~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 31~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mammoliino :hug:

:o Just tässä hokasin, kun lueskelin tekstejä ja muutamassa osu kohdalle sanat syöminen ja ruoka, niin mehän ei olla tänään syöty kun kukaan (siis minä) ei ole tehnyt ruokaa :ashamed: :o Ihme kun maha "vähän" kurnii.. :whistle:

Tulikin tuossa mieleeni kun on ollut vähän puhetta sihtikurkuista jne.. Meidän pikku mies on myöskin yks semmonen. Ja on jotenkin niin raivostuttavaa. Jotenkin syö spagettia ja jauhelihakastiketta, mutta ei sitten mitään muuta jos haarukalla ei kunnolla survo.. :/ Yks päivä tarjosin riisikakkua ja herra siitä pienen palasen sai napsastua, vähän pureskeli ja sitten alko kakominen. Jotenkin se kai alas meni. Ite keitän puurot, ja ne menee hienosti, mutta ei sitten tasan mikään kökkönen ruoka :headwall: mitenköhän sitä sais menemään..

Bambi, kiva kun on muitakin kohtalontovereita tuon kuumuuden suhteen, meillä on kautta kämpän semmonen 28 astetta ja makkarissa välillä melkeen 30. Ikkunoita ei kannata avata, kun tulee kuumempaa, se on tän aurinkoisen asuinpaikan ainoa haittapuoli, että sitten on sisälläkin tuskasen kuuma.

Pepisalle piti vielä sanomani noista korvikkeiden makueroista, oikeaa totuutta en tiedä, mutta täällä maistuu tuolle jätkälle parhaiten tutteli, nannia juotiin alkuun, mutta kieltäytyi juomasta sitä, vaihdettiin semperiin ja joi sitä muutaman viikon, sitten kieltäytyi siitäkin, vaihdettiin tutteliin ja sillä on nyt menty puolisen vuotta, välissä koitettiin taas nannia, mutta ei maistunut. Kai niissä sitten jotain makueroja voi olla :o mä en kyllä ole maistanut..

Kielellisestä kehityksestäkin oli ollu puhtetta, meillä taipuu seuraavasti, äiti, isiii, ei, kissssa, je (on siis jee jota toistellaan kun läpätään yläfemma), niin ja oletettavasti tsitiiis on kiitos. Yleensä tuon sanoo kun on syöty tai juotu ja sanon pojalle kiitos, vastaukseksi tulee tsitiis. :heart:

Jaaha, raskasta hommaa tää palstailu, rupes hiki valumaan :o |O taijan mennä hetkeks istuun ulos, kukat vois samalla kastella :D Palataan taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
tytteli: mä olin ainakin jo kuumeiluaikoina mukana :D !!!

:D :heart: Oi niitä aikoja silloin :saint:

Ja mammoliino :o olitko tosissasti, jos olit :hug: kyllä meilläkin täällä on sellaista, että joku tolkku pitäisi nyt saada tähän, se miten meillä menee, ei voi kyllä jatkua! Kauhun sekaisin tuntein ajattelen, noin puolen toista kk päästä pitäisi syntyä toinen ja jännitän jo omaa jaksamistani.. pitäisi sitten vaan saada keskittyä siihen, ei mitään ylimääräisiä showeja..

Millaset on valjaat syöttikseen, siis onko syöttiksiin olemassa jotkut ihan omat valjaat vai miten?

Katjanna, mähän saan olla sulle kohta kade kahdestakin jumpasta :laugh: :whistle: . Ihanasti oot piristynyt B)

Enja on ommellut. Nyt kun oon talvihaalarin ostanut, voisin siirtyä jouluun :laugh: , mun tekee mieli alkaa kokeilla jotain Tilda-jouluenkeliä :p

Kyllä mäkin muuten ihan pienen hetken taisin kuumeilijoittenkin sivuilla pörrätä :ashamed: , vaikka tämä tietyllä tapaa yllätys ja vahinko olikin :snotty: .

