Minä täällä taas
Just tulin pesulta ja hetken jos jöppäis ja kömpis sitten sänkyyn, oletettavissa on että poju saattaapi heräillä jo seiskan aikaan ellei jopa vähän ennen kun kävi tänäänkin normaalisti vähää vaille kymmenen unille. Siitäpä tulikin seuraavaa mieleen,
montako tuntia teillä nukutaan vuorokaudessa, vauva siis? Meillä tuo pieni mies nukkuu vuorokaudessa semmosen 11- 12½ tuntia, joskus vahingossa saattaa mennä se 13 tuntia jos on sopiva ilma nukuskella. Nykyään kyllä on nukuttu päikyt sisällä, kun on kesä, niin tosta menee jos jonkin näköstä kova äänistä harrikkaa ohi, niin ei siinä kukaan voi nukkua.
Katjannan viesteistä paistaa kyllä semmonen pirteys, aina sun viestit on ollu ihania ja pirtsakoita, mutta nyt paistaa erilainen pirteys

Huomaa het kuinka vaikutusta on sillä kun mies hoitaa ilta ja yö vuoroa, tosin miksei muutenkin
Mä olen kanssa kirjotellut vauvakuume puolella, tosin, paremminkin ennen sitä raskautta joka sitten meni kesken. Muutaman höpötyksen taisin kirjotella sitten kun Juhoa toivottiin. Täytyy kyllä myöntää sen verran, että mies sitä silloin enemmän toivoi kun minä, en ollut itse jotenkin vielä henkisesti valmis uuteen raskauteen, mutta sitten kun annoin periksi, niin heti sieltä tuo pieni ihana mies alkoi tulemaan =)
Täytyykin varmaan muistella vanhoja ja käydä lukemassa vanhoja ketjuja, odotusajalta siis, varsinkin sitä aikaa kun pieniä alkoi syntyä, tuli tuosta milla-marjan kirjotuksesta mieleen

Rontti varsinkin jäi sieltä mieleen, kun yksinään höpötteli sitä kuinka synnytys oli tainnut lähteä käyntiin ja sitten se olikin menoa.
No nyt meni mullakin ihan vallan muisteluksi
Tänään tuli jokseenkin huvittavaa postia.. miehelle kutsu oikeuteen tallinnaan..
No ei siinä mielessä

Siis kun, mies oli tossa muutamaa kuukautta vajaa kaks vuotta sitten kaverinsa kanssa pakullansa tallinnassa. Olivat yön hotellissa ja siinä hotellissa oli vartioitu parkkipaikka, no eikö kuitenkin jotkut kaks lahopäätä koittanu varastaa sitä ja murjovat lukot ennen kun jäivät kiinni, no nyt siitä olis sitten oikeuskäsittely, siis melkeen kaks vuotta tapahtuman jälkeen

Ilmotuskin tuli huimasti kahta viikkoa ennen, no miehen läsnäolo ei onneks ollu pakollinen, joten taitaa jäädä väliin... Hieman huvitti kun ukko luki mitä postia oli saanu..
Samoten sieltä tuli tossa vuoden päivät sen reissun jälkeen miehelle parkkisakko postissa

Ei sillä mitään parkkisakkoa ollu tuulilasissa kuulemma ollut, niinkun suomessa laitetaan. Yht äkkiä, vuosi reissun jälkeen napsahtaa parkkisakko postilaatikkoon

Noooo, maksettu on ja tässä ollaankin oltu huvittuneita, että tuleekohan meidän viime kesäseltä reissulta kanssa parkkisakko, tosin sillon oltiin mun autolla, joten kai mun on sitä alettava kohta oottelemaan

No ei vaineen
Jaa-a jos hetken surffais jossain muualla, taija enään viittiä piinata näillä mun oudoilla jutuilla =) Sitte maate, jo alkaakin silmiä siihen malliin lupsata, että kohta on meikeläisellä uniaika