huomenta huomenta..
Nukkumisesta kyseltiin. Itse olen vannoutunut mahallaan nukkuja, muut asennot eivät vaan käy. Toistaiseksi olen vielä pystynyt välillä nukkumaan masullaan, ehkä hiukan kyljellään, mutta suurimman osan yöstä kyljellään, jolloin paikat puutuu ja saan huonosti unta.
Potkuista..Täällä oli muutama, jotka niitä eivät vielä ole tunteneet, olen samassa veneessä. Istukka on edessä, ja se seivaa hyvin nuo kaikki. Onneksi ei tarttee olla huolissaan, vaan neitonen kuitenkin aktiivisesti ultrassa liikkuu, minulle asti nuo potkut ei vaan tule
Mihin aikaan teillä on navat alkaneet pullahtelemaan, jotka ovat aikaisemminkin synnyttäneet?
Eilen soitteli päivystyksen hoitaja, joka minua silloin ke tutki. Näytteistä oli kuulemma löytynyt B-streptokokki, joka ei muuten mitenkään kuulemma mihinkään liity, mutta synnytyksessä olen antibioottitipassa? Onko muilla tästä kokemusta?
Supparit ovat rauhoittuneet jonkin verran, kun on saanut vain levätä. Verenpaine on laskenut liian alas, 120/72 on aika lähellä totuutta, joten jouduin puolittamaan lääkitykseni
Mikään ei koskaan tunnetusti onnistu kerralla, ainakaan mun kohdalla!
Hauskaa lauantaita kaikille :heart:
-pokermama ja tyttö-ötökkä POKS 21-