~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

just ylioppilasjuhlista kotiuduttu ja lapset sain nukkuun. kiva kiva, maha on ku tulessa koko ajan! siis vaikka en oo tänäänkään juuri mitään tehny, alle tunnin kävelylenkillä käyny :/ ja alaselkä on ollu ny 2 päivää koko ajan kipee...sori tämä valitus. mut hivenen alkaa pelottaan...ei paljoa iisimmin voi ottaa ku kotiäitinä on.

meillä esikoinen oli 46 cm syntyessään ja hälle oli sillon isoja 50 cm bodytkin. mut tää kakkonen oli 50 cm syntyessään ja sen verran isokokosempi et pysty alkaa heti kestoileen, niin hälle oli aika turhia ne 50 cm vaatteet...ei menny montaa viikkoo.

justiina ja masukki 20+5
 
:wave: Nostelen vaan pinoa ! Pakko lähteä aa-aa kun on niin arrrmoton väsymys. Huomenna on onneks mun vuoro nukkua niinku NIIN pitkään kuin huvittaa, melkolailla parasta mitä tiedän tällä hetkellä!!

mama-L :heart: Pienimies 22+6 ihan kohta.
 
Sunnuntai huomenia!! :wave: :)

Typy heräs kattomaan aamun lastenohjelmia ja minä nautin hiljaisuudesta :)

Miehen ammatti on LVI-asentaja. Ei ole kyllä päivääkään niitä hommia tehnyt..Ja häpeäkseni myönnän etten tarkkaan tiedä mitä hän tällä hetkellä tekee :ashamed: Jotain kokoonpano hommia luultavasti :snotty:

Pesänrakennusvietti on alkanut täällä...Sain päähäni että keittiön seinä maalataan uudella värillä koska olin vanhaan jo kyllästynyt ( reilu 3vuotta kattelinkin sitä ) :D Eilen se sitten maalattiin mut maalii tarvii huomen hakea hiukan lisää.Mut hieno tuli/tulee!!!

Justiinalla kans alkanut selkä oireilee,niin myös mulla alkoi perjantaina töissä.Olen panadolia syönyt pari päivää.Toivottavasti alkaa helpottaa. Kesälomaan enää muistaakseni 23 työpäivää,jippii!!

Mut tiistaina meen neuvolaan.Nyt aamupalalle kun ukkelikin nousi. :wave: Ja croisantteja uuniin :D

MUKSU ja Monni 23+0
 
Ihanaa sunnuntaita!

Eilen oli juhlimispäivä. :) Aamulla heräsin jo seiskalta kevätjuhlaan koululle, jossa opetin syyslukukauden ja oon käynyt kevät puolellakin joitakin viikkoja sijaistamassa. Oli mukava, kun koulua vaihtavat kutoset muistivat muiden opettajien ohessa minuakin tai oikeastaan masuasukasta. Sain ihanan kangaskassin, jossa oli kaksi tuttia, tuttipullo ja kosteita vauvan pyllypyyhkeitä. Kutosen tytöt kun viimeksi koululla käydessäni hoksasivat minun kasvaneen masun. :D Iltapäivällä käväistiin onnittelukäynnillä kaksissa ylppäreissä.

Vauvan hankintoja me ei olla itse tehty vielä yhtään. Vauvan tavaroita ja vaatteita meillä on ainoastaan se, mitä on tullut lahjotuksina sukulaisilta ja ystäviltä (niin kun noilta kutosilta). Lisäksi vauvalle on tiedossa häkkisänky ja turvakaukalo. Sänky on minun isän tekemä minulle vauvana. Minun jälkeen siinä on nukkunut minun sisko ja viimeisimmäksi siskon tyttö. Kaikki saadut tavarat on muovipusseissa makkarin seinän varressa. Tarttis hankkia hylly, mihin niitä voisi rueta järjestelemään. Vaatteita en tosiaan minäkään osaa oikein rueta vielä ostelemaan. Minulla osteluintoa tasaa varmasti osin se, ettei tiedetä onko tulokas tyttö vai poika. Ja ehkä mä en osaa vieläkään tosissani ajatella, et meidän vauva oikeesti syntyy ja me se elävänä perheeseen saatais... Todellisuus iskee varmaan vasta synnytysosastolla tai viimeistään kun tullaan kotiin nyytin kanssa. :LOL: Kaippa niitä ostoksia pitäs kohta rueta katselemaan... En oo yhtään tutustunut vaunuvaihtoehtoihinkaan vielä. :|

