Iltaa... Yrittelin päivällä kirjoitella tänne, mutta samperi soikoon kun jumitti sivut niin etten saanut viestiä laitetuks :kieh:
Yksäitille vaan onskia olisin toivotellut, mjutta vielähän sitä nytkin ehtii, vielä on tätä vuorokautta reippaasti jäljellä =) Siispä: ONNEA ihan hirmuisen paljon :flower: :hug:
mammoliinollekkin piti voimia lähettää :hug: :'(
ja jollekkin vielä jotain...hatara pää vaan ei muista :headwall:
Täällä kans ukko pänni tänään kiitettävästi. Oli tarkoitus lähtee poppoolla ulkoileen, mutta tää meni ja nukahti :kieh: Siinä sitten vierähti tovi jos toinenkin ja mulla kiehui sappi. Kun vihdoin viitsi raahata itsensä hereille saakka, oli vissiin mulla sellainen ilme naamalla että oli niin ystävällistä että...sain sitten omaa rauhaa ja pääsin iltalenkille yksin
Ja kävin maitoa hakemassa kaupasta. Sillävälin oli oli iltahommiakin aloitellut jo tuo ja sit porukassa laiteltiin lapsoset nukkumaan. Jäi tossa hyvää aikaa katella telkkuakin ihan rauhassa, faktalta tuli taas synnytysaiheista ohjelmaa ja mä porasin... Noita ei pitäis katella, kun iskee kauhee kaipuu synnyttään |O
Ronttihan oli puuhaillut kaikenlaista tänään
Mukavalta kuulosti! =)
Niin ja sulle pitikin sanoa että kyllä mä tänne aina palaan...
Välillä vaan olosuhteidenpakosta tulee näitä pausseja, mutta ne tekee varmaan ihan hyvääkin =) Ei iske riippuvuus =)
Ja arvaas oliko sen sata kertaa kesällä mielessä kun esim pioni tai joku muu ihanuus kukki, että nyt kuvaamaan...muttamutta...sellasta tohinaa tää kesä oli että ei olevinaan ainakaan ehtinyt, niin sitten seuraavan kerran kun kuvaus oli mielessä, oli vain kuihtuneet kukat jäljellä
No, onhan tuolla vielä köynnöstä ja liljoja sun muuta...katsoo nyt eestyykö koska kameran kanssa ulos =)
Kelan touhuista vielä, että me kanssa oikein viisaina olevinaan oltiin ja laiteltiin sellanen tilinauha jossa koko vuosi näkyy, mutta ei sekään riittänyt
aivan karmee paperisota ollut aina, etenkin ton hoitolisän kanssa, jokaisen kolmen lapsen kohdalla ja tälläkin kertaa vaivan palkkana ruhtinaallinen 1euro :kieh: Tosiaan jätettiin sekin sitten ottamatta kun ei jaksa kohta uusiks ton summan takia samaa sotaa.
Nyt silmäluomet tuntuu jo niin raskailta että mars nukkumaan :wave: ÖITÄ!!!