rontti on niitä valjaita,mun kaverilla on..ne siis ei tiukasti sido paikalleen vaan silleen että lapsen voi syöttää..
mammoliino :hug: toivottavasti ollaan ymmärretty väärin
kumiukot naurattaa,mä sanon niitä kumipusseiks :laugh: ollaan meki kerran ostettu :D mut eipä oo käyttöö niille kun peitot on visusti pölyttymässä,poitsu nääs nukkuu viekus :saint:

vieläköhän muuta?tildalle ainaski et pitää huomenna kuvaa räpsiä..on muuten mahottoman hianot rattaat,nyt voin ihan ylpeillä :D ostettiin siihen lämpöpussi ja saimon valitsi itse ratas lelun niihin,tai no 3 :D ja jalkapeitettä ei saa tuohon camo kuosiin,eivät enää valmista,mutta emmaljungan pussin saa joko beigen tai mustan jos haluu mut me otettiin kuiteski vaan toi lämpö pussukka,noi on hyvät rattaat ku niihin saa vaunukopan ostettua erikseen jos on pikkusia tulossa lisää :whistle:

ihana oli käydä ratsastamassa,mentiin yhelle pellolle syöttää polleja ilman satulaa :heart: sit ratsasteltiin tallille takas pidemmän reitin kautta,vähä jänskätti ilman satulaa mennä et jos ne säikähtää jotaki mut hyvin meni..hepat meni talliin yöks lepäämään paarmoilta ja kärpäsiltä,muuten ovat laitsalla koko ajan..pitäs mennä ostaa uudet ratsi pökät,ku entiset ei mahu kiinni,on tuo persaus vähä levinny..pikkasen vaikee ajatella et mä olin 2 vuotta sitten niin laiha että oli ihan jo sairaalloinen alipaino,painoin sellaset 45kg ja nyt pari kymmentä kiloo painavempi :D :saint: eipä tuo haittane..

olikohan vielä muuta?no poju oli illan kiukkunen,mikä lie..ja sit se osottelee kädellä vaikka minne ja sanoo köh köh,ihana..

mä varasin tänään koiranpennun :heart: :heart: ens kesänä tulee bullmastiffi narttu :heart: :heart: on niin hienosta isästä että huh huh :heart:

viikonloppuna on ne näyttelyt,perjantain emma (koira ) menee kehään mun pikkusiskon 3v kanssa,siis lapsi ja koira kisa..sisko laittaa päälle hienon rinsessa mekon,siivet ja kruunun,emmalle tulee kruunu kuminauhalla päähän,siivet etutassujen kautta selkään ja vaaleenpunanen minihame takapuolelle :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
sit mun kaveri esittää emman lauantain kehässä ja mä ite sit sunnuntaina..voinpa melkein varmaks sanoo et la-su ollaan bis veteraani kehässä..ei taida pahemmin bullmastiffeja veteraani iässä olla,joten rop vet varmaan tulee..tai no ei koskaan voi sanoo varmaks mut melkein :D pitkä päivä tiedossa,onneks emmalle on tuo kankainen näyttelyhäkki..
pitäs vaan pestä tuo koira ja kynnet leikata,nuo jumbo kynnet kun ei ihan hetkessä katkee ja ne pitää kyns saksilla "vuolla",en oo vielä törmänny niin isoihin saksiin että saa vaan napsastua nuo kynnet :saint: :kieh:

siis mammoliini tosissaanko kirjotit erosta :o
toivottavasti saatte selvitettyä asiat :hug:
tai sit meillä väärinkäsitys!!

katjanna taitaa parhaillaan jumpata...=)
kiva että teillä menee hyvin!!

muksu ihme kiukkuilua nyt illalla piti,ja nukkumaan meno hankalaa!!!
mikähä vaivaa?hammasta epäilen..
äsken kävin tutin laittamassa suuhun,sitä itki.
saa nähdä millanen yö tulee.

kuumeilusta:minä en ollut sillä puolella ollenkaa.
tää palsta löyty sattumalta(etsin jotain raskaus juttuja)
ja heti koukahdin:)
tosin kauan meni aikaa että uskalsin enempi kirjottaa...
teillehän tuli kerrottua ekana synnytyksen alkaneen.'
hirveessä tärinässä ja kivussa kirjotin
:laugh:olikai sitä näky...koneella kyykkimässä,ei voinu edes istua.
mies vielä nukkui sillon,aattelin että varmaan loppuu supparit.
no nyt meni muisteluksi,sori!

