Yksäiti Onneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:flower: ! Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä
.
Mihinkäs tämäkin päivä on taas mennyt
? Tuntuu, etten ole ehtinyt puoliakaan, mitä ajatuksissa oli. No, kiva päivä kumminkin, vaikka mies otti minuakin pannuun :headwall: :headwall: . Taas se iänikuinen eriarvoisuus lasten ja kodin hoidossa |O .
No mutta minä pääsin koko revohkan kanssa aamulla liikenteeseen, meillä oli kiva jumppahetki avoimessa, kävin kaupassa ja maksoin karseen kasan laskuja :kieh: , milläs loppukuu eletään
? Nyt tuntuu tosiaan, että töihin meno on ihan pakko juttu. Silitin 4 koneellista pyykkiä |O , paistoin lättyjä ja lasten kanssa herkuteltiin, kun esikon paras kaveri muutta huomenna :'( . Mä taisin olla haikeempi kuin lapset
. Hyvä etten porannut, kun ikkunasta vakoilin, miten ne lopuksi kovasti toisiaan rutisti ja pusut poskelle vaihtoi :heart: . Onneksi nuo ei osaa vielä samoin murehtia, kuin aikuiset, mutta tulee iiiiso lovi meidän esikon kaveripiiriin, joka vielä on aikas pieni :/ . Jonkun verran oon ehtinyt hinnotteleen vaatteita, siivonnut pihaa ja ja ja. - Ja mikäs on ollut miehen osuus :headwall: . No keittihän tuo riisin
, tiskasi pienen tiskin ja "leikki" jonkun aikaa lasten kanssa, siis näpytteli samalla tekstareita, katto telkkaa jne. No joo, se siitä. Nyt mies on illan istujaisissa, minä suihkutin ja syötin lapset ja sain ne oikein mukavasti nukkumaankin. Hyvä mieli, meinaan vielä imuroida ja jatkaa hiukan hinnoittelua. Sitten ansaittu ihana sohvahetki.
Tinakenkätyttö, sanoisin, että myy, jos et ole ollenkaan varma tuleeko käyttöä enää ja jos saat vaunuista nyt kivan hinnan. Saahan niitä sitten ostettu käytettynä, jos tarvetta vielä tulee.
Mitäs jos
V-O onkin meidän seuraava plussaaja
. Jo olis muuten aika jonkun plussata! Josta tuli mieleen, että vai ei mun yv
Tyttelille sitten mennyt perille :kieh: . Täytyypä laittaa uudestaan, mä haluun sen vauvaviestin
:heart: .
Jep, mutta ei muuta kuin imurin-varteen ja sitten nauttimaan siististä kodista :ashamed: . Pienet on ilot...