~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~





Tällä hetkellä pinossa

35 tyttölupausta/tyttöoloa ja
44 poikalupausta/poikaoloa.

23.9.
Lara- - 21v - esikoinen - KHKS

29.9.

heikku - 24v - toinen - NKL - tyttölupaus

30.9.

Tuike81 - 29v - esikoinen - SATKS - tyttölupaus
Auroora - 23v - toinen - VKS
uni-hki - 27v - toinen - KOS - poikalupaus

1.10.

Emmabella - 27v - toinen - KOKS - tyttölupaus
Sutinaa - toinen - KOS - tyttölupaus
Ouska - toinen - LS
idamaria123 - 19v - esikoinen - poikalupaus

2.10.

Tatara - 27v - esikoinen - KYS - poikaolo
Hoikkalori - 30v - toinen - KSKS - poikaolo
noonie - toinen - KOS - tyttölupaus
Hanttaliini81 - 29v - kolmas - KYS - tyttölupaus

3.10.

limeee - 20v - esikoinen - TYKS - poikalupaus
j-22 - 23v - toinen - OYS
Heilo - 26v - esikoinen - KOKS - poikaolo
MUKSU1 - 26v - toinen - TYKS - tyttölupaus
Zeena - kolmas - TAYS

4.10.

nipsuliina83 - 27v - toinen - LS - tyttölupaus
Virtanen - 30v - toinen - MKS
miinuliini - 30v - toinen - KYS - poikalupaus
mama-L - 23v - toinen - KSKS - poikalupaus
multatassu90 - 19v - esikoinen - TAYS - tyttölupaus

5.10.

Taikamyrsky - 26v - toinen - KOKS - poikaolo
puskajussi - 38v - neljäs - PS - poikalupaus
perlage77 - toinen - NKL - poikalupaus
Pinklady81 - KOS - tyttölupaus
P123 - 33v - kolmas - KOS - poikalupaus
Aisla - 30v - toinen - NKL

6.10.

vauvakuumeilija - 25v - esikoinen - KYS - poikalupaus
HayLina - 25v - esikoinen - OYS - tyttölupaus

7.10.

Sara80 - 29v - toinen - LKS
Supukkasuu - esikoinen
Tepa75 - viides - EKKS
sannri - 33v - kolmas - KYS - poikalupaus
Haikara - toinen - OYS
BridgetJones - 26v - kolmas - NKL - tyttölupaus

8.10.

Kultasiipi - 25v - esikoinen - KSKS - tyttölupaus
PieniRunotyttö - 27v - kolmas - TYKS
lemission - 23v - toinen - LKS
lupo - esikoinen

9.10.

Leli82 - 27v - toinen - KOKS - tyttölupaus
Menhit - 21v - toinen - PKKS - poikalupaus

10.10.

Murmu - 22v - esikoinen - HYS - poikaolo
Rebecca78 - 32v - toinen
miukatti - 26v - esikoinen
Discovery - kuudes
Nappula -10 - 35v - esikoinen - TAYS - poikalupaus
Auringonkukaksi - viides - poikalupaus

11.10

Pirkko23 - esikoinen
t 77 - 33v - toinen - OYS - poikalupaus
Expat - 33v - esikoinen

12.10

Cleopatra - 34v - toinen - TAYS - poikalupaus
Valeska - 27v - esikoinen - OYS - poikalupaus
voltti - kolmas - TAYS
buggie - 33v - toinen - tyttölupaus
Buono - 36v - toinen - HYS - poikaolo
KeuKeu - toinen - TAYS

13.10

bakukaa - 22v - neljäs - OYS
onnellinen onneton - 24v - esikoinen - KSKS
Pirkkis - 31v - toinen - KSKS - tyttöolo

14.10.

White Lily - 33v - toinen - MKS

15.10.

Duffy - 28v - esikoinen - OYS/OAS - poikalupaus
tähtynen - 21v - esikoinen - VKS
Nietos - kolmas
äiti03 - kolmas - NKL
Signature83 - toinen - PKKS - poikaolo
kevät10

16.10.