mutta jeps,jos sitä painus unten maille!!
hyvät yöt kaikille

:wave:

m-m tosiaan oot tainnu koukkuun jäädä :D mutta sehän on vaan positiivista =)
tytteliltä kaipaan uutta masu kuvaa *anelee polvillaan* :D

joo,jokohan menis nukkumaan?pojuki nukahti vasta 22.30 :o kerron siitä sitten suljetuin ovin myöhemmin..

Täällä yks yön virkku :wave:
Katottiin miehen kanssa leffaa boxilta ja täytys nyt varmaan kömpii nukkumaan |O
Melina heräilly jo 3 kertaa taaskin :headwall: samaa rataa taitaa yö jatkua :kieh:

Minä täällä taas :D
Just tulin pesulta ja hetken jos jöppäis ja kömpis sitten sänkyyn, oletettavissa on että poju saattaapi heräillä jo seiskan aikaan ellei jopa vähän ennen kun kävi tänäänkin normaalisti vähää vaille kymmenen unille. Siitäpä tulikin seuraavaa mieleen, montako tuntia teillä nukutaan vuorokaudessa, vauva siis? Meillä tuo pieni mies nukkuu vuorokaudessa semmosen 11- 12½ tuntia, joskus vahingossa saattaa mennä se 13 tuntia jos on sopiva ilma nukuskella. Nykyään kyllä on nukuttu päikyt sisällä, kun on kesä, niin tosta menee jos jonkin näköstä kova äänistä harrikkaa ohi, niin ei siinä kukaan voi nukkua.

Katjannan viesteistä paistaa kyllä semmonen pirteys, aina sun viestit on ollu ihania ja pirtsakoita, mutta nyt paistaa erilainen pirteys :D Huomaa het kuinka vaikutusta on sillä kun mies hoitaa ilta ja yö vuoroa, tosin miksei muutenkin :D

Mä olen kanssa kirjotellut vauvakuume puolella, tosin, paremminkin ennen sitä raskautta joka sitten meni kesken. Muutaman höpötyksen taisin kirjotella sitten kun Juhoa toivottiin. Täytyy kyllä myöntää sen verran, että mies sitä silloin enemmän toivoi kun minä, en ollut itse jotenkin vielä henkisesti valmis uuteen raskauteen, mutta sitten kun annoin periksi, niin heti sieltä tuo pieni ihana mies alkoi tulemaan =)

Täytyykin varmaan muistella vanhoja ja käydä lukemassa vanhoja ketjuja, odotusajalta siis, varsinkin sitä aikaa kun pieniä alkoi syntyä, tuli tuosta milla-marjan kirjotuksesta mieleen :D Rontti varsinkin jäi sieltä mieleen, kun yksinään höpötteli sitä kuinka synnytys oli tainnut lähteä käyntiin ja sitten se olikin menoa.
No nyt meni mullakin ihan vallan muisteluksi :D

Tänään tuli jokseenkin huvittavaa postia.. miehelle kutsu oikeuteen tallinnaan.. :whistle:
No ei siinä mielessä :) Siis kun, mies oli tossa muutamaa kuukautta vajaa kaks vuotta sitten kaverinsa kanssa pakullansa tallinnassa. Olivat yön hotellissa ja siinä hotellissa oli vartioitu parkkipaikka, no eikö kuitenkin jotkut kaks lahopäätä koittanu varastaa sitä ja murjovat lukot ennen kun jäivät kiinni, no nyt siitä olis sitten oikeuskäsittely, siis melkeen kaks vuotta tapahtuman jälkeen :o Ilmotuskin tuli huimasti kahta viikkoa ennen, no miehen läsnäolo ei onneks ollu pakollinen, joten taitaa jäädä väliin... Hieman huvitti kun ukko luki mitä postia oli saanu..
Samoten sieltä tuli tossa vuoden päivät sen reissun jälkeen miehelle parkkisakko postissa :o Ei sillä mitään parkkisakkoa ollu tuulilasissa kuulemma ollut, niinkun suomessa laitetaan. Yht äkkiä, vuosi reissun jälkeen napsahtaa parkkisakko postilaatikkoon :o Noooo, maksettu on ja tässä ollaankin oltu huvittuneita, että tuleekohan meidän viime kesäseltä reissulta kanssa parkkisakko, tosin sillon oltiin mun autolla, joten kai mun on sitä alettava kohta oottelemaan :whistle: No ei vaineen :D