Jepulis... Mitähän sitä rupeis tekemään... Taidanpa käydä miestä herättelemässä, niin katsotaan sit yhdessä, miten päivää vietetään. :)


Tatara ja tirriäinen 23+1 (eilen POKSui)
 
Me ei tehty kaksosille kovin paljon hankintoja etukäteen, kun sukupuoltakaan ei tiedetty ja pelkäsin loppuun asti, että jotain menee pieleen. Toisaalta syntyivätkin kuukauden etuajassa. Hyvin ehti tehdä hankinnat vielä sittenkin.

Mies oli eilen illalla niin otettu, kun pani käden minun vatsalle ja juuri silloin tuli kunnon potkaisu. Yritti vielä saada tuntumaan seuraavaa, mutta eihän se kukko käskien laula...

Ihanaa,kun sai tuon mahan toimimaan. Nyt on painoa "tullut" -700 g. Toisaalta nuol lapsettomuuslääkkeet alussa sitä nostivatin jonkun kilon ja onhan sitä kyllä jonkin verran liikaakin.

Nyt laittelemaan pihakukkia, kun vielä aamusta sujuu paremmin. Illasta on jo taas tuota turvotusta. Yöpuvustakin jää juomuja ihoon. Huono merkki, kun turpoaa kauttaaltaan. Neuvolakin on vasta 15.6. Ja sekin vain terkkarin vastaanotto.Parin viikon päästä pitäisi mennä sokerirasitukseen.

Discovery 22+0
 
sunnuntaita leidit,mökiltä palauduttu ja täytyy sanoa että ei oikeesti tehty muuta ku oltiin.....
veneiltiin ja saunottiin :heart: ja pojat tietysti tappelivat kuten normaalisti.....

tänään on taas niin hieno ja kesänen ilma.....

mun äiti oli käynny sit ostelemassa kaameen säkillisen pojulle vaatetta,mihinkä mä kaikki laitan...ku pitää sitten pakkailla ja muuta....

Mulla toi pesänrakennusvietti katosi.näiden talohommien vuoksi,mutta eiköhän se sieltä palaile ku uuden tuvan seinät saa pystyyn

:LOL:

nyt tekemään jotakin....

sutulii 20+4
 
Eilen olisi ollut poksautus päivä, mutta oltiin viettämässä mun vanhempien 60v. päiviä niin ei ehtinyt koneelle. Nyt siis eilisestä 20+0 *poks*

Tänään onkin ollut vähän rauhallisempi päivä. Mies huilailee eilisiä whisky-rasituksia elimistöstään ja itseänikin väsyttää pitkään valvominen. =) Huomenna saadaan miehen 10v. tytär viikoksi meille kesälomailemaan, kivaa!! B) Vihdoin aiotaan hänellekin kertoa tulevasta velipuolesta. Jännä nähdä tytön reaktio.

Eipä tässä pidemmästi. Mukavan leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille! :flower:

Nappula-10 20+1
 
heissansaa!

mikä mua riivaa???yöllä nähdyt painajaiset on painanu koko päivän mieltä niin,etten o osannu muuta kun itkeä,rähistä ja kiukutella :( unissa mies jätti,petti ja vaikka mitä ja monta kertaa heräsin paniikissa.sit anoppi tuli käymään ja jotenkin sai mut jutuillaan ihan vihaseks vaikkei mitää pahaa sanonu :/ on ihan kauheen paha mieli nyt,tosta kiukuttelusta ja ahdistaa muutenkin vaan kaikki!?

lisäks mua on viimepäivät oksettanu,huimannu ja henkeä välillä ahdistaa ja sydän tykyttää välillä kovaa ja hengästyn ihan tosi pienestä,esim lelujen korjaaminen lattioilta tänään.huohotin ihan..OSAISKO JOKU SANOA MISTÄ VOI JOHTUA??meinasin jo ä-polille soittaa tänään..

mieski vähä jo huolestu ja antoi mun levätä. Ne kävi bellankaa metsässä kävelyllä ja oli keränny mulle ison kimpun kukkia ja jotain kasveja <3 silti miä vaan kiukuttelin :'( mikä hitto mulla on :'(..

anteeksi omanapaiset höpinäni :(
Emmabella&tytsy 23+2
 
Täältäpäin väliaikakuulumisia myös :)

Rakenneultrassa käytiin viikolla 20+ 0 ja pienellä kaikki hyvin, vilauttelemaan ei suostunut joten jännitys jää meillekin sinne lokakuuhun saakka :D

Viime päivinä ruvennut potkimaan entistä voimallisemmin ja muutaman kerran oon käteenkin tuntenut potkaisun :heart:
meillä vauva on vielä perätilassa (sen vuoksi oli vaikea yrittää kurkkia sukupuoltakaan kun "istui" kohdussa :D ) ja tuntuu potkut siten tosi alhaalla, en usko että tuntisinkaan vielä ulospäin potkuja jos olisi vaavi toisinpäin kun on niin paljon tuota vararavintoa itsellä :kieh:
 
Täällä kuultu ystävien häiden olevan kesällä...mukaviahan ne on, mutta mua harmittaa etten voi oikein ottaa osaa juhliin kun kosteat varmaan ovat, mulle jää se 3 lapsen kanssa kotona olevan osa sitten ilmeisesti.. :| kaipa tää tästä mutta hetkellisesti jurppii :ashamed: Mies haluaisi vielä tä'män jälkeen ehkä :ashamed: yhden ja olisihan se kiva, kuitenkaan ei ole mukava jäädä kaiken ulkopuolelle siksi että on raskaana, ja toinen sitten pääsee .. :ashamed: hyvä että ees toinen...oonko mä vaan liian itsekäs? :'(

Neila rv 20+6
 
Tuntuis olevan aika paljon tunteita ilmassa? Aika monella täälläkin, että ei onneksi vain mulla... Oon itkeny taas liikutuksesta ja rakkaudesta vauvaa ja omaa miestä kohtaan ihan hullun lailla... :heart: Ihan pöllöä :whistle:

Lara ja Nuna rv24+3
 
Lara: Joo, on ainakin tunteita :LOL: jospa ne kuulus sitten ees asiaan, ei tarviis kummajaisen leimaa otsaan iskeä B)

miehen ammattia joku kyseli:
tehtaalla on viimeistelijänä töissä 3 vuorossa ja tää maatalous tässä meillä rinnalla..itse teen töitä sairaanhoitajana...vaikkei sitä tässä kysyttykkään :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neila:
Lara: Joo, on ainakin tunteita :LOL: jospa ne kuulus sitten ees asiaan, ei tarviis kummajaisen leimaa otsaan iskeä B)

miehen ammattia joku kyseli:
tehtaalla on viimeistelijänä töissä 3 vuorossa ja tää maatalous tässä meillä rinnalla..itse teen töitä sairaanhoitajana...vaikkei sitä tässä kysyttykkään :D :D
Kyllä ne taitaa kuulua!! :) Minä itken ja nauran, jotkut raivoo jne. Ihan normaalia :)

Mä en tohon galluppiin olekkaan vastannu, mutta: Mun mies on armeijassa suorittamassa vuoden palvelusta, reippaat 200 aamua jäljellä ;)
 
Mulla on päällimäisenä ollu nyt tän viikon vaan se äärimmäinen v***tus |O
Kaikki ottaa päähän niin rankasti ettei tosi.
tänään kiehahti taas kun ajattelinkin anoppi-asiaa. Valitinkin sitten miehelle oikein kunnolla :snotty:
Kun se siis asuu tossa naapuritaloyhtiössä ja esim. tän raksaamisen aikana ei oo kertaakaan soittanu/käyny kysymässä että tarvittasko me apua. Että kattoisko se lapsien perään jos menisin auttaan miestä raksalle tai että jos se vois tehdä jotain pientä raksalla...
Sitten siis alko ottaan päästä anoppi kun se vaan makaa ja lepää yksin kaikki vapaapäivät, 50- vuotias nainen joka varmasti jaksais jotain muutakin tehdä :kieh:
Appiukko on ihan yks toinen, sehän ilmotti heti kun kuuli että me aletaan rakentaa "että hän ei sitten ainakaan auta teitä yhtään kun ei oo aikoinaan saanu pojaltaan tarpeeksi apuja" :eek: |O
Ja sekin asuu tossa parin kilsan päässä. Ja ei oo tosiaan yhtään auttanu, vaikka on kotona "oloneuvoksena", ei tarvi tehdä töitä kun on muutenkin rahaa. Että semmosia sukulaisia täällä :kieh:

