~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

Paljon voimia Lilein :'( :hug: :hug:

Jotenkin tuntuu että näitä uutisia on jotenkin ihan kummallisen paljon, tai sitten oon vaan vainoharhanen.. Kamalaa joka tapauksessa ja pelko että käy myös omalle kohdalle on valtava.

Menhit ja Lörttis 10+3
 
Voi Lilein :'( Tuntuu kyllä todella pahalta sinun ja perheesi puolesta.

Kyllä yksikin ikävä uutinen on liikaa :'( Hirvittävän kurjalta tuntuu, kun surullisia uutisia tulee lähes päivittäin. Itseä pelottaa myös, mikä oman masukin tilanne tällä hetkellä on. Varhaisultrasta on kuitenkin melkein 4 viikkoa aikaa ja np-ultra on hamassa tulevaisuudessa. Veikkaan, että se menee lähemmäs rv 13sta, kun neuvola on vasta tulevana perjantaina.
Ilmeisesti huomenna saan tilaamani dopplerin, ja vatsa on ihan kuralla kun mietinkin huomista tilannetta, kun yritän ilta myöhäsellä ääniä kuuluviin. Meillä kun on huomenna lasten kanssa meno suoraan päiväkodista synttäreille, ja mulla on vielä kokoukseen meno illalla. Kotiin pääsen vasta kahdeksan jälkeen testailemaan. Hui, jännittää ihan mahdottomasti.

snowangel 9+6 :heart:
 
Taas tullut erittäin ikäviä uutisia. Voimia lilein ja muut jotka sitä tarvitsevat. :hug:

En ole aikoihin kirjotellut..Mutta te olette puolestaan olleet ahkeria :D en lukenut montaa sivua taaksepäin :ashamed:

Kävin itse myös np-ultrassa perjantaina ja olihan siellä elämää.Mahtava tunne kuulla sydänääniä :heart: Ja ultrakuvia voisin katsella päivästä toiseen.Sain varmaan liki kymmenen kuvaa. LA on nyt luultavasti 3.10. Eli päivällä siirtyi. Aluksi oli oikein liikkuvainen kaveri mutta hyytys se sitten ennen lopetusta ja alkoi koisimaan..Ultraaja yritti tökkii hänt mut eipä kaveri herännyt :D Huoneesta kun päästiin niin liikutuin ihan kyyneliin koko touhusta..Silloin vasta tajusin että tämä on totta! Miehen kanssa halattiin ja lähdimme onnellisina kotiin.

Mä en osaa nyt muuta kirjoittaa tällä kertaa..Ainiin, ummetus vaivaa edelleen..Sen te varmasti tahdoitte kuulla :snotty: Luumut on mun ystäviä :heart:

MUKSU ja pötkö 12+1
 
onpa tänne tullut paljon surullisia uutisia .. ikävää :(

meillä oli tänään np-ultra ja kaikki oli ihan hyvin :heart:
tosin mulla ehkä se lisäs tätä huolta kun nyt se on niinku " totta ".. km jälkeen on niin vaikeata jotenkin uskaltaa luottaa siihen että tällä kertaa kaikki menisi hyvin.

la pysyi samana, eli 5.10.,heitti yhdellä päivällä.
oma vointi alkaa pikkuhiljaa olemaan normaalimpi, väsymys ei vaivaa NIIN paljon enää. tosin nukun yhä noin 13 tuntia joka yö..norm riittää ne perus 8 tuntia :)

hyvää kevään odotusta kaikille !

