Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tyttelii, tulikohan mun viesti perille, siitä puuttu otsikko ja lähettiköhän sen?! Hihii, mä kiirellä aloin viestimään :p
Niin laitoitko yksityisviestiä vai miten? Ei mulla ainakaan sellasta ole tullut, mutta tuon luin tuon tässä yleisellä

=) Kiva kun ootte hengessä mukana :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Niin, aletaan siis kisaamaan, kelle Tytteli ilmoittaa, mä laitoin jo numerooni viestinä :LOL:
:LOL: Jos tytteli ilmottaa sulle niin siä voisit sitte ilmottaa mulle :whistle: Samoin L-S ja miä voin taas ilmottaa niille jonka numerot mulla on. Reaaliaikaista tietoa ja heti:LOL:

:LOL: :LOL: ootte te hassuja :hug: Ei mulle ole tullut numeroa :/

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Niin, aletaan siis kisaamaan, kelle Tytteli ilmoittaa, mä laitoin jo numerooni viestinä :LOL:
:LOL: Jos tytteli ilmottaa sulle niin siä voisit sitte ilmottaa mulle :whistle: Samoin L-S ja miä voin taas ilmottaa niille jonka numerot mulla on. Reaaliaikaista tietoa ja heti:LOL:

:LOL: :LOL: ootte te hassuja :hug: Ei mulle ole tullut numeroa :/
Eikä olla :snotty: :LOL:

noniin...dogtorin galluppia
mulle tehtiin suunniteltu sektio yllättävän perätilan takia...elikkäs poitsu oli kääntynyt perätilaan viikolla 40+2 ja kokoarviokin oli4,4kg...joten totesivat,et ei noin isoo kannata synnyttää perä eellä....

sit haalareista...
meil Lassien välikausihaalari kokoo 74cm...ja ostin 2 talvihaalaria Lassie tech ja lassie suprafill kokoa 80cm....jaluulen,et menevät kyl koko talven....ens kevääks sit uudet haalarit ;)

meil jätkä kipee :( kuumetta ollu ny eilen ja viimeyönä...melk.40astetta.....tänään lekuriin

palaillaan

Yksäidille paljon oneea! :flower: :heart:

mammolinolle :hug:

niinukalle pahoittelut että kehtasivat noin tehdä! :/ :hug:

Ja mitäpä muuta...

Omaa napaa kai sitten?

Sara konttaa nyt kaikenaikaa täällä ja nauraa höröttelee itselleen. On alkanut nukahtamaan helpommin, oikeestaan nukahtaa melkeinpä samantien kun pistää sänkyyn. Mä jo ihmettelin että mikäs nyt on vikana??! :LOL:

Eilen olin töissä kirkonkylällä toisella osastolla ja ihan kiva paikka. Aion tehdä jatkossakin jos vaan on aikaa ja voimia. =)

Toi naikkonen nyt pitää kiireisenä täällä niinkuin teillä muillakin :D Jatkuvasti saa kaivaa jotain sen kurkusta vaikka kuinka siivois. Repii sitten suoraan koirasta karvat suuhunsa jos lattialta ei löydy! :D

Viikko meni netittä, miehen loppuloma oltiin liesussa (sukulaisia ja kavereita tapaamassa, vai keitä ne nyt oli...) Eilen laitettiin poika nukkumaan omaan huoneeseen. Kun mie herään niin älyttömän herkästi pojan jokaiseen huokaukseenkin. Ja uudestaan nukahdan tosi huonosti, jos olen hereille havahtunut :headwall: Noo, kyllä viime yönä sain neljä kertaa käydä poikaa kurkkaamassa. Ja tosiaan vain käydä, heräsin äännähdyksiin, mutta kun pinniksen luo pääsin oli poika jo uudestaan unessa. Mutta kyllä niitä heräilyjä minulle silti tuli vähemmän kuin normaalista eli ihan kaikkia huudahduksia yms en nyt kuullut. Varmaan, jos viitsisi laittaa ovet kiinni, en heräisi kuin silloin kuin poika oikeasti kaipaa. Mutta en mie raaski toista oven taa jättää :snotty:

Huuteleeko muiden pienet unissaan "välihuutoja"?
Ärähdyksiä tms? Eivät siis varsinaisesti herää, mutta pitävät silti meteliä.