Miehen ammattiin:
on ammatiltaan DI ja on esimiestehtävissä yhdessä isommassa matkapuhelinfirmassa :whistle:

Taidan taas syödä jotain, jos se vaikka laskee tätä v****tuskäyrää :LOL:


Zeena 23+0 POKS
 
Heissan,mökiltä ollaan kotiuduttu ja olihan taas ihana rentouttava mökkeillä Mummu ja pappa höösäsi tytön kans ja minä sain ottaa rennosti :)

gallup mieheni on alunperin psyk.sairaanhoitaja ja nykyisin kongnitiivinen psykoterapeutti. Siis poikkeus ns. nörttikerhossa :)

Mieliala seesteinen :) Ei oo ollu pahemmin vuoristoratoja,ei kyllä ollut esikoisestakaan. Taidan olla rauhallisempi aina raskaana ollessa :LOL:

Tsempit kaikille vitutuksen kourissa taisteleville!

t 77 ja poika 21+5 tai 6
 
Tänään poksuu 23+0 :heart: :heart: :heart: !!!

Alotimpas tuossa sitte sen rauta kuurin MUTTA ensiks ostin tuota Obsidan fe++ rautaa..ei siinä mittää mut en PYSTY nielaseen niitä kapseleita :eek: ..ne o sellasia muovisia jossa sisällä niitä pikku palleroita, ni ne helisee sillai härskisti, ku yritän nielasta sen ni se helisee ja mulla yökkäyttää se :snotty: !!
Toiseksi sit löysin kaapista retafer rautaa ni si otin sen ja sain siitä kauheen heikotus/tärinä kohtauksen ja sydän vaa tykytti ja ensiks muutaman kerran joutuin käymää p*skalla ku maha meni nii sekasi ja si tuliki koko mahan sisältö kurkusta ulos..ja nii voimalla että meni toine silmä iha punaseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :/ :/ :/

HITTO..ennoo ny uskaltanu 2päivään ottaa kumpaakaan :ashamed: ! Säikäytti nii... kai jouvvun yrittää taas tuota ekaa jos vaan saan alas sen!

mitäs muuta..eipä oikeestaan kummosia.. värjäsin hiukset PITKÄSTÄ aikaa ja ny ihanan pirtee olo ;) !!

kohta alkaa c.s.i miami ni pittää mennä telkun ääreen :)


j-22 ja MiNi 23+0 :heart:
 
Iltaa!

Siinä se viikonloppu taas meni, yhdessä hujauksessa. Vaikkakaan tällä kertaa se ei haittaa yhtään sillä huomen aamulla päästään rakenneultraan kurkkaan vauvaa, JEE!! Eli sitä tässä ootellessa. Aika on vaan niin kovin aikasin että saas nähä kuin pääsee ylös. Ehkä noin hyvän syyn takia jaksaa :)

Mieliala mulla on ollu tosi seesteinen. Joitakin muita pikkuvaivoja on nyt ilmestynyt : autossa tekee huonoa jos kovin mennään töyssystä ja kaarteista tietä ja nyt on iltasin masua sillain villellyt sivuilta ja myös keskeltä. Eilen illalla vähän enemmänkin ja vähän huolestuinkin mutta meni kyllä yön aikana ohi, eli oisko vaan masun kasvusta johtuvaa?? Nyt onkin kyllä maha kasvanut tosi paljon...

Pitikös muuten rakenneultraan mennä rakko täynnä?? Vai oliko sillä mitään merkitystä??(Ehtiiköhän mulle kukaan ees enää vastaan..Noh..)

Sitten vaan kaikille mukavaa uutta alkavaa viikkoa ja iloista mieltä :)

hömpiäinen 20+5
 
j-22 mä kans syön sitä Obsidania 2tabl päivässä ja sen lisäksi noita ihan Multitabsin raskausvitamiineja 2 tabl päivässä ja oon kyllä sellanen sihtikurkku ollu aina ettäh!! Luojan kiitos molemmat noista on kapselin mallisia, mulle vaikeimpia on sellaset kuivapintaset pyöreät parasetamolit esimerkiksi (halpismerkit usein sen mallisia). Ihan hirveitä!! En vaan saa alas mitenkään.. Sit ku yritin murskata niitä joskus johonkin mehuun ku ei ollu Panadolia mailla halmeilla nii hyi saakeli sitä liejua mikä jäi lasin pohjalle :LOL: :LOL: Mieluummin kärsin vaikka 3 päivän migreeniä ku juon sellasta. Oon yrittäny nyt opetella sellasta uutta tekniikkaa et ekaks ajattelen et "mä nyt juon vaan tätä vesilasillista tässä" ja koitan kelata et en nielase siinä mukana mitään. Se auttaa joskus... Ja sit asetan sen kapselin jo valmiiks tarpeeks taakse (ei kuitenkaan silleen et tulee oksennusrefleksi :D) ja kallistan päätä vähän taaksepäin ku juon nii menee helpommin. Mua ei häiritse se Obsidanin helinä mut maku on aika karmea... Mut hemppa on NIIN surkea ja olo tosi kehno niin ihan väkisin oon noita vedelly. Enemmän mä pelkään kans vatsaoireita ku nielemistä niissä (tosin mulla lyö aina ummetuksen puolelle) mut nyt on pysyny vatsakin ihmeen hyvänä kun oon koittanu oikeen tosissani muistaa juoda pari litraa vettä päivässä. Mutta tiedän tunteen!! Ehkä näistä "neuvoista" oli sullekin jotain apua :) En tiiä käviskö se jos muuten avais sen rautakapselin ja sekottas johonkin juomaan (ei mihinkään maitopohjaseen, kalsium estää raudan imeytymistä )... Mut se voi maistua kyllä aika saakelin pahalta... mut jos saisit hutastua sen jotenkin äkkiä alas. Jos tulee rankkoja oireita niin lääkäriin vaan yhteys ja jos mietityttää niin tietty voit soittaa neukkiinkin ennenkun otat seuraavan kerran mitään rautaa.

Mua vituttaa paljon vähemmän nykyään ku ei oo enää sitä hillitöntä väsymystä ja töttörööpäätä kokoajan... Alkaa vissiin rauta tepsiä. Itkuherkkä oon kyllä ja sellanen ihan :heart:_____:heart: miestä kohtaan. Mut se on ihan hyvä vaan :D.

mama-L 22+6



 
En muista yhtään oonko kirjottanu jo neuvola käynnistä vai en kun oon ollu ihan jossain muualla jo vähän aikaa.. Hb siis laskenu 144->119 ja terkka sano etten mitään rautaa tarvi et toi on tosi hyvä raskaana olevalle.. Mut välillä olo on kun jollain känniläisellä kun kaikki pyörii, väsyttää kauheesti ja ihan kun olis jossain muualla koko aika.. Sain niiden supistelujen takia kaupassa käynti kiellon kokonaan ja pitäis vaan maata kotona mut täällähän sekoo jos ei välillä johonkin pääse.
Masennuskin on kenties alkanu pukkaan jo takasin, mut ei mulle vieläkään tehty sitä masennustestiä, sano vaan et jos ettisit jostain jotain seuraa itelles..
Tiistaina siis taas lääkäriin supisteluista.

Oon innostunu jotenkin virkkaan vauvelille peittoo isoäidin ruuduista ja puolet on jo tehtynä.
Kauheesti oon suunnitellu mitä kaikkee virkkaisin ja kutoisin:D

Masussa on ollu jo monta päivää ihan kauhee meno päällä, on ollu vaan enintään tunnin taukoja ja taas puoli tuntia potkii, rauhottuu ja potkii:D Välillä tuntuu että se yrittää potkia tiensä pihalle masusta:D

Vähän on taas menny myöhäseks, mutta en vaan saa nukahdettua aikasemmin mutta kuitenkin herään aikasin vaikka saisikin nukkua kuinka pitkään.
Kauheesti jotain piti höpöttää, mutta unohtu taas tietenkin.

Niin joo, mulla on alkanu napa jo tuleen kauheeta vauhtia ulos päin ja kauhulla odotan koska se pompsahtaa pihalle:D Joka päivä moneen kertaan tarkistan että joko nyt:D

Multatassu 23+0
 
Eilen poksahti 23+0 :heart:

Miehen ammatti on raskaskalustoasentaja, eli työkoneita ja muita isoja vehkeitä korjailee.