perlage77 11+5
 
lilein: Mulla on kokemusta sekä lääkkeellisestä että kaavinnasta, ja molempia jännitin myös paljon, se kai siinä se suurin oli...psyykkinen puoli, sain ne tabletit mukaan (yhden otin sairaalassa) ja sitten olin asian kanssa "yksin" . kannattaa kysyä rohkeasti jos joku mietityttää. Kaavintaan jouduin sitten kun kohtu ei tyhjentynyt kunnolla ja nukutusta miekin jännitin, no kanyylinlaiton jälkeen siinä ei ollu mitään jännittämistä, uneen painumista ei edes huomannu ja toimenpiteen jälkeen olo oli hyvä ja vuotoakin vaan 1-2 päivää ja sitten sekin loppu...-lääkkeellisen jälkeen vuoti paljon pidempään. Minulle jäi oikein mukava kokemus tuosta (ei keskenmenosta, vaan toimenpiteestä) lisäksi oikein mukavaa ja sympaattisia olivat hoitajat. Ja lääkärin kanssa vielä sitten kävin toimenpiteen ja jatkot läpi. Sen tiedä helpottiko lainkaan ja oliko tää kokemus lainkaan oikeassa paikkaa....km:t takana siis 9/09 ja 1/10. Jaksamisia sinulle :hug:
 
Ihana kuva Lara :heart:

meidän öttimönkijästä oli sellanen kippurakuva jossa hänen jalat ja kädet oli kietoutuneena muun vartalon (pään) ympärille. Sitä vauvamaisempaa kuvaa odotellessa 3vkon päästä =)

Lilein, olitko sä käynyt varhaisultrassa? Mua niin harmittaa sun puolesta..
Ei olis tarvinnu tulla enää yhtiäkää huonoja uutisia =(

Mun täytyy ruveta syömää säännöllisemmin, oikee kellon tarkkuudella 3h välein pistää jotain suuhun. Huomaan että olo on ihan karsee jos ruokailut venyy ja verensokeri pääsee heittelemään!

Hullu väsy, jos tänä yönä sais rauhassa ja hyvin nukuttua !!

minä ja pikkuVoike 8+4
 
Lilein :hug: ja voimia perheelle!!!

Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista :flower: !! Nyt vaan toivotaan ettei enää yhtään ikävää tapahdu kellekkään!
Hei muuten ei taijja viel olla yhtään kaksosraskautta?? =) ..tuli vaan mieleen.

Tämä perhe suuntaa huomen aamuna Ameerikan maalle, Philadelphiaan :wave: !! En siis poistu mihkään pinosta, vaikka kaks seuraavaa viikkoa oon palstailematta!

Täällä masu kans aika öö...turpee:D!!! ny ihana alkaa pitää tiukkoja paitoja ja antaa masun näkyä vaikka koko maailmalle<3<3<3!!!

Sen pitemmittä puheitta lähden tästä pakkaamaan loput tavarat!!! Heissan Mammat hetkeks!!!

j-22 ja PieniRakasIhme 12+1
 
Huomenta!
Parempi aamu takana,ei tarvinnut oksentaa,ainakaan vielä :) Jospa sitä tointuisi tänään neidin kanssa ulos.

Koitan laitella tänään kerhopuolelle masukuvan.

t 77 ja asukki 11+ 0 (poks!)
 
Huomenta! Voi mitä ikäviä uutisia täällä on! Paljon voimia Lilein ja muut! :hug:

Ihania ultrakuulumisia! Voi kun ootan itsekin jo innolla...

Mullekin on tullut kirjoittelusta vähän taukoa, mutta oon käynyt kyllä lukemassa pikaisesti kuulumisianne päivittäin. Mukamas niin kiire..

Mulla on huomenna jo eka lääkäri ja sitten viikon päästä ultra. Täytyy vaan toivoa, että huomenna kuunneltais jo niitä sydänääniä. Lähdetään pääsiäisen jälkeisellä viikolla viikoksi Saariselälle appivanhempien kanssa ja kerrotaan siellä heille sitten. Musta kyllä tuntuu, että anoppi tietää jo... Töissäkin arvasivat, kun en pysty juomaan enää suurta herkkuani eli kahvia.

Mulla on kyllä raskausoireet aikalailla helpottaneet. Ei kuvota enää eikä palele. Rintoja pistelee ja kahvia en pysty juomaan, mutta muuten voi ihan hyvin. Mä oon yrittänyt olla positiivinen tän raskauden suhteen, muttä kyllä nämä km:t vähän ahdistavat.

No lähden nyt töihin, mukavaa ja aurinkoista päivää!!!

Hituli ja Minttu rv 10+2 ..kait..
 