Jee sivistyksen parissa jälleen, meinasi kyllä itku jo päästä kun näppis hajosi ja hiiri kuoli vaikkei ole sitä kissaakaan. Ja tuutille kiitos ohjeista jolla sain ainakin toistaiseksi nämä uudet hienot langattomat hiiret ja näppikset toimimaan.... :hug: :flower: saas nähdä kuinka käy kun sammuttaa koneen illalla..... :x

Mutta on kyllä outo näppis kun ei yhtään naksu niinkuin se vanha näppis.Ja näppäimet ovat paljon jäykemmät.

Mutta nyt siis ruoan laittoon jotta saa tälle revohkalle murkinaa napaan ja jossain välissänukkumaankin, tytöt kun ovat nukkuneet varmaan n. 1 tunnin yhteensä tänään...ja huuto on sen mukaista :kieh: :kieh: kysykää vaikka tuutilta, se kuuli mikä mekkala täällä oikein on kaiken aikaa..... :LOL: :LOL:

mama: selvä juttu, muistelenkin juu "kaverin" tarviivan niitä. Onnea vaan, mä oon vissiin taas missannu jotain..

Onnea synttärisankarille!! :flower: :flower:

Annoin taas vauvakamaa pois 2 isoa kassillista kaverille, jonka synnytykseen meen. Arvatkaas kellä vaan omat menkat ihan kateissa??? :headwall: :headwall: :headwall:
Nyt tarviin peukkuja, että ne tulis hetimiten tänne!!

Jaa jaa Vilma-Onni sitä ollaan hurjasteltu ilman ehkäsyä :D Toki jos toivot että ne kuukautiset sieltä tulevat niin tietenkin sitten pidetään peukkuja pystyssä sen puolesta! Ihanaa kyllä tuo doulaksi meno! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Hyvä Piituli! Sait masiinan pelittämään :D
Jep, jep....en mä ihan tyhmä taida olla kun sun neuvot ymmärsin..... :D
Siähän oot todellakin epänormaalin fiksu kun siitä mölinästä tolkkua otit :flower: :LOL: Ja miä itsehän oon siis loistava jos muka osasin auttaa :saint: :LOL: :ashamed:
Joo niin olet moistavan loistava niinkuin Tikru sanoisi :D :heart: :hug:

Voitko kuvitella tuutis että pikkuiset nukkuvat jo. Ja Ellankin meinaan laittaa viim. klo 20 niinkuin Juhonkin. Sitten kyllä avaan siiderin/lonkeron en muista kumpaa tuolla kaapissa on..... :whistle: Olen sen omasta mielestäni ansainnut. |O

Voi helvetin perse että ottaa tuo ukko päähän!!!!! :headwall: :headwall: En jaksa alkaa ees selittään, piti vaan tulla tänne työhuoneeseen, etten ala sille huutamaan, ei se tajua kuitenkaan mitään ja alkaa vaan inkuttaan vastaan ja siitä mulla aina vaan enemmän kiehumaan rupeaa!!!! Kun ei tajua ees tekemiään ääliömäisyyksiään :headwall: :headwall: SAATANA!! Sori, tekipä hyvää. Naapuriin olen saunaan menossa, ehdotti että menkää te miehes kans, hän kattoo lapsia, sanoin vaan että älä kuule unta nää, mieluummin hänen kaa kahdestaan menen kuin tuon...