Jaa-a jos hetken surffais jossain muualla, taija enään viittiä piinata näillä mun oudoilla jutuilla =) Sitte maate, jo alkaakin silmiä siihen malliin lupsata, että kohta on meikeläisellä uniaika :D

Katjanna ai sitä oltiin kumiukko-ostoksilla sillon kun sielä kaupassa törmättiin :D Mua kans naurattaa kun ajattelen teitä sielä kassajonossa hämillisinä :laugh: Kummakos tuo kun sulla putoili ne salaatit sielä vihannesosastolla, tais vähän jännittää etukäteen ;)

Muistan aina kun olin lapsena mun kaverin ja sen vanhempien kanssa kaupungilla autolla. Siinä tienvarressa mainostettiin niitä NamNam mansikan makusia kondomeja. Se mun kaveri alko kauheesti meuhkaan että "Kattokaa, uutta mansikkajogurttia! Meille pitää ostaa tuota!" Minä sillon jo tiesin mitä kondomit on (olin pari vuotta vanhempi) ja mua hävetti hirveesti sen mun ystävän puolesta :D Sen vanhemmat vaan etupenkillä kattovat toisiaan ja olivat ihan hiljaa :laugh:

Niin ja sillon kun ite olin tuosta muutaman vuoden nuorempi niin luulin että jos haluaa lapsia niin pitää käytää kondomia. Luulin että se vauvasiemen on sielä sisällä... :laugh:

Yövuoro pitänyt jöötä täällä :D Pupulle teepusseja aamulle, varmaan voi väsyttää :) Vaan niin ne yön tunnit on niin ihania valvoa kun ovat omaa aikaa. Mammoliinolle isot :hug: Toivottavasti saatte sovittua. Ihana kuva oli siljasta :heart:

Rontti, meille ei ole koskaan tullut hikinäppyjä tytöille, kuulostaa kyllä melko ronskilta tuo selän kuvauksesi.

Bambille tsemppiä töihin, varmasti piristää, kiva kun saatte hoidettua Nean miehen kanssa kuitenkin kotona.

Pupu, Minttu nukkuu yöllä 20-07 ja päivällä kaksi kertaa ½-1 tuntia. Yleensä 1. Eli 13 tuntia vuorokaudessa, joskus vähemmän. Eli samoissa lukemissa mennään.

Mulla kans särähti korvaan Heidin ja Annikan ruokailut. Mut sitten mietin että maassa maan tavalla? Milloinhan mä annoin eka kerran Annille kinkkua... varmaan 2v? Ja tosiaan tavallista jugurttia ei suosita täällä edes aikuiselle. Mut Italiassa varmasti kuumuuskin vaatii erilaiset syömiset ihmisille, suolaa, energiaa jne. Eli tees Heidi juuri niinkuin itestäs tuntuu, mut kysy neuvoa taas jos haluat tietää miten me täällä hikisessä takapajulassa tehdään ;)

Katjannan viesteistä tosiaan paistaa pirteys! Ihana! :D Mulla on kyllä ihan toiseen suuntaan menossa :headwall: Alan ihan selvästi väsyä tähän kotona oloon ja tekemättömyyteen. Odotan kuin kuuta nousevaa syksyn työharjoittelua, me&i kutsuja, jotain tähän samaan. Olen luonteeltani sellainen että aina pitää suunnitella ja olla jotain uutta tulossa, muuten levee pälli. No viikonloppuna päästään miehen kans kahdestaan siskon luo bileisiin, se piristänee. Alkaa olla vaan joka viikonloppu jotain, kun seuraavana sitten helsingin reissu, A-luokan reissu, menen yksin ;)

