Pikaisesti tässä vielä ennen nukkumaanmenoa
Topsylle iso kiitos tämän päiväisestä :flower: Huomasinpa muuten sitte kun kotiin päin lähdin ajelemaan, että tuliko sitä loppujen lopuksi mitään juteltuakaan, kun minä vaan hoidin niitä omia juttujani :ashamed: Miten minä aina ossaanki nämä tapaamiset näin mokata...
Ja minä alan kyllästymään tähän ainaiseen hikoiluun, PRKL |O Sen jälkeen kun alotin nuo stanan pillerit, oon joka päivä ollu ihan märkä ( ja oululaiset voi tosissaan todistaa tämän ongelman...). Mistä v***sta tämä johtuu |O
Vai onko mulla jottain muuta vikkaavikkaa :snotty: Tosin samaan aikaan alotin metformiinin sokerihäikkään ja munasarjarakkuiloihin, että tiedä sitten kumpi tabu tämän aiheuttaa... vai aiheuttaako kumpikaan :/
Tänään saatiin muistotilaisuuspaikka hommattua. Oli kyllä kiven ja kannon takana näin hääsesonkina :kieh: Mutta mukavat puitteet on tilaisuudelle tulossa, jos näin voi hautajaisista sanoa...
Mielessäni olen taas kommentoinu teidän kaikkien juttuja,
Niinukan työhärdelliä
,
Tyttelin lähestyvää la:ta,
Yksäidin synttäreitä -ONNEA :flower: ,
V-O:n kadonneita menkkoja,
Rontin päiväaskareita,
Shendan pukuvarastoa
,
Topsyn kilareita,
Tuutiksen "hajottamia" asioita
ja niin edelleen. Että yhdyn edellisiin kirjoittajiin ja kaikkiin näihin liittyviin kommenteihin
Nyt mänen maate että huomenna taas jaksaa roikkua nöpönenän kintereillä neidin noustessa kaikkea omaa polveaan korkeampia esineitä/tavaroita vasten :headwall: