Tuohon päänsärkyyn vielä.. Mullakin on viime päivinä ollut päänsärkyä, ja olen koittanut lämpimällä kaurapussilla pehmittää niskoja, ja sitten pyytänyt miehen hieromaan ja toisaalta koittanut venytellä. Siis jos se tosiaan on hartioista lähtöisin. Mä luulen, että muutenkin kannattaisi selvitellä, auttaisiko jonkin kohdan painelu, akupisteet yms. Itse hieron usein myös ohimoita.. Ja sellainen on kanssa, että joskus pää särkee ihan vaan vedenpuutteesta, uskomattoman yksinkertainen asia, mutta se joskus auttaa!
Ja joo, Emskis, vai kuka puhui noista lasketuista ajoista.. Mä oon saanut ovulaatiotestiin plussan 11.1. ja samana päivänä oli koko kierron tasan ainut kerta, kun peitto heilui, ja varhaisultrassa todettiin myös viikoiksi sellaiset, että hedelmöityminen olis ollut 12.1. Mutta kyllä se pakko on sinne neuvolakorttiin laittaa, että hedelmöityminen olis ollut viikkoa aiemmin.. Pyhästä hengestäköhän tässä sitten ollaan raskaana..
Mutta neuvolantäti laittoi kuitenkin siihen toiselle puolelle nuo "oikeammat" viikot ja varattiin myös ultra "oikeiden" viikkojen mukaan. Ihan hyvä niin, kun ei ois muuten välttist pystytty tekemään vielä.
Mulla on vieläkin ihan järkky väsymys ja monet asiat ja hajut yököttää. Ja pillereiden nieleminen..
Mä joudun jo tuossa kuukauden päästä sokerirasitukseen ja se vähän jännittää, kun tosiaan niin moni asia yököttää. Täytyy ottaa se mahdollisimman myöhään (piti olla kai viikoilla 12-16), jos tää jo helpottais. Viime raskaudessa kävin joskus 20+ viikoilla ja pyörryin sinne.. Mulla on niin matalat verenpaineet raskauden aikana, ja sitten kun vielä jännittää, eikä saa syödä.. "Hauskaa", että tällä kertaa pääsee oikein kaks kertaa tuonne rasitukseen.. Mulla on siis verenpaineet nytkin luokkaa 100-110/50-55. Tyttöä (joka täytti juuri 3) odottaessa pyörtyilin ja oksentelin aina samalla aina lääkärissä ja neuvolassa.. Saas nähdä mitä nyt tulee.
Me oltais tosiaan toivottu alle 3 vuoden ikäeroa, mutta kaikki ei tosiaan mee niin kuin suunnitellaan. Se viime vuotinen kohdunulkoinen olisi ollut niin, että ikäero olis ollu 2v10kk,jos olis ollut oikeessa paikassa ja mennyt hyvin, mutta aina ei mee, kuten toivotaan.
Lueskelin noita vanhoja keskusteluja ja galluppeja ja kaikkea, täytyy katsoa, josko ehtis paremmin kommentoida niitä vielä. Facebook-ryhmään voisin liittyä ensi viikon np-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. Mäkin oon sen verran epäileväinen tekniikan suhteen, että pelkään, että jossain kohtaa tieto vuotaa kuitenkin. Ja raskaudesta olis tarkoitus kertoa vasta sitten np-ultran jälkeen (se on viikoilla 11+3), tai kun 12 viikkoa on tullut täyteen.
Tiedättekö muuten, miltä palstalta löytyy paikkakuntaketjuja. En mistään löytänyt Turun/Varsinais-Suomen odottajien ketjua, sekin olisi kiva, niin voisi joskus nähdäkin. Tai voidaanhan mekin nähdä, mutta siinä on hiukan enemmän vaivaa..
Hyviä oloja ja rentoa mieltä kaikille!