, että ihan hyvä, jos on pari kertaa jo pestykin ja käytössä myrkkyjä vähän kulutettu.. Typerää, että lasten vaatteisiin pitää jotain myrkkyjä tunkea
Pikkarit ja sukkikset ostan melkein aina uutena, kun eivät kauheasti maksa, ja menevät kuitenkin helposti "vanhaksi". Ja paitoja ja tunikoita ja housuja ostan uutena, ellei sopivaa vaatepakettia löydy huuto.netistä tms. Eli hiukan vaihtelevasti. Molemmat kelpaa, uudet ja käytetyt, mutta ei ole rahaa kaikkea ostaa uutena, yleensä ostan tarjouksesta uudet vaatteet.
Kiitoksia
Linnea, kun kerroit oman kokemuksesi. Mä koitankin ajatella, että oikea laskettu on kumminkin 6.10. Mutta ärsyttää, kun neuvolakortit ja muut sitten sekoittaa muutenkin jotenkin sekaista päätä.
Ja tuosta päästä tuli mieleen, että
Dita, täällä ainakin löytyy raskausdementiaa.. :/
Luna, kävi hymyilyttämään tuo sun räkäjuttu, lähinnä siksi kun aivan samanlaista tavaraa löytyy täälläkin joka aamu nenäliinasta. Joka aamu ihan tukossa :/
Lisa Maria kyseli
vessaramppaamisesta, mulla on helpottanut jo muutamia viikkoja sitten (ehkä joskus 9+ tai 10+), mutta mulla se ei viime raskaudessakaan vaivannut kauhean pahasti, tässä raskaudessa ekat viikot kylläkin. Yksi vessareissu yössä on kylläkin riittänyt silloinkin. Toivottavasti sullakin helpottaa!
Äitiyspakkausta en ole vielä päättänyt. Kuten moni muukin, olen sitä mieltä, ettei sitä kakkoselle ehkä ihan niin välttämättä tarvisi, mutta kun niitä on niin ihana hipelöidä..
Mulla ei ole suonenvetoja ollut, kukahan niistä kysyi..
Kirsikka, kyllä tuolla neuvolalääkärissä voi kysyä kaikenlaista, en usko, että ne monesta hätkähtää. On ne sen verran monta hysteerisempääkin äitiä ja niiden alapäitä nähnyt
Itse ainakin kyselin
peräpukamista, vaikkei ainakaan olis huvittanut. :/ Mulla tuli pari viime raskaudessa INHOTTAVA vaiva, niin kuin
Misukin sanoi. Koitan kyllä viimeiseen asti välttää, mutta ne taitaa aika helposti ärtyä ne vanhat vielä, ja
ummetus on kyllä pahasta! Ja pinnistäminen. Pakko ruveta tsemppaamaan kuitujen, luumun ja veden kanssa. Ei kyllä kestä muuten. Ja
Marjaana, vai kuka sanoi, niin synnytyksen jälkeinen kakkaaminen on kyllä aika tuskaa, ja menee helposti ummetukselle
Mites
Emskiksen pomolle kertominen? Joko olet päässyt/joutunut kertomaan? Ja hyvä, että ymmärsit, että ilmaista työtä ei ole kukaan velvoitettu tekemään! Toivottavasti pomo ymmärtää ja suhtautuu hyvin!
Nyt taidan lopettaa tämän viestin, ja jatkaa kommentointia myöhemmin vielä toiseen, ettei tule ihan megaviesti!!
Sitä olisin kyllä vielä kysynyt, että voiko
hierojalle mennä ihan normisti raskausaikana, ja onko jotain mitä pitää ottaa huomioon tai välttää?
Hyvää pääsiäistä ja hyviä oloja kaikille!!
Nimia 13+5 ( tai 12+5)