Nyt heräsi Annikin, joten mukavaa päivää! :wave:

Huomenta pikainen merkkaus vain :ashamed: Kuvittelin ehtiväni tänne mut Kipsutin heräskin just. On täällä jo selvitty v.lopusta mutta nyt pukkaa nuo siivoukset päälle |O Eilen alettiin tapetoimaan kun saatiin Kiia nukkumaan ja tänään jatketaan kun ukko kotiutuu. Ja päivän raivasin muita paikkoja. Tänään mun pitäis alkaa pesemään noita ikkunoita kun mummi tulee hakemaan Kiian heille. Ei tuon tytön kanssa saa enää tehtyä mitään :kieh: Nyt meillä kontataan jalkojen juureen vinkumaan koko ajan. Ei voi enää leikkiä yksinänsä yhtään :headwall: Ja kun saa kämpän siivottua, pitäis alkaa leipomaan sunnuntaita varten :kieh:

mammoliinolle :hug:

Ruoasta sen verran että Kiia on saanut samaa ruokaa kuin myö muutaman kerran ja ollaan maisteltu Hyla-maitoa. Ja sanoin muutes neuvolassakin :D Kysyi vaan että onhan pääasiallinen maito kumminkin vielä korviketta. No onhan se =) Ja ollaan maisteltu juustoja ja aika paljon kaikkea mitä myö muutkin mutta vähän kerrallaan ja pikku hiljaa. Ja meilläkin uppoaa paremmin se sama ruoka mitä muilla on

Mutta nyt vapauttamaan pojat. Jututtavat siskoa sängyn vierellä tän aikaa :D

Heidi mainitsi noista mehuista ja nämä asiat on varmaan muillakin ajankohtasia joten nyt pitää laittaa pientä varotusta kaikille meille :D

Eli ei kannata noita mehuja alkaa lapsille juottamaan ja niihin totuttamaan. Ite oon jo nyt opiskeluaikana törmänny useaan lapseen joilla on kirjaimellisesti kaikki hampaat reikiintyneet ruskeiksi :/ ja yleensä tämä saattaa johtua juuri noitten mehujen juonnista. Tietenkään niitä ei suositella juomaksi aikuisillekaan, mutta erityisesti lapsen vasta kehittymässä olevan hampaan se saa huonoon kuntoon. Ensin se happamuus liuottaa tuon pinnalla olevan kiilteen pois ja sitten sokeri jo tekeekin tuhojaan kun suoja on päätä kadonnut.

Eli jos joskus myöhemmin haluaa antaa mehuja niin sitten vaan välipalan yhteydessä hieman vedellä laimennettuna (menee näin samaan happohyökkäykseen) ei janojuomana pitkin päivää jolloin suussa on jatkuvasti happamat olosuhteet.

Kamala kun tuntuu pahalta teille näin "valistaa", ajattelin kuitenkin laittaa kun monet vanhemmat pitävät karkkipäivät, pesevät hampaat yms mutta unohtavat sitten että mehuthan on itseasiassa kuin nestemäistä karkkia, hapanta ja sokerista.

Ok, nyt tämä lätee nukkumaan :wave:

Siis pakkohan mun oli neuvolaterkut viel tulla laittamaan. Neiti oli 10kk neuvolassa 11230g ja 73cm. Kovasti suositteli antaa tytön itse syödä lusikalla kun pinsettiote oli niin hyvä molemmissa käsissä. Arvaas kaks kertaa annanko :whistle:

Öistä kysyi, totesin samaan hengenvetoon että joo menee ja ei mene. Yöpullo on käytössä enkä jaksa alkaa sitä nyt vielä tappelemaan pois. Empä saanut "räpätyksiä" :D Niin kuin en muistakaan syömisistä ym. Tosin sanoinkin et miä teen oman pään mukaan ja kaikkea en edes neuvolassa kerro :laugh:

Ei ollut muutes nähnyt viel lehtijuttua. "varoitin" että Kiia sitten syö siellä täytekakkua :laugh:

Olipa täällä taas mukavasti aamuluettavaa :) !

Kiialla rinsessan mitat, jäi meidänkin neiti toiseks :whistle: .

Olkos se nyt Pepisa joka menee viikon päästä töihin ja olisi saatava lasta oppiin nukkuun ja muutakin kuin tissille. Piti jo eilen sulle kommentoida, että aika kiire aikataulu teillä ja luulen, että samoin tulee käymään meille :kieh: :ashamed: . Kun nyt saisin itteeni niskasta kiinni ja alettas unikoulu ja imetyksen jättäminen vähitellen, mutta kun ei, jotenkin vaan pitkitän ja pitkitän. Tuntuu niin tyhmältä jotenkin tota imetystäkään vielä vähentää, mutta kai se lapselle olis mukavampi, ettei kaikki tule sitten yhdellä rysäyksellä. Katsotaan |O . Luen mielenkiinnolla teidän tulevista päivistä, toivotaan, että kaikki alkaa sujumaan hyvin :) .

Voi sua Pupu :) , tuntui jotenkin kivalta, kun muistit mun yöni, kun täällä supisteluissani valvoin :heart: . Ihan alkoi itseäkin muistelottaa. Ja monta kertaa on pitänyt mennä lukeen noita odotus-ajan juttuja, mutta kun ei meinaa aika riittää. Niitä olis nyt kiva lukea sekä omia kirjoituksia, että teidän muiden, nyt kun tunnetaan jo paljon paremmin :) . Oe niitä aikoja :heart: . Ja toisaalta jos lähtee lukemaan, tulee varmaan hirmu haikeus ja sitä ei tässä kohta töihin menevänä välttämättä kaipaa :'( .

Dogtorille onnea uudesta, tulevasta "vauvasta" :heart: . Tuntuu, että teillä on aina kaikkia kallitta hankintoja :whistle: . Mites uusi koti, ootteko kattellut? Ja rattaat on varmaan komiat. Minä oon kans miettinyt, että pitäsköhän pyytää synttärilahjaks lämpöpussi, mutta kun toisaalta tuo menee nyt hoitoon ja siellä varmaan opettavat sisälle nukkumaan, niin tarviiko tuota pussia sitten niin paljon... Mites muut on ajatellut, onko teillä, aiotteko ostaa lämpöpussia?

Niin ja Pupu, meillä nukutaan yöunta n.10-11h ja päikkäreitä ehkä n 1,5h keskimäärin. Eli ei kovin suuret unen lahjat.

Meillä on isommilla alkanut leiri mukavasti. Pienin täällä kotona sitten roikkuikin jalassa entistä enemmän :headwall: , kun ei ole noita seuraneitejä retuttamassa. Mutta on tää silti mukavaa vaihtelua, vaan omat aamupesut jne.

Topsylla ihana reissu edessä!!!! Kyl mäkin sit joskus tässä. Tunnut tosiaan ihmiseltä, joka kaipaa kaikkea pientä kivaa actionia kotona olon rinnalle, mutta kaikki teidän jutut on kuulostanut tosi kivalta. Itekin tykkään kun on pientä touhua, mutta suhun verrattuna oon nyt kyl tän vuoden ollut tosi tiiviisti kotona tai ainakin tuon mukelon kanssa.

En oo ehtiny yhtään kirjotella kun neiti on ollu aika kitinäkalle :kieh: vissiin taas hampaita tulossa.. miulla on tänään se pääkuvaus, pelottaa niin hitosti ja jännittää... miun mummo tulee noita lapsia hoitamaan siksi aikaa, saa nähä miten pärjäävät kun pikku neiti on niin äitin perään... palaan myöhemmin :wave:

Eilinen meni ihan kivasti, sain nukkua jopa puoli kymmeneen =)
Sara nukkuikin sitten vain yhdet päikkärit kun heräsi niin myöhään, illalla oli kyllä todella väsynyt. Tänä aamuna ei sitten nukuttukaan vaan noustiin jo seiskalta. ja on taas niin persiiseen ammuttu karhu koko tyttö, raivoaa vaan minkä ehtii ihan joka asiasta! :o ja Mea härnää sitten entistä enemmän, kun huomaa Saran ärsyyntyvän helpolla :headwall: Tervetuloa vaan hullujen huoneelle!
Onneksi pääsen töihin tänään, tosin lyhennettyyn iltavuoroon,mutta kuitenkin! Vähän hermolepoa tästä touhusta. mea alkaa olla ihan valmista kamaa nimittäin kouluun ja iltishoitoon. Täällä kun ei ole mitään puistoja tai mitään lähellä minne voisi mennä niin käkitään päivät kotona tai omalla pihalla.

