huomenta taas..
Niin se viikonloppu taas meni.. ääk.. ja koko viikko edessä lasten kanssa *huoh*
No kai se tästä taas lähtee kun pääsee vauhtiin..
Rakkausdestaäiti Niin on kuule meilläkin kämppä kun pommin jäljiltä kun ei tuo vanhin vielä osaa siivota oikeen.. kantaa romua vaan koko ajan edes takasin.. Ja sama homma. Pyykkiäkin pesen vasta kun ei ole puhdasta päälle laitettavaa.. Ei vaan jaksa..
Mä mietin, et voiko olla jonkinlaista raskausajan masennusta? Kun mua ei oikeesti mikään kiinnosta, en jaksa mitään, ei huvita mikään. Haluisin vaan nukkua.. Ei tunnu jotenkaan normaalille..
Vilijonkka No hyvä juttu että selvis..
Petite Se kahvipääkipu lakkaa muutamassa päivässä.. Itellä kahvinjuonti vaan loppu kun seinään.. ei tee enää yhtään mieli. On se niin jännä miten luonto hoitaa tonkin puolen. Miten sun lantionpohjan laskeuma muuten vaikuttaa / todettiin?
Kyselit myös harrastuksista.. Ei todellakaan yhtään mitään
Mulle riittää kaks koiraa ja kaks lasta. En vaan kerkee jotenkaan enää mihinkään ja toisaalta en raaskikaan lähteä, kun perheen yhteistä aikaa on muutenkin niin vähän.. No on tietenkin noita lasten harrastuksia, mitkä nekin ion nyt jääny parilla viikolla vähemmälle tän olon takia.
Taas tullu tosi paljon uusia! Tervetuloa joukkoon!
Crashboom Soita nyt ihmeessä sinne neuvolaan, kun aika kait pitäs saada mielellään rv 9, kun sitten laittavat lähetteet ultraan jne.. Ettei tule kiire tai myöhästy ultra-ajasta jos siihen np-ultraan haluat.. Ja saat helpommin aikaakin vaihdettua jos tarvetta on..
Zoelle Oisko nyt menkkojen aika normaalisti? Se selittää vuodon ja nippailut..
Zanukalle ja Kengurulle :hug:
Täällä on viikot vaihtunu taas, nyt mennään jo 8+1.. huh.. kyllä se aika vaan kuluu kuitenkin vaikkei siltä tunnu. Olot ollu paremmat viikonloppuna, mut kuten aiemmin jo kirjotin niin jotenkin oudon "masentunu" oon ollu.. Ei oo ollu aiemmissa raskauksissa.. Toki väsymystilaan vaikuttaa noi kaks taaperoakin, mut olin esim niin väsyny vkl, etten jaksanu pukea oikeesti päälle suihkun jälkeen.. istuin vaan sihvalla pyyhe päällä.. Mies laitto nukkumaan pariksi tunniksi ja olo oli ihan erilainen herätessä.. Onko muilla tämmöstä? Sit ei tosiaan mikään huvita, ei sitten yhtään mikään..
8+1