Pahoittelut ikäviä uutisia saaneille :hug: Näitä uutisia lueskellessa pelko alkaa hiipimään itsellekkin...

Oon käyny joka päivä lueskelemassa teidän juttuja, mutta itsellä ei ole ollut mitään uutta kerrottavaa. Viime viikolla kävin ensimmäisen kerran neuvolassa. Tänään varasin ekan ultran, joka on vasta huhtikuun puolivälissä ja silloin viikkoja jo 12+6!!! Siis tosi myöhään, miten jaksan odottaa sinne asti. Mun on varmaan pakko kans hakkia toi doppleri. Tässä välissä kun ei yhtään neuvolaakaan ole.

Ihana kuulla kun niin moni on saanut hyviäkin ultra kuulumisia :D

Peppioliina 9+4
 
Voi ei, valtavasti voimia Lilein, ja muut, jotka olette huonoja uutisia saaneet :hug: :hug: Toivottavasti nyt loppuisi nämä huonot uutiset tähän pinoon! :'(

Mun puolesta ainakin Lara ja muut, joilla on la syyskuun puolella, voivat jäädä tähän pinoon. Helpompihan teidän on täällä jutella, kuin tuolla toisessa, täällä teidät jo tunnetaan, ei tarvi kaikkea alusta kertoa :)

Me kerrottiin viikonloppuna vauvauutiset lopuillekin lähipiiristä. Ihanaa jakaa tämä ilo muiden kanssa! Töissä pomo on ainoa joka tietää, hänen kanssaan puhuttiin mahdollisista järjestelyistä, esim. yritän välttää kiinnipitoja ym. (olen siis psykiatrialla töissä). Ja yövuoroista sovittiin, että jos koen ne liian rankoiksi, niin sen kun kerron, niin ei tarvi tehdä. Pomo suhtautuu tosi ihanasti. Yksi työkaveri taitaa vähän arvailla, kun meidän piti mennä samaan koulutukseen, joka kestäisi vuoden loppuun asti. Peruin koulutuksen, mutta syytä en paljastanut, Taisi kuitenkin tämä työkaveri arvata...

Raskausoireista, mullahan ne on jääneet pois jo aikoja sitten. Vatsa toimii hitaasti ja rinnat on ajoittain herkät ja raskaat. Minullakin alkaa vatsa pömpöttää, vaikka eipä sitä näistä läskeistä taida ulkopuoliset huomata... :D

Aurinkoista tiistaita! :wave:

Heilo 11+5
 
Eilen jouduin kertomaan pomolle raskaudesta.. Koska oli puhetta työsuhteen jatkamisesta heinäkuun jälkeen. Sovittiin että pidän vuoden tauon ja Elokuussa 2011 jatkaisin näillä näkymin :) En olis kerenny kun vähän reilu kuukauden töissä olemaan ja sitten jäämään äippälomalle.. Ei olis ollut oikein uusia hoitolapsia kohtaan kun olisivat vain kuukauden kerennyt tässä olemaan. Nyt on ihanaa kun mulla ei ole kesälomaa kun viikko niin elokuu on lomaa :) Pääsee sitten mökkeilemään viikoksi keski suomeen :)

Viikko ultraan <3

Pikku prinssi 10+3
 
:wave:

Heilo Vitsit, sulla on ihana ja ajattelevainen pomo :) Olisipa minulla samanlainen!
Neuvolasta minut "kiellettiin" tekemästä yövuoroja, koska diagnosoitiin raskausdiabetes. Se pitäisi saada pysymään kurissa.
Kerroin tästä pomolleni ja nyt olenkin menossa (taas) lääkäriin - hakemaan lääkärintodistusta ja selvitystä terveydentilastani!!
Edelliset raskautuneet ovat omalla pyynnöllään voineet jättää yövuorot..

(.)
Oireet ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen ja muutaman päivän on ollut sellainen olo, että vauva ei ehkä masussa enää eläisi. Tämä (voi) kuulostaa teidän mielestänne hassulta, mutta olen jo ennen raskaustestiä "tuntenut", että vauva on masussa. Vai pitäisikö sitä sanoa aistimukseksi. Nyt on "tunne", ettei siellä enää mikään elä :(

bubbeli ja masukki 9+5
 
Anteeksi, mä nyt vielä vastaan tähän ketjuun.

angel08: joo, siis kävin viikolla 7 varhaisultrassa, pienen vuodon takia ja kipujen, tällöin kaikki oli kuitenkin ok.