Eilen tein Saralle samaa ruokaa ja tehosekoittimella tein myös sopivan pieneksi ruuan. Ja vielä mitä, ei todellakaan suostu syömään sitä ja kaivelee suustaan ulos minkä kerkeää, sotku oli ihan älytön, joten pysytää sitten siinä ainaisessa kinkkukiusauksessa. Sekään ei tunnu enää maistuvan kuin mielettömässä nälässä.
Jotenkin ahdistaa tuo oireilu noista ruuista, kun tulee jo niin monesta se helkkarin ihottuma. Onneksi se lääkäri on kohta.

Sara treenailee konttaamista nyt joka päivä useaan otteeseen, mutta antaa hyvin nopeasti periksi ja lähtee vinhaa vauhtia ryömimään. Tukia pitkin kävelee jo suht hyvin ja kävelytettynä. Josko jättää konttauksen väliin sitten...? :D

mammoliinolle jaksuja sinne parisuhteen kiemuroihin. Yhdellä sun toisella tuntuu nyt olevan jotain, niin oli täälläkin ja siitä päästiin ainoastaan kunnon keskustelulla ja tarvittiin jopa keskustelutuomarikin mukaan :whistle:

Huomenta :D
meillä on rattaisa jalkapeite ja ajattelin ostaa siihen talveks taljan,lastentarvikkeisa löytyy meidän rattaisiin sopiva.
yöunista meillä nukutaan 10-11 tunttia,yhessä vaihessa meni jo ilman heräilyjä mut nyt taas herätään 1-2 kertaa. päikkäreitä nukutaan kahet ekat on 1h ja tokat n.2h.

Huomenta kaikille! :)
Yö meni hampaita kiristellen ja tuhanteen laskien, moneen kertaan. :headwall: Poju nukahti ysiltä ja ekan kerran heräsi kahdelta. Siitä se kitinä-raivari-huutokonsertti sitten alkoikin. Välillä tuli noin 10min. hiljaisia hetkiä ja lopulta nukahti puoli viisi. :/ Tunnin verran jaksoin istua pinnasängyn vieressä ja pitää kättä pinnojen välissä, sitten meinasi tyystin hermo mennä, joten pakko oli poju ottaa viereen. Siinä oli helpompi pojua rauhoitella. Tiedän, että seuraavaksi tulee vieroitus vierestänukkumisesta. :headwall: No, kuuden aikaan poju heräsi taas, huusi "vain" vartin ja nukahti.
Puoli kahdeksan noustiin sitten ylös. Aamupuuro syötiin ja sitten tissiä. Eipä vedellytkään tissiä niin ahnaasti kuin olin kuvitellut. :o
Pitää tänään käydä kaupassa ostamassa tuttelia ja kokeilla sitä, jos se uppoisi. Mutta milläs mä sitä yritän tarjota? Lusikalla? :D :laugh: :laugh:
En siis ole tuttipullolle opettamassa, alusta lähtien olen välillä pojua pullosta juottanut, jotta osaa sen, jos on joskus hoidossa. Eli on juonut hyvin pullosta, aikaisemmin, nyt ei enää kelpaa. Lasista tai nokkamukista saattaa pari hörppyä ottaa vettä tai pumpattua maitoa, mutta siinä se sitten olikin. poju on tahtomies, kun ei halua niin ei halua, isäänsä tullut. ;) :whistle: :laugh:
Meillä nukutaan yöunet pätkissä noin 8-9h ja päikkärit kahdessa osassa yhteensä n. 3-4h eli siitä tulloopi 11-13h. Täytyy oikeen näyttää että matikkapää pelittää vaikka muuten ei luista. :D :laugh: :laugh:

Tsemppiä Tinakenkätyttö!! Tule sitten kertomaan ja hyvin se varmasti menee :)

Nauratti :laugh: muuten, että Katjanna oli salaatteja kaupassa tiputellut ;) .