R u u s u t a r h a - 23v - kolmas - HYS
Ilolintu - 24v - esikoinen - PHKS - tyttölupaus
milip - 22v - esikoinen - poikalupaus
aaliyah - 22v - esikoinen - NKL
Eliiz - 25v - toinen - HYS - poikaolo

17.10.

fairytales lover - 20v - esikoinen - LKS
pokermama - esikoinen - HYS - tyttölupaus
Minkuli - 26v - esikoinen - TAYS - poikalupaus

18.10

apila87 - neljäs - KPKS
danuli79 - 30v - esikoinen
justiina83 - 26v - kolmas - VAS - tyttöolo
Hituli - 28v - toinen - TAYS/VAS - tyttöolo

19.10.

snowangel - kolmas
PippuriPylly - 24v - toinen - KYS - poikalupaus

20.10.

fairytale87 - 22v - esikoinen - JS
tiltalitti - toinen - tyttölupaus
Neila - 28v - kolmas - KYS - tyttölupaus
hömpiäinen - 26v - kolmas - TAYS - poikalupaus
Jolian - toinen - KPKS
sutulii - 30v - kolmas - VKS - poikalupaus
miraaz - esikoinen - LPKS - poikaolo
Ninnu-87 - 23v - toinen - KSKS

21.10.

bubbeli - toinen - KHKS
viivu - kolmas - LS

22.10.

Pikku prinssi - 23v - toinen - LS - tyttölupaus
Nana09 - 20v - esikoinen - SEKS - poikaolo
Mintukas - kolmas - poikalupaus
Tare- 25v - esikoinen - tyttölupaus
Tiukuliina89 - 20v - toinen - KHKS - tyttöolo
teijuli87 - 22v - kolmas - SEKS - poikaolo
hohto - SAS
Unna68 - 41v - kolmas - poikalupaus
merette - neljäs - TAYS

23.10.

minilokari - toinen - TAYS - tyttöolo

24.10.

höplömmöö - 32v - kolmas - HYS - tyttöolo
MinkuK - esikoinen - poikalupaus
rakuuna - 35v - neljäs - HYS - poikalupaus

25.10.

Happy79 - toinen - SATKS - poikalupaus
PikkuRinsessa - toinen
Stemia - 28v - toinen - HYS - poikalupaus
Lavelyn - 23v - esikoinen - TYKS - poikalupaus
Maj10 - 28v - esikoinen - OYS

26.10.

Sähikäinen - 28v - esikoinen - VKS - tyttöolo
nordenskjold - 33v - viides - TAYS - tyttöolo
sofiia - 29v - esikoinen - NKL
Ulla Unelma - 23v - esikoinen - TAYS - tyttölupaus

saduli - kolmas - tyttöolo
Vilma vasikka - neljäs

28.10.

hyrskylän muori - 25v - kolmas
Peili87 - toinen
aava olivia - kolmas - poikalupaus
Viuhti2010 - kolmas - JS - tyttölupaus

29.10.

Jaja78 - 31v - kolmas - KOS - tyttöolo
Nellie06 - kolmas - poikaolo

30.10.

Mustikka83 - kolmas
Jadelia - 32v - kolmas - HYS - tyttöolo
syksyinen - 33v - kolmas - OYS

31.10.

mimskeli - toinen - KYS/OAS
Startti79 - toinen
Wednesday
Räiskä82 - toinen - OYS - poikalupaus

1.11.

ryöminkäinen - 22v - esikoinen - tyttöolo
Ezziina - 25v - kolmas - TAYS - poikaolo

2.11.

elämä kantaa - kolmas



In memoriam

"Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois."


**

Kätsy - LA 3.10.

Ebba-Ilona - LA 9.10.

manna- - LA 4.10.

emily67 - LA 12.10.

Keffeli - LA 15.10.

wendy79 - LA 15.10.

durasel

maska82 - LA 27.10.

Muutosta

Hempukka87 - LA 10.10.

Smurfi LA 4.10.

perämaan emäntä - LA 23.10.

mamiti87 - LA 13.10.

Iisaon - LA 17.10.

Lilein - LA 11.10.

shenda81 - LA 18.10.

Scala - LA 16.10.

Peppioliina - LA 22.10.

Champion - LA 28.10.

miimii10 - LA 30.10.

Minttu-Maaria75 - LA 14.10.

mude79 - LA 22.10.



Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus




Aikaisempia tarinointeja:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1719707
 
:wave: Welcome!!