topsy täälläkin ukko ketuttaa taas niin maan perkeleesti :headwall:

joo sit tässä muutenkin pähkäilen kun oli nuo tuplat miulla myynnissä ja sit tuli paljon kyselyitä ja sit aattelin mitä jos en kuitenkaa niitä myy et jos vielä tarvitaan.. mut ne on niin helvetin hankalat aina täältä ylhäältä raahata alas kun ei niitä voi tuossa alhaallakaan säilyttää :headwall: kun ei nyt sit tiiä millon se asunto saadaan ostettua et olis sit helpompi vaan omalta pihalta lähtee ulos ilman rappusia raahaamista..
joka tapauksessa nyt olis sit vaunuille ostaja ja pitäs huomenissa soitella hälle ja joko myydä tai pitää vaunut...Mitähän sitä tekis???AUTTAKAA PLIIS!!!

Yksäiti Onneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :flower: ! Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä :D .

Mihinkäs tämäkin päivä on taas mennyt :eek: ? Tuntuu, etten ole ehtinyt puoliakaan, mitä ajatuksissa oli. No, kiva päivä kumminkin, vaikka mies otti minuakin pannuun :headwall: :headwall: . Taas se iänikuinen eriarvoisuus lasten ja kodin hoidossa |O .

No mutta minä pääsin koko revohkan kanssa aamulla liikenteeseen, meillä oli kiva jumppahetki avoimessa, kävin kaupassa ja maksoin karseen kasan laskuja :kieh: , milläs loppukuu eletään :eek: ? Nyt tuntuu tosiaan, että töihin meno on ihan pakko juttu. Silitin 4 koneellista pyykkiä |O , paistoin lättyjä ja lasten kanssa herkuteltiin, kun esikon paras kaveri muutta huomenna :'( . Mä taisin olla haikeempi kuin lapset :LOL: . Hyvä etten porannut, kun ikkunasta vakoilin, miten ne lopuksi kovasti toisiaan rutisti ja pusut poskelle vaihtoi :heart: . Onneksi nuo ei osaa vielä samoin murehtia, kuin aikuiset, mutta tulee iiiiso lovi meidän esikon kaveripiiriin, joka vielä on aikas pieni :/ . Jonkun verran oon ehtinyt hinnotteleen vaatteita, siivonnut pihaa ja ja ja. - Ja mikäs on ollut miehen osuus :headwall: . No keittihän tuo riisin :LOL: , tiskasi pienen tiskin ja "leikki" jonkun aikaa lasten kanssa, siis näpytteli samalla tekstareita, katto telkkaa jne. No joo, se siitä. Nyt mies on illan istujaisissa, minä suihkutin ja syötin lapset ja sain ne oikein mukavasti nukkumaankin. Hyvä mieli, meinaan vielä imuroida ja jatkaa hiukan hinnoittelua. Sitten ansaittu ihana sohvahetki.

Tinakenkätyttö, sanoisin, että myy, jos et ole ollenkaan varma tuleeko käyttöä enää ja jos saat vaunuista nyt kivan hinnan. Saahan niitä sitten ostettu käytettynä, jos tarvetta vielä tulee.

Mitäs jos V-O onkin meidän seuraava plussaaja :D . Jo olis muuten aika jonkun plussata! Josta tuli mieleen, että vai ei mun yv Tyttelille sitten mennyt perille :kieh: . Täytyypä laittaa uudestaan, mä haluun sen vauvaviestin :LOL: :heart: .

Jep, mutta ei muuta kuin imurin-varteen ja sitten nauttimaan siististä kodista :ashamed: . Pienet on ilot...

On taas tylsä ilta ja sit tääl ei oo ketään kun kerrankii täs istuskelen :kieh:

rontti taidan tosiaan päätyä siihen myymiseen..saampahan ostettua sit uudet rattaat tilalle :D ne emmaljungan scootterit...

siis meijän muksut kävi molemmat jo klo 19.00 nukkumaan :eek: yleensä pienempi käy siinä 20-21 ja isompi 21 maissa...molemmilla kyl vuotaa nenä et ehkä flunssa rantautunu tänne..

Yhteistyössä