Huomenia

, täällä on niin virkee ja tyytyväinen äippä että

! Mulla oli eilen varmaan kesän rentouttavin päivä, ihanaa. En tehnyt juuri mitään kotitöitä, luin, olin auringossa ja viltillä leikittiin tytön kanssa ja siinäkin sain paljon luettua, kun tuo oli tyytyväinen, kun äiti vaan oli vieressä :ashamed: . Oon yleensä sellanen työmyyrä, että eilinen oli mulle erikoisuus ja kaivattu sellainen! Mietin, että jos olisi vain tuo yksi lapsi, tällaset päivät olis jotenkin ihan eri tavalla mahdollisia. Ei olisi niin monta sotkijaa, ruokaa ei vielä tarvitsisi laittaa samalla tavalla, ei tulisi tiskiä ja pyykkiä niin paljon jne. No, enhän mä ikinä noista lapsista luopuisi, mutta huomasi vaan jotenkin, että kyllä yks vauva on eri, kun vauva ja 2 muuta.

Olipa suuri huomio

. Ja mietin kyllä sitäkin, että vähän voisin yrittää relata noitten kotihommien kanssa. Illalla oli vielä kaveri ja ihana päivä kaikkinensa. - Jonka kruunasi tämä aamu, kun heräsin ja tajusin, että mehän on nukuttu koko yö

!!! Nyt on siis mun vuoro kuuluttaa, että meillä on nukuttu eka koko yö

! Unet on muutenkin parantunut jo ihan pienellä koulutuksella ja nyt heräsi toivo, josko tämä tästä sittenkin ihan itsellään. No, varmasti herätään taas ensi yönä, mutta lupaavalta tuntuu. Jaha, tuohon tuli juuri viesti, että
Tildallakin on nukuttu
Ostin eilen ekat purkit Tutteli 2 ja laitoin eilen ja tänään puuron sekaan. Päätin, että ei nyt vielä sitten sitä tavallista maitoa. Muutamissa vuosissa Tuttelikin muuttunut, tuon nimi kun nyt oli joku vieroitusmaito vai mikä lie. Ja on tässä imettäessä jonkun euron kyllä säästänyt, kun pieni purkki oli lähes 50 senttiä
Tinakenkätytön päänkuvaus oli aikasten mielenkiintoinen :| , ärsyttävän kauan joutuu odottamaan tuloksia.
Jotenkin nauratti tuo, että
vipin mies syöttää pienelle salaa herkkuja :ashamed: . Mutta siis ärsyyntyisin itse kanssa :headwall: , toivottavasti mies alkaa uskomaan sua Vip

. Meillä on menty suht samoilla linjoilla miehen kanssa. Lähinnä sillä tyylin, miten minä sanon :ashamed: . Joskus mies liikaa minusta itkettäisi, ettei ota syliin, jos kitisee ja kitisee. Tai isommille mies olisi joskus ehkä tiukempikin kuin minä, mutta pääsääntöisesti ei mitään kummempia ristiriitoja.
Pepisa, mä kyllä vielä suosittelisin tuota Tupperin silikonista nokkamukia. Musta se vaan on NIIN hyvä ja meillä on kaikki lapset siitä sitten huolinut
Eilen oli typyllä yhtä kitinää aamu tässä sisällä ja ajattelins en osin johtuvan, kun ei isommat ole paikalla. No, tänään on kumminkin ihanan touhukkaana leikkinyt itekseen

, äiti saa rauhaa istua koneella :ashamed: . Isommat tulee tänään 14 jälkeen, siihen asti meinaan taas vaan olla, mitä nyt kaupassa käydään.
Ja hienot kärryt
Simpalla - ja mitkä lelut

. Ei ole meillä rattaissa leluja...
Lämpöpussista taisin eilen kysellä, että kuka meinaa hankkia. Ite tässä mietin, että ehkä ei sittenkään ainakaan ennen talvea ostella mitään. Kun ei ole varmuutta, minkä verran neiti tulee ulkona nukkumaan ja jos tuleekin taas lauha talvi, niin tuo perinteinen makuupussi ja ehkä vilttiä päälle riittää varmasti mainiosti. Lämpöpussin etu voisi olla se, että sen sisään ei tarvitsisi niin paljon pukea?
Monilla ukko lähdössä rallireissuun, täällä siis rallileskiä pari päivää...
Tildalla hyvät takaa-ajatukset :snotty:
Äitivaan, oli mukava kuulla taas sinustakin

.
Mammoliinolle edelleen lähetän tsemppiä :hug: . Tuo Dirlittanin toteamus, että rakkaus ei loppupeleissä riitä oli musta aika osuva, mutta myös jotenkin hätkähdyttävä ajatus. Monesti olen näissä suhdekiemuroissa miettinyt sitä, milloin on yritetty tarpeeksi.. Miten ihmeessä sen rajan voi vetää. Tai kai sen sitten tietää, jos asia omalle kohdalle osuu ja mitta vain tulee kerta kaikkiaan täyteen. Mutta itse kun olen sitä mieltä, että nykyään ei aina tarpeeksi yritetä ja nähdä vaivaa suhteen korjaamiseen, niin sitten mietin aina sitäkin puolta, että ei loputtomiinkaan tarvitse jaksaa, missä siis raja? Mutta teidänkin kohdalla kun on lapsia ja rakkautta kerran riittää, niin joku ammattiapu kannattaisi varmasti vielä kokeilla? Tosin en itsestänikään tiedä, miten sellaiseen tulisi lopulta mentyä, kynnys olisi varmasti jotenkin suuri. Mutta kun astuisi tuon kynnyksen yli, voisi olla hyvinkin kannattava juttu. Voisi olla kannattava meillekin miehen kanssa, vaikka sinänsä meillä ei huonosti menekään. Oppia taas arvostamaan toista paremmin, puhumaan enemmän jne. Ammattia auttajan voisi ajatella osaavan jotenkin auttaa tuon luottamuspulan yli, vaikka tokihan luottamus on aina ansaittava, oltava luottamuksen arvoinen...
Tyttelille sinne taas myös kanssa tsemppiä :hug: . Ihanan onnellinen olit ihanasta pienestä aamuhuomiosta :heart: . Ajatella todella, että kun nuo miehet ymmärtäisivät miten pienestä kaikki voi olla kiinni

. Voin kuvitella, miten itsekin olisin kihissyt raivosta ja voinut itsekseni vaikka itkeä tirauttaakin, jos mies olisi noin ottanut ja lähenyt heti töistä tullessaan ajattelematta minua ollenkaan. Tuossakin olisi auttanut jo tosiaan se, kun olisi edes kysynyt sinun jaksamista ja ei paljon olisi ollut sekään, jos olisi vaikka edes puoli tuntia antanut sinulle loikomis aikaa ja lähtenyt sitten. Puoli tuntia - lyhyt, mutta olisi ollut erittäin merkittävä aika varmasti kuitenkin. Joo-o :headwall: :headwall: . Ihanasti tuo tyttö sinua auttanut ja kannattaakin varmasti niin paljon kehua ja pienesti tosiaan palkitakin, jos vaan aihetta löytyy. Postiiivinen kun olisi aina parempi kuin negatiivinen. Sitä yritän nyt taas itelleni takoa mieleeni tuon esikoisen suhteen.
Mutta jeps, tais tulla taas maratoni-teksti :ashamed: