Hei vaan pitkästä aikaa..
Aika on menny niin vauhdilla, ettei oo ehtiny/jaksanu kommentoida mitään.
Oon oikeestaan keskittyny vaunujen ettimiseen, mua nauratti toi
Sofiian kommentti "vaunukriisistä".. Täällä taitaa olla toinen
Jengi pyytää ihan älyttömiä hintoja käytetyistä vaunuista, okei, tollaset korkeintaan parin vuoden vanhat uudenveroiset vielä jotenkin tajuaa, mut että -06 vaunuista pyydetään liki neljääsataa..??! HALOO?
Alan pikkuhiljaa kallistuu kanssa uusien puolelle, mutta oon aika kiinnostunut Viron markkinoista. Siellä on Saksaakin edullisemmat hinnat.
Nyt on pakko kattoo tota budjettii uudestaan, kun tuli tää saikkukin tähän. Vaiks saakin ihan kohtalaisen hyvät päivärahat, niin noi menot on silti samat. Yrittäjän arkea.. :headwall:
Tää lepo ei oo yhtään mun juttu, en kestä kattoo sotkua ja shittiä ympärilläni! Mies eilenkin puhui puoli päivää, et mistäköhän sais inspistä siivoomiseen.. Sanoin jo et eikö jo toi kaikki törky oo jo tarpeeks inspiroivaa..? Lapset juoksee sisään ja ulos ja toisella koiralla lähtee karvaa, niin voi kuvitella miltä näyttää jo pari tuntia imuroinnin jälkeen.
Ite oon kauheen pedantti kaiken suhteen, varsinkin siisteyden. Ei oikeen sovi lapsiperheeseen
Vakuuttelenkin perheelle, että teen kaikkeni, että pystyisin katsoo sormien läpi. Sotku on ihan ookoo vielä, mutta likaa en voi sietää. Varsinkaan keittiössä.
Nyt sitten tietty kiukuttaa koko ajan, kun ei ihan niin hyvin pysty rätin ja imurin kanssa heilumaan
Ja toisten tyyli pyyhkiä pöytiä tavaroita siirtämättä tai keskeneräiset ruokalautaset pöydälle jättäen saa veren kiehumaan.. God help me...
Miesten ammattigalluppiin Täällä on kans metsäalalla työskentelevä miekkonen.
Multatassu Eikö sun kannattais puhua tosta masennuksesta vaiks sille lääkärille, ei siihen mitään testejä tarvita jos ite tunnistaa oireet
Minä oon kauheen napaherkkä tyyppi. En kestä navan koskettamista ja loppuraskaus onkin aika kauheeta aikaa, kun se pullahtaa ulos ja vaatteet hankaa tai pestessä käsi osuu... URGH! Mulloli yks duunikaveri joskus, joka veti aina napansa ulos ja pyöritteli sitä sormien välissä.... Hrrr..
Hei, tää lähtee nyt Mäntsälään. Pojilla on kiekkoleiri siellä ja voisinkin samalla reissulla piipahtaa vaikka Lahdessa lastentarvikeliikkeissä, kaipa niitä sielläkin on...
Hauskaa viikkoa kaikille!
:wave: Puskajussi ja Onni 22+6 :heart:
Psst ummetusihmiset.. Muistakaa juoda reilusti vettä, mitkään keinot ei auta jossei juo tarpeeksi =)