Kesäkuulla mennään jo... hurjaa. Ihanat kelit ainakin on ollu taas pari päivää :heart: :heart:
Alan laittaa neitiä unille kun meidän iskä pääsee jo 14 tänään töistä niin päästään viettää aikaa yhdessä. Jeepatijee!

mama-L ja Poikanen 22+1

ps. Pikku prinssi, laitetaanko tyttölupaus listaan?

ja Minkuli, ihanaa että pääsitte nopeasti tutkimuksiin!! :hug:
 
Ei voinut erehtyä uudesta pinosta Mama L :D Kiitos taas kerran vaivannäöstä!

Mullakin poksuu tänään 19+0. Huomasin, että Ulla Unelman kanssa mennään samoissa ja molemmilla sairaalakin TAYS. Saapa nähdä päästäänkö viereisiin peteihin.

Voi ei! Sain juuri viestin, että ystävälläni on mennyt raskaus kesken :'( On tämä niin hauraassa tämä elämä.

Noora ja Sulo 19+0
 
Kiitos mama-L uudesta pinosta! :flower:

Tulen huomenna kertomaan kuulumisia..
vielä elättelen toiveita, että rakenneultran tehnyt lääkäri olis vaan ollut puusilmä(vaikka muuten tosi mukava olikin), eikä koko punktiota olisi tarvetta tehdä. Noh, huomenna toivottavasti ollaan viisampia.

Minkuli ja pikkuheppu 20+2
 
Oi oi! Vihdoin kesäkuu ja KESÄ! Ja lokakuu vähän lähempänä taas :kieh:

Minkuli onnea huomiselle!

Ja mama-L kiitos taas!

Minkuli kuulosti houkuttelevan edulliselta tuo teidän 160 euroa 4D:stä. Luulin että siitä saa maksaa ainakin puolet lisää.

Omaa etumusta. Tänään heräsin aamulla kamalan vatsakipuun. Koko lantion seutu ihan tulessa ja seisominen ja makaaminen ihan mahdotonta. Mutta nyt on kyllä Panadolin myötä helpottanut onneksi. Mitä lie. Soitin neuvolaan ja sanoivat että huomenna lääkäriin jos tulee kipu takaisin.

Sofiia poks 19+0 poks
 
Paitti että vanhenen 13 päivän kuluttua taas vuoden :eek: Onko kukaan järjestänyt jotain erityistä juuri 25 vuotissyntymäpäivänä vai onko ollut ihan samanlaiset kun ennenkin?

Heidi ja Mörkky 22+6.
 
heikku, mulla on synttärit 13.6!! Samoin mun miehellä, juhlitaan samana päivänä. :D Mut lähekkäin synttärit siis meilläkin. Mä täytän tänä vuonna tylsät 23v. Luulen et juhlitaan miehen kanssa ihan kahestaan, ollaan suunniteltu viikonloppureissua mökille tai kylpylään. Neitipieni menis ekaa kertaa mummille 2 yöksi hoitoon.
 
Noora Huomasin saman =) Sulla jo hyvin kokemusta niin voit antaa neuvoja kun kauhusta kankea Ullis lyllertää viereiselle laverille ;)

Kiitokset Mama-L uudesta hienosta pinosta!

Mutta nyt kohti työmaata ja tilin tekoon että saadaan naperolle vaatteet päälle! B)

Ulla + Napero 19
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
heikku, mulla on synttärit 13.6!! Samoin mun miehellä, juhlitaan samana päivänä. :D Mut lähekkäin synttärit siis meilläkin. Mä täytän tänä vuonna tylsät 23v. Luulen et juhlitaan miehen kanssa ihan kahestaan, ollaan suunniteltu viikonloppureissua mökille tai kylpylään. Neitipieni menis ekaa kertaa mummille 2 yöksi hoitoon.
Oih, kuulostaapa ihanalta :heart: Veisköhän tuo mun raakileeni mua sellaseen :LOL: Voi olla, ettei ehkä niin luksusta sillä Vienolle ei löytyis hoitopaikkaa, Vienon pappa kun ottaa tuota alkoholia joka jeekuran viikonloppu.. :(
 
Hieno uusi pino jälleen kerran!! Kiitos mama-L!!

Ajatelkaa: kesäkuu!!!! Lokakuu häämöttää.. :D

Eilisessä neuvolassa kaikki hyvin. Seuraava on vasta 10 viikon päästä kesäsulkujen takia :eek:
Toki, jos joku askarruttaa aiemmin, niin herkästi on soitettava päivystysaikanakin.

Sain lääkärintodistuksen ja illalla hampaat irvessä rustasin kelan papruja sähköisesti.. :kieh:
Minen oo mikään paperi-ihminen, joten aikaa meni.. Täytin samalla lapsilisä-ja pakkaushakemuksenkin.

Tietääkö kukaan, pitääkö kotihoidontukea saavasta lapsesta hakea vanhempainrahakaudelle hoitotuki uudestaan?
Kun eikös se ole niin että sitä koko 314? ei saa yhtäaikaa äippärahan kanssa..?

Minä hain sitäkin uudestaan alkaen siitä päivästä kun ä.loma alkaa.. oonkohan mä ihan hakoteillä näitten lappujen kans...

Niin, ja äitiysloma alkaa siis 28.8, sen sain nyt virallisesti laskettua :D

Nyt iltavuoro 5/5.. plääh... Huomenna vapaa!!

Kaikille mukavaa ja aurinkoista päivää!!!

Hoikkis ja rusina 22+3
 
Kiitoksia mama-L taas uudesta pinosta =) Laita vain tyttölupaus :heart:

Eilinen neuvola
Mulla ei muuten mitattu kohdunpohjan korkeutta ollenkaa eilen neuvolassa :eek:

Enään tämä kuukausi töitä kunnolla ja heinäkuussa 2 viikkoa on vaan yksi hoitolapsi ja sen jälkeen jään PITKÄLLE PITKÄLLE LOMALLE :) IHANAA!!!

Hoikkalori Pitää hakea

Nyt syömään ja sitten kauppaan :)

pikku prinssi ja vaavi 19+4
 
Heips,

nopsaan vastaan Hoikkalorille, että jos sinulla on maksussa kotihoidon tuki siinä vaiheessa kun jäät vanhempainvapaalle, niin kela postittaa sulle automaattisesti kotihoidon tuen tarkistus-hakemuksen. Siinä ei yleensä jää yhteensovittelun vuoksi muuta maksuun, kuin se tulosidonnainen hoitolisä, eli jos teidän bruttotulot/kk jää alle perhekoon mukaan määritellyn tulorajan (jos teillä on 2 aikuista + 1 lapsi, tuloraja on 3219,21e/kk), voit saada esikoisesta sitä hoitolisää jonkin verran vanhempainvapaan aikana maksuun.

Jos tuo tuloraja ylittyy, ei ole tarpeen edes toimittaa tarkistus-hakemusta, tuki lakkaa sen perusteella sitten ja mahdollinen jatko vanhempainvapaan jälkeen haettava uudella hakemuksella.

Huomenna omia kuulumisia enemmän, rakenneultra iltapäivällä, vihdoinkin :heart:

Signature83 20+4
 
KESÄKUU! Uskomatonta, on jo kesä! :D

Kiitti mama-L uudesta pinosta!

Mä olin eilisen ja tämän päivän taas sijaistamassa vitosten opea. Tuli pelailtua aika paljon pesistä, mutta kyl me yks kuvistyökin ulkona tehtiin ja tänään pidettiin leikkimielisiä lajeja sisältävät luokan olympialaiset - palkintoina tikkarit ja lakuja. :) Koulut loppuu lauantaina, joten seuraavista töistä ei oo tietoa. Ehdinköhän sijaistaa vielä elokuussa ennen äitiyslomalle jääntiä? :)

Mä oon kyllä ihan sekasin noista kaikista äitys- ja vanhempainrahoista ja muista kelan etuuksista. Mitä saa hakea milloinkin ja mihin tarkotukseen? Mun on varmaan parasta mennä vaan kelalle henkilökohtasesti täyttämään noi paperit. Yritettiin miehenkin kaa ottaa noista etuuksista selvää tosta vihkosesta, mut ei se kovin selkee ole näin ekakertalaiselle, joka ei asiasta mitään tiedä. Mut mä ajattelin hakee sen vasta tossa juhannuksen tietämillä, seuraavan neuvolan jälkeen. Saan sitten vasta sen todistuksenkin neuvolasta... mut mikäs kiire tässä on. Kyl sen sittenkin ehtii.