Mielialoista, minä oon ehkä ollut normaalia tasaisempi. Ainakin menkkakiukku on jäänyt pois...
Olen normaalistikin herkkä ja minua itkettää melko helposti. Toissa päivänä meillä oli 1v.hääpäivä, ja mies oli ostanut mulle ruusuja ja uuden korun nominationiin, se pisti kyllä itkemään ihan kunnolla. Korussa on sydän, jossa kolme kiveä, minähän heti aattelin, että sehän tarkoittaa meitä kolmea :heart: Sit kuunneltiin vielä Stellan häävalssi, joka oli meidän häätanssina, niin padot aukes, eikä loppua meinannut tulla. Sitä en ikinä pysty kuuntelemaan itkemättä, on niin kaunis kappale!

Ääh, kohta on lähdettävä hammaslääkäriin :x Onneksi sen jälkeen on neuvola, eli jotain hyvääkin tälle päivälle :) Kirjoittelen neuvolaterkut ja kommentoin myöhemmin!

Heilo 24+1
 
Hei vaan pitkästä aikaa..
Aika on menny niin vauhdilla, ettei oo ehtiny/jaksanu kommentoida mitään.
Oon oikeestaan keskittyny vaunujen ettimiseen, mua nauratti toi Sofiian kommentti "vaunukriisistä".. Täällä taitaa olla toinen :LOL:
Jengi pyytää ihan älyttömiä hintoja käytetyistä vaunuista, okei, tollaset korkeintaan parin vuoden vanhat uudenveroiset vielä jotenkin tajuaa, mut että -06 vaunuista pyydetään liki neljääsataa..??! HALOO?
Alan pikkuhiljaa kallistuu kanssa uusien puolelle, mutta oon aika kiinnostunut Viron markkinoista. Siellä on Saksaakin edullisemmat hinnat.
Nyt on pakko kattoo tota budjettii uudestaan, kun tuli tää saikkukin tähän. Vaiks saakin ihan kohtalaisen hyvät päivärahat, niin noi menot on silti samat. Yrittäjän arkea.. :headwall:

Tää lepo ei oo yhtään mun juttu, en kestä kattoo sotkua ja shittiä ympärilläni! Mies eilenkin puhui puoli päivää, et mistäköhän sais inspistä siivoomiseen.. Sanoin jo et eikö jo toi kaikki törky oo jo tarpeeks inspiroivaa..? Lapset juoksee sisään ja ulos ja toisella koiralla lähtee karvaa, niin voi kuvitella miltä näyttää jo pari tuntia imuroinnin jälkeen.
Ite oon kauheen pedantti kaiken suhteen, varsinkin siisteyden. Ei oikeen sovi lapsiperheeseen :LOL: Vakuuttelenkin perheelle, että teen kaikkeni, että pystyisin katsoo sormien läpi. Sotku on ihan ookoo vielä, mutta likaa en voi sietää. Varsinkaan keittiössä.
Nyt sitten tietty kiukuttaa koko ajan, kun ei ihan niin hyvin pysty rätin ja imurin kanssa heilumaan ;) Ja toisten tyyli pyyhkiä pöytiä tavaroita siirtämättä tai keskeneräiset ruokalautaset pöydälle jättäen saa veren kiehumaan.. God help me... :whistle:

Miesten ammattigalluppiin Täällä on kans metsäalalla työskentelevä miekkonen.

Multatassu Eikö sun kannattais puhua tosta masennuksesta vaiks sille lääkärille, ei siihen mitään testejä tarvita jos ite tunnistaa oireet

Minä oon kauheen napaherkkä tyyppi. En kestä navan koskettamista ja loppuraskaus onkin aika kauheeta aikaa, kun se pullahtaa ulos ja vaatteet hankaa tai pestessä käsi osuu... URGH! Mulloli yks duunikaveri joskus, joka veti aina napansa ulos ja pyöritteli sitä sormien välissä.... Hrrr..


Hei, tää lähtee nyt Mäntsälään. Pojilla on kiekkoleiri siellä ja voisinkin samalla reissulla piipahtaa vaikka Lahdessa lastentarvikeliikkeissä, kaipa niitä sielläkin on...
Hauskaa viikkoa kaikille!

:wave: Puskajussi ja Onni 22+6 :heart:

Psst ummetusihmiset.. Muistakaa juoda reilusti vettä, mitkään keinot ei auta jossei juo tarpeeksi =)
 

Yhteistyössä