Neila: kiitos tiedoista. Mua pelottaa siis tossa nukutuksessa semmonen, etten herää siitä enää. Siis ihan hullu pelko, mut en voi sille mitään.

Jos on jollain kysyttävää niin voi laittaa yksäriä (toiv. t 77 tuli perille, kun välillä tuntuu etten saa viestiä lähtemään), kun en halua tänne nyt enää häiriköidä. Täähän on pino onnellisille odottajille eikä mikään surkutusketju, että iloitkaa vaan iloisista uutisistanne. Eihän teidän onni ole multa pois =)

Lilein
 
:wave:

Lilein: Minulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, että kirjoittelet tuntemuksiasi tänne!
Ymmärsinkö oikein (en ole ehtinyt lukea viestejä taaksepäin), että sinulle tehdään kaavinta nukutuksessa vai olenko aivan hakoteilla?

bubbeli 9+5 (toivottavasti)
 
Mun pomo sai tietää raskaudesta n. kuukausi sitten, kun jouduin olemaan pidempään saikulla. Otti asian tosi hyvin, oli hassua miten ihan liikuttui, on siis n. 35v. mies :p . Sai tosin itse lapsen syksyllä.

Voimia lilein :hug: .

rv. 12 tasan!
 
Heippa kaikille!
Voimia kaille suru-uutisia saaneille! :hug:
En oo kauheesti käyny kirjoittelemassa... :| on vaan ollu niin kiirusta... ja paha olo.
Mulla on viikkoja vasta 8+6 ja masu jo pömpöttää ja housut kiristää vaikka painoa ei oo tullu yhtää lisään... :D
Olo on karsea melkein koko ajan, rinnat aristaa, väsyttää... jne. kävin neuvolassa ja n.täti vaan lohdutti et yritä ajatella positiivisesti et se kaikki kertoo siitä että istukka toimii eli on hyvä merkki. =) Niin ja tää viikko enää sit odottaa uuden kodin laitto ja kotiäitiys..
:heart:
 
Mutta ensin osanottoni kaikille jolla on surua :hug: ja onnea uusille :flower:

Käytiin tosiaan perjantaina KOKS:ssa, ja siellähän sitä köllöteltiin :heart:
Ensin sydäntä kylmäsi kun ei meinannut löytää aarretta, ja syykin selvisi mulla on jostain syystä kohtu nyt niin edessä että piti ottaa vatsanpäältä. Olin ihan ylättynyt, kun tähän asti kaikki utraajat on sanoneet että taaksepäin on kalellaan ja paljon. No mutta pää asia että hän löytyi :) Koko vastasi pe rv12+0, eli mulla oliskin LA 1.10 eikä 5.10, niinkun olen itse vähän epäillytkin. Mutta ei käynyt vaihtamaan kun heitto oli vain 4 päivää, eikä 5 päivää jolloin se olisi muutettu. Mutta itse tosiaan uskon tuohon 1.10 aikaan.

Niin ja nähtiin oikein 4D kuvaa! Oltiin ihan äimänä, että vau! :) Oli aika hieno kaveri siellä. Oli muuten rauhallisempi kuin esikoinen aikoinaan. Nt oli 1,1 ja seulonta tulokset ei kuulemma enään tule kotiin mutta kätilö lupasi soittaa jos hän sattuu näkemään ne tai sitten voin itse kysellä niitä parin viikon päästä. Tasapuolisuuden vuoksi haluaisin tietää kun esikoisestakin sain tietää.

Niin ja pahoin vointi on helpottanut,jes. Nyt pystyi kevät siivoamaan koko torpan tänään.

Nyt ei ehdi taas muuta kun tää on niin tämmöstä nyt mutta toivottavasti ehtisin tännekkin jutustelemaan enemmän:)

Taikamyrsky ja aarresamakko 12+4
 

Yhteistyössä