Nyt pitäs mennä nurmen leikkuseen ja kukkien laittoon. On jo kaksi naapuria tullu multa kysymään, et haluisinko niiltä yli jääneitä perennoja, kun eivät ole raaskineet niitä roskiinkaan laittaa. Minähän ne sitten kiitollisena otin. :) On yks kukkapenkki tyhjillään odottamassa kasveja, kun mun liljan sipulit ei taidakaan nousta... ne tais olla pilalle menneitä jo istuttaessa.

Tatara ja tirriäinen 22+3
 
vihdoin ja viimein ennätän kurkata kirjoituksia...täällä on poika tulossa. sen voi listaan päivitellä. kaikki on raskauden aikana sujunut älyttömän hyvin. ei paljon ole raskaus menoa hiljentänyt. maha vasta vähän pyöristynyt,,,jotkut jopa sanoo, ettei sitä edes huomaa vielä. nyt salille kuntoilemaan

 
Hei vaan kaikille!

Ilmoittaudun "uudelleen" mukaan. Muutaman viestin olen aiemmin kirjoitellut toukokuun alussa, jos joku muistanee? Toivottavasti vielä huolitte mukaan, yritän olla tästä edes aktiivisempi osallistuja. Viime viikot ovat olleet vaan niin kiireisiä (vieraita ja liika töitä), etten ole viitsinyt käydä lukemassa koko palstaa ollenkaan, koska en ehdi itse kommentoimaan.

Nyt olenkin kahden päivän aikana lukenut teidän kuulumisia oikein urakalla, että pysyis kärryillä. Olinkin jo unohtanut, etten ole maailman ainut raskaana oleva, vaikka joskus tuntuukin siltä:)

Viime viikolla kävin neuvolassa taas pitkästä aikaa ja kaikki ok. RR mulla tyypilliseen tapaan aina korkea, kun joku muu kuin itse mittaa. Vauvan syke 150 (kovasti itse elättelen mielessä, että tyttöä tietää, vaikka molemmat yhtä tervetulleita). Hb oli laskenut 139:stä 114:sta. Ei ihmekään, kun ajoittain väsyttää ihan hirveästi ja huomaa, jos nousee portaita ylös nopeasti niin hengästyttää helpommin. Myöhemmin tuli mieleen, että pitäiskö lisärautaa alkaa syömään, mutta terkkari ei sanallaan viitannut siihen. Syön kyllä säännöllisesti Multivitaa. Muutenkin tuntuu, että minun terkkari ei turhia kysele/ohjeista. Tosi nopeasti vaan käydään perusjutut läpi. Johtuukohan omasta ammatista sairaanhoitaja/terveydenhoitaja (th:n töitä en ole tehnyt ikinä ja valmistumisestakin on jo 5 vuotta), että olettaa minun tietävän kaiken oleellisen? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

Painosta ootte keskustelleet, mulle on tullut nyt yhteensä noin 7 kg. Ihan ok, jos ei nyt ihan 20 kg kipua ennen synnytystä. SF mitta oli 17, aika paljon minusta viikoille 18+0, oli varmaan vielä vaikeaa mitata, kun niin vähän viikkoja eikä th ollut edes sitä laittanut ylös neuvolakorttiinkaan.

[/b]Asuntogallubista:[/b] Asutaan miehen ja pienen koiran kanssa paritalon puolikkaassa, 105 neliötä. Valmistui viime marraskuussa ja saa riittää meille kodiksi vielä mooonta vuotta, koska lainaakin on mukavasti. Haaveissa on kyllä joskus asua vielä omakotitalossa:)

Mut jatkan kirjoittelua myöhemmin, että joku edes jaksaa tämän läpi lukea, ettei ihan älyttömän pitkäksi vuodatukseksi veny.

Maj 10 ja pikkuinen 19+1

P.S. Rakenneultra tasan viikon päästä, jännittää!!! Sokerirasituksessa kävin eilen. 12h paastoarvo sormen päästä oli 4.1, joten toivon, ettei sieltä mitään yllätyksiä tule. Muutenkin koko tutkimus tehtiin mulle vain, kun riskitekijä olemassa.
 
