Hei vaan hei kaikille!!
Täällä oli viime viikko tosiaan melko helppo pahoinvoinnin suhteen. Mitä nyt syödä piti muistaa oikeastaan koko ajan. Ja viikonloppu meni täysin ilman ongelmia. Tällä viikolla taas aamut ollut aika jännää kun on pitänyt arpoa juokseeko vessaan pöntölle istumaan vai oksentamaan.
Maha siis jokseenkin sekaisin aamuisin.. Mutta päivän mittaan huono olo pysyy poissa kun vaan napostelee vähän väliä jotain.
Viikonloppuna kerroin yhdelle ystävälleni raskaudesta, ilahtuneena otti uutisen vastaan. Töissä voisin kertoa ensi viikolla, mutta taidan jättää siltikin vielä sinne np-ultran jälkeiseen aikaan, ei tunnu enää oikein yhtään siltä että haluaisin siellä vielä kertoa.
Saamattomuudesta: Siis mä oon niin poikki koko ajan, että ei tosikaan. Illat sinnittelen joko koulussa puolivaloilla tai tuun suosiolla kotiin mammimaan sohvalle. Viikonloppuna taas mies sai pakotettua ulos lenkille, mutta olipa rankka tunnin kävely kun loppumatka piti köpötellä ihan hissuksiin. : / mutta minkäs teet kun väsyttää ja on huono olo vähän koko ajan niin ei vaan jaksa mitään. Haaveilen kyllä reippaista lenkeistä ja kuntosalista, mut ehkä niidenkin aika tässä kevään mittaan vielä koittaa.
Seksistä: On kyllä ihan yhdellä sormella laskettavissa plussan jälkeiset jumppailut.. Haluja ois (mäkin näen seksiunia,
) mutta ei vaan jaksa eikä huvita!! Tuntuu että miehen hyväksi pitäis tsempata, mut kovin on vaikeeta. Tää nyt vaan on tämmöstä. Eiköhän tästä jaksaminen kuitenkin jossain vaiheessa normalisoidu tälläkin saralla
Masu kerää ilmaa ihan järkyttävästi päivän aikana kun ei töissä ihan viitsi kaasuja päästellä...
Melkonen pallo on iltapäivästä eikä sitä kyllä koko ajan jaksa olla vetämässä sisään. Onneksi on väljät työvaatteet! Illat sitten ollaan maha pömpöllään ja ihastellaan fläsäkasaa
Kunpa se pian jo olisi se oikea vauvamasu!
Viime yönä näin muuten keskenmenounen..
Oli kyllä inhottavaa, mutta onneksi en muista siitä enää juuri mitään. Saattoipa johtua siitä että eilisilta meni itkeskellessä kun mies lähti työreissuun ja kun vaan rupes ärsyttämään että oon niin väsynyt ja töissäkin nyt piiiitkiä ja rankkoja päiviä loppuviikko. Varmaan sit alitajunta keksi kaikkea kamalaa lisäksi.
Ensi viikolla mulla olis hammaslääkäri, mua niin inhottaa jo valmiiksi!