Silitin tuossa kasan vaatteita ja nyt on tän päivän työt oikeestaan tehty :D . Huhkin eilen, että tänään saa vaan olostella, kun ollaan typyn kanssa kaksin :) . Mutta tuossa silityskasan alta palajstui mun pari päivää sitten alesta ostamat 2 puolimekkoa typylle, päikkyvaatteiksi. Toinen on uusretroa :D , oli musta kiva froteinen kukkamekko ja vain 2e nyt. Muuten ei ole aleissa tänä vuonna minusta pienille ollut oikein mitään :o . Vaikutta tietysti kai sekin, että en mitään tarvitsekaan, mutta olisinhan mä ostanut, jos kivoja olisi ollut vastassa :p . Meillä typy on saanut aleista ehkä4 vaatetta, keskimmäinen muutaman ja vanhin ehkä sitten eniten. Sille täytyy yrittää aina löytää jotain alesta, kun tulevia vaatteita yritän hampstrata. Enää kun ei mummut ja muut noita isoja vaatteita ostele. Vaan on kyllä hirmu vaikea löytää kivoja vaatteita yli 128cm!!! Muuttuu niin teinivaatteiksi jotenkin :/ . No, toisaalta, ei tule osteltua turhia. Itelleni oon ostanut alesta aika ison kasan kesäpaitoja, vaikka sitten taas toisaalta talvivaatetta tarvisin enemmän. Misäts kannattas ettiä kivoja farkkuja? Siis itelle. Millasia Henkan farkut mahtaa olla?

Jaahans, me viedään vielä silitetyt kaappiin, saa typy kiivetä yläkertaan, tuon herkku- touhua :p .

Huomasin, että täällä olis tänään pitkästä aikaa huutokauppa, pitäskin mennä katteleen. Mitään en saa huutaa :attn: , ainakaan huonekalua! Huutokaupassa on musta hauska tunnelma. Joskus silloin kun muutaman huonekalun huusin ja eka kertaa, niin oikein melkein jalat löi loukkua, kun muka niin jänskätti :laugh: . Vois jänskättää kyllä vieläkin :ashamed:

Tsemppiä Pepisa, etpä ole paljon saanut nukkua :| . Siitä sit vaan lusikoimaan ja aina mukia tyrkyttään kun sopiva hetki, kyllä se siitä varmaan alkaa menemään vähitellen, toivottavasti. Ite muistan joskus hiukan lusikoineeni maitoa ekan suuhun :kieh: . Hommansa sekin :kieh:

Rontti juu, minähän se töihin olen menossa ja nyt unikoulu menossa, vasta aloitettu. Se mun sairastelu sekoitti kaiken. Tarkoitus oli hyvissä ajoin aloittaa unikoulu, omaan huoneeseen siirtäminen ja itselläni kunnonkohottaminen. Mutta kun olin melkein kuukauden sairaana, niin eipä siinä mitään pystynyt tekemään. :kieh:

Mites, kuin neuvolassa on sanottu, että pääasiallisesti maitona korviketta, niin käyköhän maidon tilalla velli? Meillä siis juodaan velliä oikeella maidolla... :ashamed:
Mansikoita tuo tyttö vetäis ihan miten paljon vaan. Jugurtti, raejuusto, murot maistuu myös. Purkkiruuista menee vain hedelmäsoseet, muuten syö samaa ruokaa meidän kanssa.

Selkä edelleen täysin jumissa. Samoin toinen pohje+nilkka. Ei kärsi oikeen olla mitenkään päin. Pohje on yhdestä kohtaa ihan kova, kuumottava ja kosketusarka. Saman jalan varpaat on tunnottomat. Kyllä työnteko on vaarallista... :snotty:

Yhteistyössä