No voi kökkö! Tosta hoitolisästä mä justiin ehdin laittaa postiin sen vuositarkistusjutun hoitolisää koskien ja siinä paperissa luki tuleeko mun tuloihin muutoksia niin mä tollouksissani kirjotin siihen että ei, vaikka mähän haen siis kohta kanssa sitä äitiysrahaa! Ja kun en aikasemmin taas näillä raskaana olevilla aivoillani ollut toimittanut sitä paperia sinne aikaisemmin niin viime kuussa ne jo vähensi multa sen hoitolisän siitä mutta lupasivat maksaa sitten taas takautuvasti ton hoitolisän mulle takasin..Eli tässä kuussa! Eli meneekö mulla taas kaikki ihan pipariksi. Nyt en uskaltais enää soittaa sinne ja sanoo et tuleehan mulle muutoksia 12 kk aikana kun tulee ä-raha. Kohta en saa tässäkääm kuussa mitään..huh..Ja ne kattoo sit et oon valehdellu jos en sitte nyt soitakaan..eih..
 
Kiitsa Mama-L uudesta pinosta! :)

Miten teille on tullu noin "paljon" kiloja jo nyt, tai siis onko sit niin että miten mulle on tullu niin (liian?) vähän ku viime neuvolassa oli tullu vaan 200g? :D Onkohan mun syytä huolestua? Ja nyt ku kävin vaa'alla ni näytti KILOA enemmän ku alkuvuodesta :D Terkkatäti ei kyllä sanonu mitään, ainakaan negatiivista siis.. No, kaippa tääki mamma rupee pian paisumaan! Luulis että tällä ruokavaliolla ja -määrällä... :LOL:

Maj10, mä oon kans huomannu että ite myös kun alalla oon (tosin opiskelija vielä, opinnot loppuvaiheessa) niin ei ehkä niin tarkkaan selitä mulle asioita kun mitä ehkä muille selittää. Raskauden aikana vältettävistä ruuistaki kun joskus alkoi puhumaan ni olikin heti että "tai no niin, kyllähän sä nää taidat jo tietää että siirrytäänkö eteenpäin?" Olin vaan että no kertaa nyt varmuuden vuoksi vaan! Ei siellä luennoilla kuitenkaan niin korvat höröllä oo oltu ;)

Mä sain tänään uuden tukan, ihanaa! Oon tosi laiska käymään kampaajalla ni aina piristää hirveesti ku saa ittensä sinne raahattua. :)

Tare 19+4
 
Kiitos mama-L uudesta pinosta :flower:

Kyllä aika tosiaan rientää, jo kesäkuu menossa ja helmikuisten pinokin on jo ilmestynyt. Mihin tää aika on mennyt :eek:

AsuntoG: asutaan miehen kanssa tosiaan 53m2 kaksiossa, hissittömän talon toisessa kerroksessa (ja samalla ylimmässä). Tila on jaettu sinänsä hyvin että makkari on iso, samoin olohuone. Keittiö on pienehkö, mutta hyvin sinnekin syöttötuoli vielä mahtuu. Ainoa miinus on pieni vessa/suihku, siinä voi kyllä tulla taiteilemista että miten mahtuu vielä vauvan punkkakin sinne kun muutenkin on ahdasta. Ollaan vähän katteltu isompaa, mutta en usko että on vielä pariin vuoteen ajankohtaista.

Kuinkas moni muuten aikoo osa- tai täyskestoilla? Mä ajattelin ainakin kokeilla, olen pommittanut kaveria oikein urakalla, hän kun on kestottanut jo kauemmin.

Sähikäinen ja Nöttis 19+0 :heart: ja taas poksuu :heart:
 
silloin kun aikoinaan täytin 25 niin järjestin siskoni (oon kaksonen) "viiskymppiset" lähinnä oli siis vaan bileet, ehkä vähän järkätymmät että oli muutakin kuin sipsii ja kaljaa ;). kun 30 täytin viime syksynä, järkkäsin siskon kanssa vanhojen neitien teekutsut ja sinne sit sai pukeutua ja musiikki oli jostain 1920-30-luvulta ja etin jotain ikivanhoja drinkkireseptei, vanhanaikaista syötävää jne.ne oli tosi hauskt juhlat vaikka se ikä ahdistikin (ja vähän ahdistaa vieläkin). :)


meillä kestoillaan, välillä täyskestoiluna,nyt on mennyt kyllä yöt kertakäyttövaipoilla kun mun pitäs hankkii lisää imuja vaippoihin. tarkoitus ois itekin niitä kestoja väsätä, tarvikkeita kyllä vähän oon jo hankkinut mut en muka millään saa aikaiseks otettua ompelukonetta esiin :ashamed: ite huomasin muuten jälkivuodon aikana että kestositeet on ihan ykkösiä! ei hiosta ja imukyky on tosi hyvä eikä tunnu "vaipoilta" :)

nyt syömään! :wave:

noonie 22+3
 
Moikka!
Mama-L kiitos uudesta pinosta :flower:

Mä sit menin varaamaan TENS-laitteen synnytystä varten. Tuttavapiirissä ei kenelläkään oo siitä kokemuksia, mut mitä oon netistä lukenu, niin suurin osa positiivista :) Kokeilen, jos siitä jotain apua on. Mikäli K-SKS sallii sellasen vehkeen. Luulisin, että joo kun eihän sitä muuten varmaan täällä päin vuokrattais :)

Mä niin odotan, että saan tämän masuasukin syliin :heart: Toisaalta tiedän, että mun tulee heti ikävä mahaa, varsinkin kun tämä varmaan jää meidän viimeiseksi "alkuperäisistä suunnitelmista" poiketen :'(

Mulla vielä huominen ja torstai töitä ja sit 6 viikkoo kotona. Sit vähän aikaa töissä ja äippälomalle B)

Nyt iltapalaa väsäämään :wave:

Pirkkis ja UrhoKyllikki 20+6
 
Sähikäinen Vitsit että mä repesin :LOL: ! Kun mä luin ekaksi silleen vinksahtaneesti sun tekstin, elikkä että vauvan punkka olisi vessassa, ku kato nyt : "Ainoa miinus on pieni vessa/suihku, siinä voi kyllä tulla taiteilemista että miten mahtuu vielä vauvan punkkakin sinne kun muutenkin on ahdasta" Siis mä ihan käsitin väärinpäin, voe taivas.Toivottavasti et loukkantunut nyt!!!

Vielä otetaan vinkkiä vastaan että mitä tekisi 25 vuotispäivänään, jos jollakulla olisi kivoja ideoita :wave:
noonie mitäs sielunsisko, kaksonen!? :D Mitäs me jakomieliset, eikös kaksoset oo vähän sellasia, monta rautaa tulessa ja tuli persiin alla ;)

Mut nyt itsetehdyn persikkarahkapiirakan kimppuun, nam :p
 
Heissan!

Kiitos mama-L uudesta pinosta, mun kohdalle vois päivittää poikalupauksen :)

En ole täällä puolella käynyt juurikaan, enemmän tullu tuolla kymppihoidoista plussanneiden pinossa turistua. Tänään tosiaan rakenneultrassa käyty ja poikahan siellä hillu menemään :D Itekki nähtiin vehje siellä :D

vauvakuumeilija, me kun asutaan samassa kunnassa ;) Niin kysynpäs sulta, että minkälainen kokemus sulla oli rakenneultrasta? Meillä ultras uä-hoitaja ja tuli kyllä sellanen olo, että liukuhihnalla naisia ultrattiin, hirveellä kiireellä kävi rakenteet läpi ja jotenki jäi sellanen olo, että ultraskohan kaikki kohdat kunnolla. Sano kyllä, että kaikki näyttää olevan kunnossa, mut vähän jäi huono maku suuhun :/

Sähikäinen, täällä kestoilija :wave: Ainakin osa-kestoilla aion, saa nähdä innostuuko sitä sitten kokokestilemaankin :D Kavereilta oon saanu äitiyspakkauksen kestoja, täti aiko neuloa villiksiä ja eBaystä oon tilannu satsin kestovaippoja.

Nyt jos lähtis taas syömään :D Ruokahalu on ksavanu viime aikoina ihan hirveästi, mutta onneksi ihan maltillisesti on paino noussu.
 
Pikapikaa vain kiittelen uudesta pinosta mama-L!

Huomenna rakenneultraan. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja saataisiin sukupuolestakin jotain selvää. Kirjoittelen sitten sen jälkeen paremmin (jos ehdin...).

Esikoisen kanssa osakestoiltiin ja ajattelin mennä samalla tyylillä tän kakkosenkin kanssa. Meidän esikoinen on aina ollut megayöpissaaja etten ole edes uskaltanut kokeilla yökestoja. Voihan sitä tällä kertaa innostua vaikka täyskestoileen..

Mut nyt vielä kotihommiin, että pääseen sohvallekin rötköttämään hetkeksi ennen sänkyä!

Hituli ja Tirppa rv 20+1

:/ :/
 

Yhteistyössä